Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammitähtöset loppuviikkoon!

09.02.2006 |

Miten on mahdollista, että meidän vanha pino oli tipahtanut noin kauas? Luin monta kertaa otsikot läpi, että enkö vaan huomaa uutta aloitusta, mutta eihän siellä mitään uutta otsikkoa ollut!

Missä kaikki oikein on?

Neitinokkonen

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon onnea Rualille!

Vähitellen alkaa plussia sadella... pian ollaan kaikki tuolla odottajien puolella. :) Elaine ja Fiikuna menette jo ultraan! Saatte kuulla pienokaisen sydämenlyönnit - liikutun jo ajatuksesta, vaikka en ole omakohtaisesti koskaan sellaisia kuullut.

Tsemppiä teille, joilla täti on tullut kylään ja on lähtenyt uusi kierto käyntiin. Peukut pystyyn piinailijoille bdbdbdbdbdbd!

En ole juurikaan ennättänyt kirjoitella viime päivinä, mutta taustailtua on tullut joka toinen päivä. Nyt kp 24/27, joten piinaviikko edessä. Tänään on flunssainen olo - niin oli viime kierrossakin näihin aikoihin. Muut oireet viittaa tädin saapumiseen, katsotaan nyt onko aihetta testailla ensi viikolla.

Leje kyselit matkustamisesta. Itsekin mietin turvallisuutta varsinkin syömisien suhteen, mutta tekisi mieli kesällä ulkomaille suunnata. Kertokaapa kokeneemmat kokemuksianne matkailusta ja vinkeistä välttää pöpöjä. Meillä olis lähinnä kaupunkiloma suunnitteilla johonkin Keski-Eurooppaan. Jos niin onni käy, että + tulee ja on esim. ankara alkuraskauden pahoinvointi, niin tuskin matkailen silloin.

Suloista sunnuntain jatkoa!

Vierailija
22/22 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret kiitokset piristävistä kommenteista Lejelle ja Elainelle!

Täti ei ole vieläkään tullut eikä mitään sitä muistuttavaakaan.. Kp 25/24.

Mut eilisen negan jälkeen ei oikein osaa odottaa kuin pääsyä uudelle kierrolle.

Onneks mun mies on niin rauhallinen ja kärsivällinen¿Se on eilen useampaankin kertaan saanut järkeillä mulle, ettei ole vielä aihetta huoleen, jos ei ekojen luomumenkkojen jälkeen tärppää.

Leje: Canestenin vaikutusta siittiöihin en tunne, mutta jos sulla hiiva on, jotenkinhan se vaan on hoidettava pois. Onko tosiaan niin, ettei Diflucania tmv. suun kautta otettavia lääkkeitä suositella? Mulle tulee hiiva aina antibioottikuurin jälkeen, ekan kerran kuusi vuotta sitten. Mulla onneksi melko oireettomana, ei kutinaa tmv. Vaikuttaako piimä jotenkin ehkäisevästi hiivaan? Enpä ole moista kuullutkaan! Mulle on suositeltu sokerin ja vaalean leivän vähentämistä kuurin aikana.

Malttia ja plussaonnea Lejelle, Kumppanille ja muille, joilla piinaviikko edessä!

Tätiä (tai plussaa) odotellen

Johku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla