Onko tämä mies kiinnostunut?
Näinkin perinteinen kysymys. Tuntuu vaan, että ihastuminen sotkee aina mielen ja vaikea ajatella tilannetta mistään muusta kuin omasta näkökulmasta.
Tutustuin erääseen mieheen netissä deittisivuilla. Näin naisena tulee harvemmin otettua kehenkään yhteyttä, kun miehiltä tulee viestejä muutenkin, mutta tuo mies hurmasi minut täysin niin esittelytekstillään kuin kuvallaan. Kirjoitin hänelle viestin, johon hän vastasi mukavasti. Lyhyen viestittelyn jälkeen ehdotin (jälleen siis minä), että voisimme siirtyä johonkin kätevämpään viestintämuotoon, jolloin mies antoi nimensä facebookia varten. Kirjoitin siellä hänelle saamatta koskaan vastausta. Laitoin deittipalvelussa ehkä viikkoa myöhemmin kysymyksen, että tulikohan viesti koskaan perille, jonka jälkeen mies vastasi facebookissa, ettei ollut saanut viestiä.
No, juttelimme siellä muutamaan kertaan. Ehkä yhtä keskustelu lukuunottamatta minä aloitin aina keskustelut, mutta mies kyllä vastaili ja vei sitten keskustelu eteenpäin ja kyseli minulta asioita. Keskutelutapa oli todella miellyttävä ja kohteliaan, kivan ja hauskan tekstin lisäksi käytti paljon hymiöitä. Joka tapauksessa tässä vaiheessa itselläni oli olo, että mies olisi ehkä kiinnostunut sen verran kuin nyt netin kautta tutustuessa voi olla.
Ehdotin reilun viikon jälkeen tapaamista tyyliin "kiinnostaisko joskus lähteä kahville", johon mies totesi että tottakai ja ehdotti itse heti seuraavaa viikonloppua. Sovimme, että palataan asiaan lähempänä viikonloppua, mutta perjantaina töiden jälkeen totesin, ettei mies ollut vielä ottanut yhteyttä, joten kyselin sitten viikonlopun suunnitelmia. Mies käänsi keskustelun heti treffeihin ja kysyi sopisiko paremmin heti silloin perjantaina vai seuraavana päivänä lauantaina. Vähän hämmentyneenä sanoin kumman vaan sopivan, jolloin mies päätti että nähdään sitten parin tunnin päästä.
Tapasimme ja mies oli aivan ihana. Ulkonäöltään vielä paljon parempi kuin olin odottanut ja aivan mielettömän mukava. Muutamia hiljaisia hetkiä lukuun ottamatta tulimme erinomaisesti juttuun, nauroimme molemmat paljon ja keskutelimme mielestäni melko tasaväkisesti menneisyyksistämme, nykyelämästä ja tulevaisuuden näkymistä. Mies vaikutti myös viihtyvän, maksoi ravintolaan mennessämme narikkani ja tarjosi juomat. Treffit kestivät nelisen tuntia, jonka jälkeen saatoin miehen bussipysäkille. Kävellessämme mies omatoimisesti kietoi kätensä ympärilleni ja jotain siinä juteltiin että kivaa oli. Totesimme molemmat, että nähdään vielä uudestaan, jolloin mies mumisi jotain että "niin, ei mulla huomiseksi mitään ihmeempiä oo..." Lähtiessään mies suuteli minua kahteen kertaan, jonka jälkeen huikkasimme molemmat hymyillen heipat ja lähdimme omiin suuntiimme.
Tämä tapahtui siis viime viikon perjantaina ja nyt miehestä ei kuulu. Lauantai-iltana laitoin itse viestiä, joka oli sävyltään tuttavallinen, mutta melko neutraali ja mies vastasi siihen omaan mukavaan tyyliinsä ja kyseli sitten minun menoistani. Totesin, ettei sen kummempia suunnitelmia illalle ole, johon mies vain totesi "jep :)" ja keskustelu jäi siihen. Eilen emmekä tänään ole keskustelleet mitään.
Nyt älyttömän pitkän alustuksen jälkeen, mitä mieltä te olette? Onko mies kiinnostunut? Miksei hän laita viestiä? Jos hän ei ole kiinnostunut, miksi hän suuteli ja puhui myös uudesta näkemisestä? Tekevätkö miehet tuollaista vain, koska eivät osaa sanoa ei tai ovat niin ujoja? Joimme treffien aikana neljät juomat, ei kai mies nyt humalassakaan voinut olla, että se jotenkin vaikuttaisi asiaan? Itse tässä tuskaillessani en näe miehen toiminnassa mitään logiikkaa.
Helpoin tapa olisi tottakai kysyä mieheltä suoraan itseltään, että kiinnostaisiko häntä vielä nähdä. Olen vain tähän mennessä tehnyt joka ikisen aloitteen tässä "suhteessa", joten alan epäillä, ettei se voi olla enää sattumaa. Jos nyt ehdotan taas uutta tapaamista ja mies suostuu vain koska ei osaa sanoa ei, jatkuuko tilanne loputtomiin sellaisena? Vai voiko mies vain olla hyvin aloitekyvytön, mutta kuitenkin kiinnostunut?
Kaikki vertaistuki, mielipiteet ja vastaavat kokemukset otetaan ilomielin vastaan. Tänne saa myös tulla päivittelemään kuinka hölmö olen, ihastuminen laittaa vaan pään ihan pyörälle :)
Kommentit (34)
Miksi kukaan ei ota kantaa ilmeiseen faktaan? Mies ei ole siis tehnyt aloitteita, paitsi ne mainitsemasi pari silloin illalla, jolloin olitte juoneet muutaman. On totta, ettei neljästä tuopista tule kaatokänniin, mutta kyllä se oikeasti vaikuttaa jo käytökseen. Mies ei siis ole kertaakaan selvinpäin lähestynyt sinua.
Jos ja kun kyseessä on hyvin mukava ja kivasti keskusteleva mies, kyllä hän osaa tehdä aloitteen niin halutessaan. Jos on sosiaaliset taidot muuten kunnossa, on varmasti elämänsä varrella harjoitellut edes jonkin sorttisia aloitteita.
Taustatekijöitä, kuten sitä, onko mies varattu vai vapaa joka huvikseen pyörittelee useampia naisia tuosta nyt ei voi suoraan päätellä, mutta ei sillä varmaan lopputuloksen kannalta ole väliäkään.
Hmm...valitettavasti mies ei ole kiinnostunut. Hänellä oli hauskaa kanssasi, siinä kaikki, mutta ihastunut hän ei ole.
Olen nainen, johon ihastutaan helposti. Jonkinverran nettitreffeillä käyneenä poikkeuksetta jokainen mies on aloittanut välittömästi treffien jälkeen pommittamisen uudesta näkemisestä.
Mies on aktiivinen (alussa), jos hän on ihastunut. Niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Hmm...valitettavasti mies ei ole kiinnostunut. Hänellä oli hauskaa kanssasi, siinä kaikki, mutta ihastunut hän ei ole.
Olen nainen, johon ihastutaan helposti. Jonkinverran nettitreffeillä käyneenä poikkeuksetta jokainen mies on aloittanut välittömästi treffien jälkeen pommittamisen uudesta näkemisestä.
Joo mutta pohdinnassa onkin, kannattaisiko ap:n jotenkin nyt iskeä tämä mies sinnikkyydellä vai onko se turhaa. Luulisi miehen jo sanoneen kiitos ja hei, jos ei mitään haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei ota kantaa ilmeiseen faktaan? Mies ei ole siis tehnyt aloitteita, paitsi ne mainitsemasi pari silloin illalla, jolloin olitte juoneet muutaman. On totta, ettei neljästä tuopista tule kaatokänniin, mutta kyllä se oikeasti vaikuttaa jo käytökseen. Mies ei siis ole kertaakaan selvinpäin lähestynyt sinua.
Jos ja kun kyseessä on hyvin mukava ja kivasti keskusteleva mies, kyllä hän osaa tehdä aloitteen niin halutessaan. Jos on sosiaaliset taidot muuten kunnossa, on varmasti elämänsä varrella harjoitellut edes jonkin sorttisia aloitteita.
Taustatekijöitä, kuten sitä, onko mies varattu vai vapaa joka huvikseen pyörittelee useampia naisia tuosta nyt ei voi suoraan päätellä, mutta ei sillä varmaan lopputuloksen kannalta ole väliäkään.
Ei kaikki miehet uskalla tehdä torjunnan pelossa aloitteita seksiin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta pohdinnassa onkin, kannattaisiko ap:n jotenkin nyt iskeä tämä mies sinnikkyydellä vai onko se turhaa. Luulisi miehen jo sanoneen kiitos ja hei, jos ei mitään haluaisi.
Se on turhaa. Sorry! Mies ihastuu ensimmäisten sekuntien aikana naiseen, jos ihastuu. Ja jos ei, niin peli on ns.menetetty.
Vaikka siis nainen vaikuttaisi ilmeisen kiinnostuneeltakin. Osahan ei halua tehdä aloitteita edes sängyssä, vaikka seurustelee. Estoja on miehilläkin ja joillain hyvin vaikeita ja vahvoja :( Tuskin silti haluavat tulla "otetuiksi" ja että nainen sitten odottaa, että sieltä kuoriutuu adonis, vaan voivat tarvita todella rauhallista etenemistahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on turhaa. Sorry! Mies ihastuu ensimmäisten sekuntien aikana naiseen, jos ihastuu. Ja jos ei, niin peli on ns.menetetty.
Vaikka ihastuisikin, niin osa ei tee kertakaikkiaan mitään.
Kiitos edelleen kaikille keskustelusta! Puolellani ei missään tapauksessa tarvitse olla, "herättelevät" kommentit ovat ehkä tässä ihastuksen huumassa juuri niitä parhaita. Aiemmin olen itsekin törmännyt oikeastaan vain miehiin, jotka näyttävät ihastumisensa selvästi ja ottavat yhteyttä. Sen pohjaltahan minä tätä miestä epäilenkin, voiko miehet käyttäytyä myös näin? Ja missä tilanteessa? Onko minulla tässä tilanteessa mitään hyväksi havaittua käyttäytymismallia jota kannattaisi seurata vai pitääkö vain tehdä kuin parhaaksi tuntuu. - Ap
Miksi et kerro miehelle, mitä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kerro miehelle, mitä haluat?
Haluaisin tietää, onko mies tässä jutussa yhtään mukana. Olen omasta mielestäni tehnyt alusta alkaen todella selkeästi oman kiinnostukseni selväksi, treffeillä kerroin nauttineeni miehen seurasta ja sanoin tapaavani häntä mielelläni jatkossa, jonka jälkeen otin vielä itse yhteyttä. Olemme tutustumisessa niin alkuvaiheessa, että en nyt varsinaisesti mitään muuta edes halua kuin tietää, onko tässä edes alkuvaiheen edellytyksiä millekään vakavemmalle. Näistä lähtökohdista tuntuu, että suora töksäytys ei ole nyt paras vaihtoehto.
Ihmetyttää nuo kommentit, joissa jotkut "asiantuntijat" kertovat kuinka miestä ei kiinnosta, eikä kannata enää ottaa yhteyttä. En suosittele, sillä tuollaisella kovapäisyydellä vain omalta osaltaan varmistaa ettei siitä mitään tule. Miehen käytöksen taustalla voi olla mitä erilaisimpia syitä.
Voi toki olla ettei sitä kiinnosta ja kierrättää useita naisia, mutta voi myös olla jokin päinvastainen syy, esim kokemattomuus, tai se ettei hän pidä näitä paria hiljaista päivää vielä niin pitkänä aikana että olisi syytä huolestua. Ehkä hän on kiireinen alkuviikosta ja odottaa innolla viikonloppua jolloin voitte tavata tms. Ei voi tietää, muttei myöskään kannata ap:n pilata omia mahdollisuuksia toteuttamalla omat pelkonsa ja enteensä lopettamalla kokonaan yhteydenpito.
Minkätyyppinen tämä mies on, vaikuttaako pelimieheltä, vai onko ujompi ja harkitsevampi tapaus?
Anna nyt jo olla. Mies ottaa itse yhteyttä jos on kiinnostunut!!! Satavarmasti ja pian. Jos ei niin voit tietysti halutessasi antaa hälle huomiota, ihailua, suukkoja ja seksiä mutta muista että sen vastaanottaminen ei siltikään tarkoita, että hän pitäisi erityisesti juuri sinusta. Rakastuneen (sinuun :)) miehen kohdattuasi et enää mieti tällaisia. Toivon sulle parasta!
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nuo kommentit, joissa jotkut "asiantuntijat" kertovat kuinka miestä ei kiinnosta, eikä kannata enää ottaa yhteyttä. En suosittele, sillä tuollaisella kovapäisyydellä vain omalta osaltaan varmistaa ettei siitä mitään tule. Miehen käytöksen taustalla voi olla mitä erilaisimpia syitä.
Voi toki olla ettei sitä kiinnosta ja kierrättää useita naisia, mutta voi myös olla jokin päinvastainen syy, esim kokemattomuus, tai se ettei hän pidä näitä paria hiljaista päivää vielä niin pitkänä aikana että olisi syytä huolestua. Ehkä hän on kiireinen alkuviikosta ja odottaa innolla viikonloppua jolloin voitte tavata tms. Ei voi tietää, muttei myöskään kannata ap:n pilata omia mahdollisuuksia toteuttamalla omat pelkonsa ja enteensä lopettamalla kokonaan yhteydenpito.
Minkätyyppinen tämä mies on, vaikuttaako pelimieheltä, vai onko ujompi ja harkitsevampi tapaus?
Olemme tosiaan tavanneet vain tämän yhden kerran ja puhuneetkin kuitenkin suhteellisen vähän, joten en osaa sen syvällisempää analyysiä tehdä, mutta näin ensivaikutelmien mukaan mies on nimenomaan tällainen harkitsevampi tapaus. Ei välttämättä niinkään ujo (keskustelevainen ja eläväinen herrasmies), mutta keskusteluaiheet miehen osalta ovat aina jotenkin asiallisia ja pohdiskelevia. Hän kertoo avoimesti omia mielipiteitään ja kuuntelee yhtä avoimesti minun mielipiteitäni. Äärimmäisen mukavaa seuraa siis. Aiemmin olen ollut tekemisissä myös pelimiesten kanssa ja mielestäni sellaiselta tämä mies ei toistaiseksi ainakaan ole vaikuttanut. - Ap
Odota nyt vaan. Ja koita olla odottamatta muutenkaan mitään, mies saattaa olla näitä, joille joutuu antamaan vaikka olisi jo kaikki taskut ihan tyhjiä :/ Siis niin rikki, jos jotain haluaisikin.