Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tammitähtöset loppuviikkoon!

09.02.2006 |

Miten on mahdollista, että meidän vanha pino oli tipahtanut noin kauas? Luin monta kertaa otsikot läpi, että enkö vaan huomaa uutta aloitusta, mutta eihän siellä mitään uutta otsikkoa ollut!

Missä kaikki oikein on?

Neitinokkonen

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pikaisesti piipahtamassa....

Omaa napaa: Kohta täälläkin päästään tositoimiin...;) su viimeinen clomi ja sitten ovista odottelemaan...

Nyt on tämmönen pika käynti joten palailen pinoilemaan paremmalla ajalla....Lämpimiä vauvan tuoksuisia plussasäteitä kaikille ;)

Toivottelee pipu-77

Vierailija
2/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elaine: Hyvältä kuulostaa! On varmasti ihanaa päästä muuttamaan ihan uuteen kotiin, ei tarvitse muiden jäljiltä siivoilla! Minkä kokoinen se asunto tulee olemaan? Saatteko itse vaikuttaa materiaaleihin, esim. lattiat, kaakelit yms.?

Mikäs Rualin tilanne on?

Mä kans haluisin jo kovasti testailla, vaikka ei siinä vielä mitään järkeä taida olla. Nyt siis kp 22/24.

Mitään raskausoireita mulla ei kyllä ole, ennemmin tuntuu, että täti tulla tupsahtaa. Odotukset ei tällä kertaa ole kovin korkealla...Mutta ainahan sitä elättelee toiveita, josko sittenkin...

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Johku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas hankala yö...poika heräsi about sata kertaa,on vähä nokka tukos ja tutin kans ilmeisesti hankala henkittää,eli ei tullu palio nukuttaa ja jännittiki nii hulluna...no äsken soi kello,hipsin hiljaa tutisevin jaloin alas ja testasin....plussa tuli...tosin ihan hirveän himmeä,piti herättää mieski kahtoo et onha se viiva siinä varmasti ja kyllähä se mieski nääki sen =)...mää oon iha onnesta sekasi!!!! =) mut se vaa vielä vähä jännittää,ku se oli nii hirvee himmee...hih...mulla o vissii meiä tiuun LA ois sitte vissii 20.10.06...pääsä pyörii...palaan illalla tunnelmiin,pikkuukko heräs...hyvää päivänjatkoa kaikille ja ++++++++säteitä

Vierailija
4/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneaaaa Rual!!!

Todella suuret onnittelut plussasta! Kaikki on varmasti hyvin ja viiva muuttuu tummemmaksi, kunhan päiviä vähän kuluu.

Täällä piina jatkuu¿ Tarttuispa se plussa myös mun testiin¿

Vilpittömästi vielä onnea ja mukavaa viikonloppua!

Vierailija
5/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihana uutinen :) Sinkäkin pääset meidän lokamasujen joukkoon! Jippii! Tarrasukkia vauvalle oikein kovasti.

Olen laiskasti kirjoitellut viime aikoina kun on niin paha olo koko ajan. Etoo niin hitosti ja tänä aamuna tuli jo useamman kerran yökkäysrefleksi kun yritin väkisin syödä. Väsymyskin on kova, eilen menin nukkumaan jo yhdeksältä. Yirtän ajatella positiivisesti, koska ilmeisesti tuolla masussa tosiaan on joku kun näin paljon oireet vaivaa :) Esikoisen kohdalla sitä jaksoi jotenkin positiivisemmin ottaa pahoinvoinnin kun oli niin superinnoissaan. Nyt tää on jo tuttua ja vähän tympii jatkuva huono olo. Viikonloppuna yritän nukkua enemmän, jospa se auttaisi. Nytkin oksettaa...

Anteeksi negasävyttinen juttu, tiedän, että moni teistä toivoo kokevansa tän mun olon. Plussasäteitä toivottelen kovasti kaikille!'

S-I ja Lumikukka 6+3

Vierailija
6/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi niinkuin vähän aavistelin, sieltähän se täti saapui.. eli kp31 muuttui kp1. No ainakin toivoa on jatkossa ku kierrot sen 30kp, vaikka imetän vielä..

Plussatuulia kaikille ja jaksamista jo raskaana oleville. Harmi vaan en voi nyt liittyä kanssanne lokamasuihin.. Yritys jatkuu marrasmasuihin.. :) Nyt kp2/30. aikaahan tässä on.. :)

Vierailija
7/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi plussaaja - ONNEA RUAL !

S-I : koitahan jaksella pahanolon kanssa ! Joku lääkäri joskus sanoi että se on vaan hyvä merkki että on oireita. Eihän se posliinin halailu mitään herkkua ole. Mulla viime raskaudesta iski pariin otteeseen mikreenin tuohon samaan syssyyn ja se olikin sitten menoa tiputukseen. Tsemppiä siis !!

Täällä ei mitään uutta. sitkeä päänsärky vaivaa jälleen. Hartiat ja niska niin jumissa että. Edelleen tässä pähkäilen että pitäskö testata vai ei kun ne mun menkat oli mitä oli - 2 päivää vuotoa jonka jälkeen ei juuri mitään. Ei kipuja ollenkaan. Vuotokin oli siis erilaista kun yleensä - kirkkaanpaa ja niukempaa. Luulis että hormoonikierukan poiston jälkeen kävis toisinpäin. Vähän tuntuu kun olis tissit aremmat mutta voi hyvin johtua siitä että pakkassäät on kuivattanu ihoa jne...

Hauskaa viikonloppua kaikille !

T:Hyrre

Vierailija
8/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Rual plussasta! Plussa on aina plussa, kyllä se siitä vielä vahvistuu tai ainakin aikanaan masu kasvaa :-) Ihanaa, että Tammitähtösiin saatiin taas uusi plussaaja.

pipu-77: Tsemppiä ovis-aikaan! Kateellisena täällä odottelen sitä vaihetta tulevaksi...

Johku06: Sullakin jännät päivät käsillä. Ymmärrän sua hyvin, testin tekeminen väijyy mielessä, vaikka järjellä aatellen tietää, että olis hyvä odottaa, että täti jää tulematta. Mulla oli alku viikosta samat ajatukset mielessä. Plussasäteitä sinne!

Signorina-Iiris: Saahan täällä tuntojaan purkaa, missäs muuallakaan? Kyllä me muut se kestetään, eikös vaan tytöt? Toi pahoinvointi on kyllä ankeeta. Ekasta mulla oli kanssa aluksi ja helpotti rv12, mutta sitten rupesin uudelleen " halaileen posliinia" rv 20 useamman viikon ajan, se ei ollut kivaa... Jaksamista sinnekin!

simppu06: Turhan ehtiväinen eukko toi täti! Pahoittelut siis tädin vierailusta. Mutta mehän suunnataan yhdessä marramassuihin, eiks vaan?

Palstalla oli viikolla keskustelua siitä, onko marraskuu ankea kuu syntyä. Meille ainakin sopisi silloin oikein hyvin saapua perheenlisäystä.

hyrre_72: Sulla on kyllä mielenkiintoinen " tilanne päällä" . Mää varmaan olisin niin malttamaton, että varmuudeksi testaisin, jos menkat oli kovasti erilaiset kun yleensä. Toivottavasti päänsärky ainaskin helpottaa, olisko miehestä hierojaksi?

ON: Kp 4/28. Siinäpä se. Positiivista se, että näin luomuna nää menkat on ihan ok. Kuparikierukan kanssa vuoto oli vähän toista luokkaa.

Nyt jatkan pyykinpesua. Haluaisko joku tulla pyyhkimään meille pölyjä?

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

Piqu

Vierailija
9/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Hirmuisen paljon onnea Rual![/color]

S-I: Koitahan jaksella sen pahoinvointisi kanssa. Tiedätpähän ainakin sen että joku siellä masussa asustaa! Ja tuskin se pahoinvointi kovin kauaa kestää!

Oma napa: Täällä yksi lisää, joka toivoo pääsevänsä Marrasmasuihin. Eli eilen kp42 vaihtui kp1:ksi. Eli uuteen kiertoon päästiin täälläkin. Toisaalta hyvä, että saa pois päästä sen ajatuksen, josko kumminkin olisi raskaana. Menkat tuntuneet tosi oudoilta, koska mitään kipuja ei ole. Aikaisemmin ennen hormoneja kivut olivat käsittämättömät ja laastarien aikaankin kovat, nyt ei mitään! Ehkä ei pitäis valittaa, kun ei kerran satu!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja tietysti rutkasti plussasäteitä!!

Neitinokkonen

Vierailija
10/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikille pitkästä aikaa,

kiirettä on ollut ja palstailu jäänyt vähemmälle. Täällä tätiä odotellaan,koska pupuilut ei osunu oikein ovisajankohtaan...eka luomukierto pillereiden jälkeen menossa ja kp32. Onko muilla kokemuksia miten pian alkais tasaantumaan ja onko toi 32 jo tosi piiiitkä kierto?

Kasvot kukkii ja punottaa ja muutenkin ihan alavireinen olotila. Ei mitään tuntemuksia missään...argh.

Mutta onneksi vkonoppu on jo käsillä ja jos vaikka keksis jotain mukavaa.

++++tuulia vielä lähettelen ja lopetan matalavireisen tilitykseni. Ja marrasvauvalähetystä mieluusti vastaanottelisin=)

Vierailija
11/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha tulinpa vielä kurkkaamaan kuitenkin tänne.

Piqu: Hih, sä taisit jotenkin lukee mun ajatukset rivien välistä. Tulin töistä apteekin kautta. Negaahan se testi näytti. No ainakin nyt tiedän että ne oli menkat. Nyt sitten voipi hyvillä mielin lähtee viikonlopun viettoon ja voi vaikka vähän vinkkuakin maistella oman isän 60 v synttäreiden kunniaksi !

Kohta kunhan mieskin saapuu poitsun kanssa kotio niin lähdetään Itä-Suomeen. Siellä ei pahemmin pääse palstailemaan. Kuten Piqu:lle mainitsinkin niin varmuuden vuoksi ja epätietoisuuden poistamiseksi tein siis testin ja ihan tyylipuhdas nega. Oikeesti mietin että en millään pysty kahta kolmea viikkoa olemaan testaamatta - nytkin pari päivää pyöri vain päässä että entä jos olenkin raskaana. Kp nyt siis jo 6

Iloisin mielin tässä siis lähdetään viikonlopun viettoon !

T:hyrre

Vierailija
12/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rual: oikein isot onnittelut plussasta!! ihanaa!

kyllä se pahoinvointi tiesi sitä;)

simpulle,hyrrelle,piqulle ja neitinokkoselle paljon plussa onnea uuteen kiertoon! bd

pipulle oikein paljon myös toivottelen onnea pikkuisten matkaanlaittoon;)..toivottavasti sieltä se yksi löytää oikeaan osoitteeseen ja ilmoittaa itsestään mahdollisimman pian viivana testitikussa;)

johkulla onkin sitten jännät paikat! hih..äkkiä testailemaan:)

pidetään peukkuja sen haikaran puolesta!! bd

s-I: toivottavasti hieman helpottaisi tuo ällötys! oliko teillä nyt viikonloppuna edessä tulokkaasta uutisointia?

hih..vauvauutisia on aina niin ihana kuulla! :)

toivotaan myyrä että tuo pitkä kierto tietäisi sitä plussaa:)

meillähän kanssa täti oli hukassa ja tein monta negaakin jo matkalla ja sitten sieltä se plussa tuli,muistaakseni kp45,tai jotain, eli on aika pitkä kierto ollut tämäkin;)

pidän peukkuja bd

meillä on ensi maanantaina se alkuraskaudenultra, enkä malttaisi ollenkaan oottaa siihen asti, toivottavasti viikonloppu menee nopeaan!

ja maanantaina ultranruudulla äidille ja isälle vilkuttelee pieni vauva!

kokoajan on ajatukset masukissa, ja monta kertaa päivässä tulee lähetettyä yläkertaan rukoukset pikkuisen hyvinvoinnista,

hirmuisesti jännittää, kun on vielä nuo kaksi keskenmenoa takana niin pienikin juttu saa paniikin ja huolet esiin.

toivon silti sydämestäni että kaikki hyvin!

tänään onkin ollut semmoista mukaavaa painontunnetta masussa, niinkuin kohtu kasvaisi;)

ihanaa!

mutta nyt täytyy lähteä nukkumispuuhiin...

hyviä viikonloppuja!

fiikuna ja myttymöttönen rv7+1(tai miinus 1vk-2vk,maanantaina selviää;))

Vierailija
13/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä yksi hyväntuulinen höperö kirjoittelee,väsyneenä,mut onnellisena =) en oikee vieläkää usko et meille ois tulossa vauva...koko päivän oon sitä miettiny ja koko aja tuntuu uskomattomammalta...e ois uskonu et se näi nopeesti tärppää...

mua väsyttää...en ny jaksa rustata enempää...+++++säteitä++++kaikille!!!! ja johkulle tsemppiä testauksee +++++++++puhkun näitä plussia sinnepäi++++++++++++++++++++++onnea!!!!

hyvää yötä! -rual-

Vierailija
14/22 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA RUAL!!!!!! Ihana, sieltä se plussa sitten löysi teillekin! Ja hei - usko mua, plussa se on himmeäkin plussa (nim.kokemusta on)! Voi että, on se vaan aina yhtä ihanaa kun jollakulla tärppää! Sitä plussaa toivoisi niin kovasti kaikille :)

Minkäslaisen lasketun ajan tuo vauvalaskuri antoi teikäläisen masuasukille?

Pipu: Kohta pääsette tositoimiin, pupuiluintoa ja +++++pölyä että löytäis ne simpat oikeaan osoitteeseen ;)

Johku: Kohta pääset testaileen - jännää!! En muista enää kerroitko koska aattelit testailla? bdbdbdbdbdbdbdb että plussan saatte! :) Siitä meidän uudesta kodista; siitä pitäis tulla 102neliöinen 4h+k, kakskerroksinen. Päästän joo vaikuttaan materiaaleihin, rakennuttajalla on 4-6 laattamallia jne. mistä voi valita ja jos niistä ei löydy sopivaa voi käydä suoraan liikkeess valitsemassa, ite joutuu tietty maksaan jos valitsee kalliimpaa kuin perusmallit. Eteisen ja keittiön lattiat on laattaa ja olkkarin, makuuhuoneiden + porrasaulan saa valita haluaako parkettia vai laattaa. Eli ihan kivasti pääsee vaikuttaan ite, saa ainakin mieleisensä :)

S-I: Voi sua raukkaa tuon pahanolon kanssa :/ Toivotaan ettei ainakaan alkais enää yltymään! Meikäläinen on onneksi säästynyt (*koputtaa puuta) tuolta päivittäiseltä ällötykseltä, välillä saattaa ihan yhtäkkiä iskee aivan järkky oksetus ilman mitään ennakkovarotuksia. Välillä taas pääsee pienemmillä ällötyksillä.

Simppu: Vo tylsimys sitä tätiä, mistä ihmeestä se teille oikein löysi! :/ No, ei muuta kun usvaa putkeen kun ymmärtää häipyä, ++++++pölyjä siis myös teille!

Hyrre: Olishan se ollu kiva ylläri jos olis vielä plussaksi muuttunut - harmi :/ No, nyt ei ainakaan tarvi enää arvailla vaan voi keskittyä täysillä uuteen yritykseen, pöllyttelen niitä ++++pölyjä myös sinne!

Piqu: Onhan nuo luomumenkatkin hyvä asia siinä mielessä että ainakin tiettää että kroppa toimii suht.koht. normaalisti :) ++++++pölyjä teidänkin suuntaan jotta saisitte sen plussan matkaanne napattua sit kun sen aika on!

Neitinokkonen: Kylläpä sillä tädillä on ollut kiire tehdä kiusaa tammitähtösille kun teillekin päätti ilmestyä - höh!! Hyvä asia kuitenkin tuo kivuttomuus! Pölysäkki onkin ollut tänään ahkerassa käytössä, mutta hyvin sieltä riittää +++++pölyjä vielä teillekin!

Myyrä: Olipas mukava kuulla sustakin pitkästä aikaa, kiva tietää ettet ole vallan meitä tähtösiä " hylännyt" ;) Muista että niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa, tädin esto -taiat siis käyttöön!

Fiikuna: Kovasti paljon tsemppiä sinne alkuraskauden ultraan - siellä se sitten muuttuu ihan " todeksi" . Mullahan on se ultra uudelleen tiistaina, kun sillon viimeksi ei vielä ollut tuo papu oikein minkään kokoinen että siitä olisi voinut sanoa juuta tai jaata ;) Silloin pitäisi pystyä sulkemaan pois myös se tuulimunan mahdollisuus - bdbd että se myös poissuljetaan! Olettekos monelle jo kertoneet?

Minä ajattelin lopuille työkavereille kertoa ensi viikolla ultran jälkeen :) Tosin huomenna kerron yhdelle joka on aiemmin kertonut, että hän näkee ihmisten silmistä jos on raskaana....ei ole kyllä mulle mitään vihjaillut eli ihan hauska tietää onko mitään " näkynyt" . Tällä ihmisellä on muunkinlaisia " herkkyyksiä" aistia ihmisistä asioita ja hän myös näkee " enneunia" . Tuollaiset asiat on kyllä tosi mielenkiintoisia, toiset vaan on jostain syystä herkkiä " aistimaan" , minä ainakin uskon siihen.

Omassa navassa ei kai sen kummempia, me pavun kanssa taidamme toivotella hyvät yöt että jaksamme raahautua aamulla taas töihin! Mukavaa viikonloppua, ++++++onnea ja tarrasukkia masuasukeille!

:) elaine + papu rv 7+4

Vierailija
15/22 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rualille myöhästyneet synttärionnittelut! Ja ennen kaikkea ihan mielettömästi onnea plussasta!!!! Kyllä se hailakampi haamukin tarkoittaa plussaa. Hienoa! Lokakuussa sitten tulee pikkuinen käärö :)

Simppu+Neitinokkonen: Voi sentään sitä tätiä! Alkuun se on tosi kurjaa, mutta kunhan alkaa täti-pahalainen olla lähtemään päin, alkaa elämä taas hymyillä ja on ihan kiva aloittaa uusi yritys :) Ja kohta olettekin taas piinailuvaiheessa. Tsemppiä!

Myös Piqulle: pahoittelut täti-ihmisestä. Kuten jo aiemminkin olen todennut, niin on se kumma miten aina testaamisen jälkeen ne menkat sitten alkaakin.. Intoa uuteen yritykseen! Ja jos saat jonkun sinne pölyjä pyyhkimään, niin pyydä että käväisee meilläkin ;)

Hyrrelle myötätuntohalit nega-tuloksesta!

Johkulla on ratkaisun hetket käsillä! Kauanko maltat odottaa, ennen kuin testaat? Hirmuisesti +++++ -säteitä sinulle! Ja Myyrälle kanssa! Koskas testaat? Sullahan on kierto jo hyvässä vaiheessa. Hätyytetään vaan se täti pois sieltäkin seudulta.

Pipu-77: tuloksekkaita pupuiluja! Jotta ei tulisi paineita, niin koittakaa keksiä kaikkea muuta jännää juttua sinne makuukamarin puolelle ¿ ei ole sitten koko aikaa mielessä tämä projekti.

Ja te raskaana olevat tähtöset, toivotaan että yökötysolo helpottaa! Elainella onneksi vain satunnaista huonoa oloa. S-I: Kyllä kuulostaa tosi kurjalta tuo jatkuva ällötys. Vähän jo etukäteen pelottaa, miten omalla kohdalla etoillaan, sitten jos/kun se plussa joskus tulee.

Omaa napaa: Tällainen odotteluvaihe menossa (kp 23/30-35). Oviksen pitäisi olla ohi. Jos jotain ¿tuntemuksia¿ olen itsessäni huomannut niin ainakin rinnat on tosi kipeät. Kaikkein ärsyttävintä on kuitenkin se, että vaikuttaa siltä kuin hiivatulehdus olisi iskemässä :( Viime syksyisen antibioottikuurin jälkeen sain ekan hiivatulehdukseni ja sen jälkeen se uusiutui kerran. Nyt näyttäisi taas uusivan (vaikka olen juonut säännöllisesti litroittain piimää) Ja nyt ei uskalla ottaa mitään kunnolla tehoavaa lääkettäkään vaan pitää pelailla rasvoilla ja emätinkapseleilla.. Samperi! Tietääkö kukaan vaikuttaako Canesten-emätinkapselit siittiöihin? Raskaana ollessa niitä voi käyttää..

Hyvät viikonloput kaikille!

Leje

Vierailija
16/22 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on ollut hiljainen päivä tammitähtösissä, taitaa kaikki olla viikonlopun vietossa.

Leje: Voi kurjimus sen hiivan kanssa! Toivotaan ettei nyt kuitenkaan iskis :( Ite en ole koskaan ko.vaivasta kärsinyt, mutta se mitä olen kuullut niin ei vissiin oo tosiaankaan mikää hirveen mukava vaiva...Mene pois paha hiiva ja jätä Leje rauhaan!!!

Jokos on h-hetkeläiset testailleet??

Omaa napaa sen verran, että nyt on onneks ollu pari päivää ihan ok. olo. Keroin tänään sille työkaverille josta aiemmin pinossa kerroin, ei ollut jostain syystä meikäläisen silmistä " nähnyt" tätä raskautta vaikka yleensä kuulemma on tosi tarkka ;) Oli kyllä tosi onnessaan ja ilonen (on kyllä pidemmän aikaa odottanut tätä) ja oli ihan haltioissaan kun tajus, että nehän järjestää mulle baby showerit (kirjotetaanko se muuten noin?)! Ko.työkaveri asu nimittäin perheensä kans pari vuotta amerikassa (palasivat takas kesällä) ja sieltä sen mukaan on tarttunu vaikka mitä amerikan ihmeitä. Ihan hauskalta kyllä kuulostaa :)

Jaa, mut nyt tuli tuo isäntä hätyytteleen saunaan eli täytynee lopetella.

Palaillaan!

:) elaine

Vierailija
17/22 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meninpä testaamaan tänä aamuna, kp 24/24. Ja selkeä nega tuli...On kyllä tosi pettynyt olo. Taisin olla vähän turhan aikaisin liikkeellä, mutten usko, että se tuosta enää plussaksi vaihtuu.. Minkäänlaisia raskausoireita ei ole, ei kyllä menkkaoireitakaan. Sais nyt se täti tulla, että pääsis uuteen kiertoon.

Sori, nyt meni kyllä ihan vaan omaan napaan tää juttu. Kirjoittelen myöhemmin lisää, kunhan mieliala vähän kohenee.

Suuret kiitokset kaikille tsemppauksista ja " säteilyistä" . :)

Johku

Vierailija
18/22 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johku: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, ite testasin negan kp 23/23 ja siitä parin päivän päästä tuli se kuuluisa " roskishaamu" :) Eli niin kauan kun täti pysyy poissa on toivoa! Ymmärrän kyllä hyvin että sitä ei kauheesti uskalla toivoa ettei sitten pettyisi niin kovasti, mutta silti on ihan mahdollista että raskaushormonia ei vaan vielä ole tarpeeksi kehittynyt jotta se näkyisi testissä. bdbdbdbdbdbdbdbdb kovasti että se vielä plussaksi muuttuu!!! :)

Omaan napaan ei mitään ihmeitä, vointi ihan ok. Eilen tuntui ekan kerran siltä, että ihan kuin housut kiristäisi, mutta voi olla että mahaa vaan muuten turvotteli :)

Mitäs muiden tähtösten sunnuntaihin kuuluu??

Jaa, kai sitä täytyy alkaa valmistautuun töihin lähtöön, olis iltavuoro tiedossa eikä kyllä vois vähempää kiinnostaa :/ Mutta kai sitä on mentävä tienaamaan papulle " pennosia" :)

:) elaine + papu rv 7+5

Vierailija
19/22 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viikonloppuisin jaksaa enemmän kirjoitella. Olen myös tietoisesti alkukierron ajan yrittänyt rajoittaa täällä käymistäni ettei vauvan hankinta olisi koko ajan niin voimakkaasti mielessä. Monet muutkin näyttävät tekevän samoin.

Johku: Kuten Elainekin tuossa muistutti, niin nega-tulos ei vielä ole välttämättä lopullinen tulos. Kun vaan pysyy täti poissa, niin toivoa on :) Toisaalta jos on täti tullakseen, niin tulkoon nopeasti, että pääsee uuteen yritykseen! Samaa minäkin toivon tässä kierrossa (piinailu vasta viikon päästä), koska mies lähtee ensi kuussa pitkälle työmatkalle ja on oviksen aikaan poissa jos tulee hirveän pitkä kierto. Eli plussaa tai tätiä peliin nopeasti ;)

Rentoa sunnuntain jatkoa (ja osanotto Elainelle töihin menon johdosta!)

Leje

Vierailija
20/22 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisaa sunnuntaita kaikille!

Ja Rualille mielettömät ONNITTELUT!!!! Plussiahan tulee tähtösille tasaiseen tahtiin!!! Upeeta :D

Elainelle ja Fiikunalle onnea ultraan!! Se on varmaan ihana tunne kun selviää, että kaikki on hyvin ja sydän sykkii!!!

S-I: pahoinvointi on kyllä varmaan kamalaa vaikka kuinka pitäis ajatella, että se ikäänkuin kuuluu tuohon ihanaan siunattuun tilaan...

Simpulle pahoittelut tädistä ja Johkullekkin taisi tulla nega :( ellei siitä vielä iloksi muutu...

Hyrren tilaa vielä jännätään...

Lejelle lähetetään ++++säteitä ja hätistellään se kurja hiiva jonnekkin hyvin kauas!!!

Laitoin tonne odottajien puolelle kysymyksen matkustamisesta odotusaikana! Että JOS vaikka se + joku päivä tulisi niin kuinka turvallista olisi matkustaa esim. etelänlomalle?? Tiedän että alussa ei suositella keskenmenoriskin vuoksi eikä ihan lopussakaan tietty. Mutta miten esim. keskiraskaudessa?? Onko kellään kokemuksia? Mietin siis lähinnä esim. hygieeniatasoa tai salmonellan vaaraa tms.

Mulla on meinaan krooninen matkakuume....aina on haaveissa ulkomaanmatka, vaikka rahatilanne olis mikä....:)

No mutta paluu taas tähän kivaan talvisäähän, joten mukavaa sunnuntain viettoa!