Miehet, miksi ette osaa kiittää asiakaspalvelijaa!!?

Vierailija

Olen ollut pian 3 vuotta töissä erään suuren sekatavarayrityksen asiakaspalvelussa. Asiakaskunta on meillä miesvoittoinen. Olen aivan helvetin väsynyt miesten käytökseen asiakaspalvelussa. Myyjiä pompotetaan, meille vittuillaan ja valitetaan kaikesta, mutta ei osata kiittää eikä tervehtiä. Jos jokin laite on mennyt rikki, niin se tuodaan kassalle usein kiroilun ja huudon kanssa, joka alkaa jo 30 metriä ennen tiskiä. Kohteliaisuudet eivät liity asiakaspalveluun, vaan ulkonäkööni, jota saatetaan kommentoida seksistisesti tai kysyä olenko vapaa tms. Yhden vanhemman miesasiakkaan käytös täytti ihan vainoamisen kriteeritkin. Mä olen todella kyllästynyt, naiset osaa pääsääntöisesti tervehtiä ja kiittää, joiltakin nuorilta naisilta tosin käytöstavat ovat hukassa ja vanhemmat rouvat eivät nosta esim. hyllystä vahingossa pudottamiaan varaosia varmasti takaisin paikoilleen, vaan mulkoilevat minun suuntaani että tekisin sen heidän puolestaan. 

Purkauksesta huolimatta olen aina ystävällinen työssäni ja yritän jaksaa.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Koska miehet on niin söpöjä jurottajia ♡
Minusta on ainakin vain vetoava piirre kun mies käyttäytyy tylysti asiakaspalvelijaa kohtaan.
Tämän jälkeen menemme miehen kanssa kotiin panemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä viime päivien miesvihamieliset viestit oikein kumpuavat?

Miesten ala-arvoisesesta käytöksestä?

Vierailija

Tällä palstalla on yleensä pelkkiä naisten haukkumisia (jossa erityisen kunnostautunut on Pyhä Vulva-jankkaaja), nyt joku aspa ihmetteli, että miksi miehet eivät ole kohteliaita kassoilla (mikä on ihan mediankin toteama ilmiö) niin MIESVIHAA, MIESVIHAA :'DD

Vierailija

Olen pahoillani liikkeenne asiakkaiden käytöksestä. Osa ihmisistä ei oikeasti ymmärrä, miten pitää toimia ja kohtelee asiakaspalvelussa työskenteleviä ikävästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Palstan miesvihaajien syyspäivät. Tai sitten Naisasiaunionin tytöt asialla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos miesten käytöstä kritisoi ihan aiheesta, niin he kääntävät kaiken aina kritisoijan viaksi. Heissä kun ei ole oikeasti muka ikinä mitään vikaa. Kritisoija on joko "femakko" tai "vihervassari" tai "saatanan suvakki" - ja miehen oma törppö käytös saa jatkua. Tämä on niiiiiin arkea.

t. aspa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ala-arvoisesesta käytöksestä?

Kerro toki lisää?

Kamalimpia asiakkaita ikinä ovat keski-ikäiset, elämäänsä kyllästyneet naiset, vaippapäässä-kulkevat äitylit ja känniset naisporukat.

T.miesaspa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on yleensä pelkkiä naisten haukkumisia (jossa erityisen kunnostautunut on Pyhä Vulva-jankkaaja), nyt joku aspa ihmetteli, että miksi miehet eivät ole kohteliaita kassoilla (mikä on ihan mediankin toteama ilmiö) niin MIESVIHAA, MIESVIHAA :'DD

Pyhä Vulva - mies ei koskaan ole haukkunut naisia, on vain esittänyt kysymyksiä ja toteamuksia maapallon keskipisteen siirtymisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miesten käytöstä kritisoi ihan aiheesta, niin he kääntävät kaiken aina kritisoijan viaksi. Heissä kun ei ole oikeasti muka ikinä mitään vikaa. Kritisoija on joko "femakko" tai "vihervassari" tai "saatanan suvakki" - ja miehen oma törppö käytös saa jatkua. Tämä on niiiiiin arkea.

t. aspa

Saat kritisoida ihan vapaasti.

Mutta tällaiset huonon käyttäytymisen yleistäminen kokonaisen sukupuolen ominaisuudeksi on törkeää ja väärin miehiä kohtaan.

Vierailija

Sama huomattu. Jos asiakaspalvelija sattuu olemaan aasiakasta itseään nuorempi nainen, niin siitähän se keski-ikäinen törppö oikein innostuu. "Ethän sinä tyttö mistään mitään tiedä, olisiko täällä ketään oikeita myyjiä" jne. Varmaan ihan muna pystyssä tulevat liikkeeseen sillä asenteella että nyt laitetaan pikkutyttö itkemään ja kuvittelevat, että menee kovastikin tunteisiin.

No, näistä saa hyviä tarinoita kahvihuoneeseen :D

Vierailija

Kokemukseni mukaan +50 -vuotiaat miehet finassipuolella ainakin ovat järkyttävimpiä. Tytötellään, solvataan henkilökohtaisuuksia, epäillään aspan älliä ja kuvitellaan tietävän asiat paremmin vaikka selvästikään ei ole hajuakaan. Mutta se likkahan tekee niinkuin käsketään. 

M39

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet on niin söpöjä jurottajia ♡
Minusta on ainakin vain vetoava piirre kun mies käyttäytyy tylysti asiakaspalvelijaa kohtaan.
Tämän jälkeen menemme miehen kanssa kotiin panemaan.

Ei sitä kohteliaisuutta arvosteta, vaikka oliskin. Useammin minäkinolen kohteliaisuudestani saanut nolon tilanteen, kun toinen ei ole odottanutkaan mitään sellaista saavansa. Sitten saa monesti kuulla vähättelyä tyyliin "eihän tuo mitään" tai se keskustlu vaan loppuu sitten siihen. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat