Ison peniksen haittapuolia

Vierailija

Mun poikaystävällä on mielestäni iso kalu. En tieteskään ole sitä mitannu, mutta arvioisin sen olevan pituudeltaan yli 18 senttiä ja paksukin se on.  Me naidaan melkein joka päivä, kun poikaystäväni on kovin aktiivinen ja itestänikin tuntuu kyllä ihan kivalta.

Väliin mulle tulee sellanen tunne naidessa kuin olis kakkahätä. Olen alkanu miettimään, että olisko se tuon paksun ja pitkän peniksen syytä. 

Eniten tollasia tuntemuksia tulee, kun poikaystävä nai edestäpäin. Takaapäin asennossa tuntuu puolestaan syvällä emättimessä epämiellyttävältä ja kivuliiltakin, jos en muita huomauttaa, ettei saa lykkiä juurta myöten.

Kun olen kertonut poikaystäväni suuresta siittimesta ja tuntemuksistani ystävättärilkeni, niin he ovat sanoneet, että olisin onnellinen, kun olen saanut isokaluisen enkä aina valittaisi. Toisaalta ymmärrän kyllä heidän kateutensa, mutta kyllä isosta on joskus pientä haittaaminen, vaikka se ihana onkin.

Kommentit (4)

Vierailija

Kannattaa käydä paskalla ennen aktia. Se kiihottaa miehiä. Ei peniksen koolla ole käytännössä mitään merkitystä panemisen onnistumiseen, kunhan sitä osaa käytellä. Muutaman senti mitta riittää aiheuttamaan stimulaatiota vaginaan. Eihän sun sormetkaan ole 20 cm pitkiä, toivottavasti.

Vierailija

Mulla on iso penis. En tiedä onko se kirous vai siunaus. 

Kaverit kadehtii, mutta ei ole oikein mukavaa, kun elin pullottaa aina housussa. Sitten kaikki vanhat akatkin vahtaa silmät tapilla ja kieli pitkällä haaroihini. Ällöttää.

Sängyssä naiset ovat kyllä ensin ällistyneen, mutta sitten alkaneet kauhistella. Kukaan ei ole oikein osannut rentoutua vielä kolmannellakaan kerralla eivätkä ole siksi voineet nauttia panemisesta täysillä.

Vierailija

Kortonkit tahtoo olla pieniä. Puristaa tatista niin halavatusti yleensä ja kerran jopa rikkui yksi, kun painoin oikein niin kuin miehet. Joskus on Jorma iha mustansininen. En silti vaihtais pienempään mulukkuun, vaikka tää semmonen parru onkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kortonkit tahtoo olla pieniä. Puristaa tatista niin halavatusti yleensä ja kerran jopa rikkui yksi, kun painoin oikein niin kuin miehet. Joskus on Jorma iha mustansininen. En silti vaihtais pienempään mulukkuun, vaikka tää semmonen parru onkin.

netistä voi tilata isompia kuin normikortsut - saa halavemmalla kuin kaupoista ja voi tilata kerralla vaikka pari sataa ja tulee kirjekuoressa postilootaan

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat