Onko rekkakuskit yksinkertaisia ihmisiä

Vierailija

Olen nyt työni puolesta joutunut tekemisiin rekkakuskien kanssa. Onko tuossa ammattiryhmässä jotenkin poikkeuksellisen paljon tolloja miehiä, vai onko tämä ihan silkkaa sattumaa? Äijien, siis juuri niitä nämä luulevat olevansa, jutut on todella rasvaisia ja vitsit jotain alakoululaisten tasoa. 99% jutuista koskee viinaa ja automerkkejä. Pikkuisen raskasta seuraa...

Kommentit (6)

Vierailija

Mä tunnen aika paljon rekkakuskeja sekä entisen duunin puolesta että ihan siviilisti, ja en nyt ihan tuota mieltä ole. Osa tietty on ihan superjuntteja, muta porukkaan mahtuu ihan kaikenlaisia - ja oikein fiksujakin  tyyppejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen aika paljon rekkakuskeja sekä entisen duunin puolesta että ihan siviilisti, ja en nyt ihan tuota mieltä ole. Osa tietty on ihan superjuntteja, muta porukkaan mahtuu ihan kaikenlaisia - ja oikein fiksujakin  tyyppejä.

Fiksu=osaa laittaa talvikengät puukenkien sijaan, kun ilma kylmenee. :D

Vierailija

Riippuu keihin vertaa. Jos otetaan verrokkiryhmäksi joukko miehiä samalla koulutustasolla ja samasta soisioekonomisesta asemasta, niin tuskinpa ovat sen tollompia. Mutta jos omaan tuttavapiiriin kuuluu lähinnä akateemista porukkaa, niin heihin verrattuna ehkä.

Vierailija

En ymmärrä ihmisiä, jotka dissaavat muita ammatin perusteella. Niitä rekkamiehiäkin tarvitaan, heillä on tärkeä vastuuntuntoinen työ, joka on varmasti raskas. Monet varmasti myös pelkäävät itsemurhakuskeja, jossa menee monen elämä pilalle, kuten sen rekkamiehen. Toki joka ammattiin kuuluu niitä idiootteja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voiko noihin hommiin edes fiksut ruveta...?  Päättele siitä...

Jos ensin kerrot, että miksi voisi / ei voisi, niin minäpä päättelen. Minä en ainakaan väitä tietäväni rekkakuskin hommien etuja ja haittapuolia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat