Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisen pitää olla epävarma ja hissukka ollakseen haluttava?

Vierailija

Siis jollei oikeasti ole todella klassisen kaunis niin ei saa olla itsevarma eikä ainakaan röyhkeä, sillon on aivan hirveä ihminen ? Miksei. Mä oon usein ihan huvikseen röyhkeänylimielinen koska musta ajatellaan niin muutenkin jo. Niin mikä siinä on väärää? Miksi mies saa olla sellanen, tyyliin joku cheekki?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Saa ja saa. Saathan sinä mulkku olla, mutta jos sinusta ei siksi pidetä, niin älä sitten ihmettele. Kai niitä muitakin vaihtoehtoja on kuin epävarma hissukka ja röyhkeä ja ylimielinen. Itsevarmuus kun ei tarkota röyhkeyttä tai ylimielisyyttä.

Vierailija

Miehen mielipide: nimenomaan en tykkää epävarmoista naisista, eikä tarvi olla hissukka, jos nyt ei mikään itsestään meteliä pitävä nainenkaan. Keskiverto. Siksi tykkään enemmän vanhemmista naisista, ovat sopivan itsevarmoja, eivät mielistele millään tavalla, ovat mitä ovat. Sellainen sytyttää miehen, ainakin tämän miehen. Aito.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En oo kyllä tuollaista huomannut. :D

Etkö oo moista huomannut? Mikähän tää alotus just oli: "mitä tää miesmäinen nainen kuvittelee olevansa?" :D -ap

Vierailija

Ei minusta pidä. Miehet yleensä tykkää sellaisista sosiaalisista, itsevarmoista iloisista naisista minusta. Ujoja hissukoita vierastetaan aika vahvasit, ellei sitten nainen ole huomattavan  kaunis. Toki myös poikkeuksellisen suorasanaisia ja äänekkäitä (kuulun itse tähän joukkoon) vierastetaan, mutta ei se hissukkakaan se suosikki ole.

Vierailija

ei pijä yleistää

jotkut miehet tykkää hissukoista koska pääsevät pätemään ja huolehtimaan, toiset ahdistuisi nössön kanssa, joillekin riittää jos on isot tissit.

ylimielistä kuspäätä nyt harvempi haluaa mutta on teillekin omat markkinat esim masokistien keskuudessa.

Vierailija

Minä olen epävarma hissukka, ja voin vakuuttaa että miehet eivät pidä minusta. Voidaan tietysti sopia, että heitä pelottaa ylivertainen älykkyyteni tms. ;)

Vierailija

olen törmännyt aika moneen 5-kymppiseen, jotka rakastavat hissukoita, kun voi päteä ja näyttää maailmaa 2-kymppiselle.

t. vaikuttaa hissukalta, mutta tarpeeksi itsevarma

Vierailija

Kyllä ainakin minua vituttaa röyhkeät ja ylimieliset ihmiset ihan sukupuolesta riippumatta. Oksettaa aina kun joku nostaa esille omaa erinomaisuuttaan medioissa sun muissa, että ei varmasti jää keneltäkään huomaamatta miten hyvä joku on jossain omasta mielestään, tai miten hyvännäköinen on. Kuvittelisi, että jos on oikeasti tyytyväinen itseensä niin ei tarvitsisi noin käyttäytyä. Ja jos on kerran niin erinomainen niin miksi siitä pitää tehdä numero jos kerran jo muutenkin saa huomiota ja kehuja muilta?

Jos otetaan kuvitteellinen tilanne, että tekisin aloitteen naiselle niin ehdottomasti tekisin sen hissukalle ihan sen vuoksi, että se ei olisi niin törkeä antaessaan pakkeja. Mutta totta on myös se, että nuo kukkoilevat miehet saa naisen huomion ja se on ihan ok olla vähän ylimielinen, se on vain "itsevarmuutta". Ylimielisyys ja itsensä palvottavaksi tekeminen on ehkä kuvottavinta mitä tiedän.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Kyllä mulle kelpaa nainen joka uskaltaa haluta. Ihme stereotypia että miehen pitäisi aina tehdä aloite. Meistä molemmat tekee aloitteita vaikka rehellisyyden nimissä mä useammin.

Vierailija

Naisen itsevarmuus ei ole mikään ongelma useimmille miehille. Naisen törkeys on ongelma useimmille aikuisille miehille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat