Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peräröörikutina, mikä avuksi?

Vierailija

Ai että, kun nauroin otsikolle. Mutta asiaan. Minulla on melko usein hulluksi tekevää kutinaa koko pyllyvaossa. Ei ole kihomatoja, ulosteessa ei verta. Minulla on todella herkät limakalvot ja aikojen saatossa ollut hiivakierre siinä naapurissa eli kutinaan on taipumusta. Esim. kuukautissiteen takia koko värkki huutaa hoosiannaa pari päivää ja kutina on ihan kamala sekä pyllyssä että sukuelimissä. Pesen huolella vehkeet joka päivä mutta tuota persvärkkikutinaa on silti aina välillä ja se on ihan kamalaa. Jos rapsutan, kutina pahenee ja lopulta on pakko mennä suihkuun saman tien, jotta edes vesi vähän raapisi. Mikä avuksi? Olen kokeillut kookosöljyä mutta ei sillä ollut vaikuttavaa apua. Tätä on jatkunut jo ehkä vuoden, pari.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Peräaukon kutiamisen ihanuus ... joo, mulla autto, kun jätin vehnän kokonaan pois ruokavaliosta. Ilmeisesti jotain hiivaa tms joka aiheuttaa sen kutinan.

Vierailija

Eikö sun miehes pese itse vehkeitään kun kerrot peseväsi ne?

Lätki sinne perätoosaas vaikka Dactarin-sienivoidetta

Vierailija

Häh? Puhun ihan omista vehkeistäni.

Mä en käytä juurikaan viljatuotteita ja nyt vähensin myös sokerituotteita. Mulla on hirveän kuiva ja kutina iho muutenkin mutta toi perskutina on jotain ihan järkyttävää. Joskus se iskee kesken päivän tyyliin kaupan kassajonossa, johan on kivaa.

Vierailija

Ovatko jotkut scheriprogit kovin voimakkaita? Jotain salvaa haluaisin lätkiä tuonne mutta lääkeaine saattaa vain pahentaa jo selvästi huonokuntoista limakalvoa. Mitä ihmettä mä teen? Tässä oon jo niin kauan odotellut ja ihmetellyt, mutta ei se vaan mene ohi. Paitsi aina muutamaksi päiväksi.

Vierailija

Scheriproct ohentaa ihoa pitkään käytettynä. Kun peset, niin ethän vaan käytä pesuaineita? Toosaan ja hanuriin passaa laittaa vaan vettä. Korkeintaan maitohappopohjaisia kuten Lactacyd voi joskus käyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ovatko jotkut scheriprogit kovin voimakkaita? Jotain salvaa haluaisin lätkiä tuonne mutta lääkeaine saattaa vain pahentaa jo selvästi huonokuntoista limakalvoa. Mitä ihmettä mä teen? Tässä oon jo niin kauan odotellut ja ihmetellyt, mutta ei se vaan mene ohi. Paitsi aina muutamaksi päiväksi.

Kokeile luontaistuotekaupasta saatavaa aloe vera geeliä.

Vierailija

Ahaa, oon käyttänyt luonnonkosmetiikan suihkugeeliä. Onkohan se liian tujua? Mä pyyhin aika kevyesti ettei paikat ärsyynny mekaanisesta hanlauksesta ja pesen mieluummin kunnolla mutta se täytynee nyt lopettaa. Muut genitaalit kyllä pesen vain vedellä ihan aina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja käytät menkkarättejä...Miksi?

Siis mitä sä nyt meinaat? Ihan yhtälailla mulla on vehkeet, sellaiset naisten versiot. Onko toi sana sinusta varattu vain miesten värkille? Ja kiitos kysymästä, käytän kuukautissuojia ihan niiden varsinaiseen käyttötarkoitukseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä sä nyt meinaat? Ihan yhtälailla mulla on vehkeet, sellaiset naisten versiot. Onko toi sana sinusta varattu vain miesten värkille? Ja kiitos kysymästä, käytän kuukautissuojia ihan niiden varsinaiseen käyttötarkoitukseen.

Vehkeet=miehen sukupuolielimet

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako tuota aloe veraa laittaa noin aralle alueelle?

Ihan voi kuulemma laittaa jopa vaginan sisäpuolelle, jos kärsii kuivista limakalvoista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vehkeet=miehen sukupuolielimet

No ei kyllä ole, ainakin meillä tuo ilmaus käy ihan kummasta vehkeistöstä tahansa. T. Helsinkiläinen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat