Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Willian ja Kate painaa kissanristiäisistä toiseen. Mitä tekevät Charles ja eukkonsa?

Vierailija
26.10.2015 |

Ovat niin vähän julkisuudessa, ettei rouvan nimi edes muistu mieleeni.

Pelaavat korttia, juovat teetä Elisabethin kanssa vai mitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietääkseni on ollut toisinpäin, Charles edustanut paljon (yksin), Will ja Kate melko vähän. Media on tietysti kiinnostuneempi nuoresta parista kuin käppänästä Charlesista.

Vierailija
2/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlesin edustamista ei uutisoida samalla tavalla kuin Williamin ja Catharinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charleshan on hyvin ahkera kuninkaallinen. Hän ei pelkästään edusta, vaan tekee kovasti työtä hyväntekeväisyys-, luonnosuojelu- jne. projektiensa parissa.

Edustustehtävien suhteen ahkerin kuninkaallinen on käsittääkseni prinsessa Anne. Mutta eihän se ole mikään uutinen, jos vanha Anne-mummeli avaa jossain maakunnassa uuden koulun. Se on, jos Kate käy pyörähtämässä uudessa mekossa hyväntekeväisyyspippaloissa.

Vierailija
4/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Charles ja Camilla ole ollut jo pitkään riidoissa?Tuskin sentään kehtaavat erota mutta liekö kulissien takana elävätkään yhdessä.

Vierailija
5/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Charles ja Camilla ole ollut jo pitkään riidoissa?Tuskin sentään kehtaavat erota mutta liekö kulissien takana elävätkään yhdessä.

Näin minäkin olen ymmärtännyt.Se siitä vuosisadan romanssista kun arki ja velvollisuudet astui mukaan suhteeseen!

Vierailija
6/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että Charles meinaa luopua kruunustaan kun ei se vanha kääkkä näköjään sitä pois anna yhtään ennen kuin hautaavat maan alle :D Eiköhän mene suoraa Williamille. Oisko siis tarkoituksena tuoda "tunnetummaksi" sitä seuraavaa kunkkua...

Vierailija
7/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharlers on tampoonina Kamillan emättimessä.

Sitä hän halusi olla ja samaan aikaan Daina juoksi epätoivoisesti miehissä etsimässä hyväksyntää.

Vierailija
8/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan että Charles meinaa luopua kruunustaan kun ei se vanha kääkkä näköjään sitä pois anna yhtään ennen kuin hautaavat maan alle :D Eiköhän mene suoraa Williamille. Oisko siis tarkoituksena tuoda "tunnetummaksi" sitä seuraavaa kunkkua...

Minä taas en usko, että Charles luopuisi kruunusta. Tosin sitä en ihmettelisi, että Charles kuolisi ennen äitiään ja kruunu menisi sen vuoksi seuraavana Williamille...

Vierailija
9/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles on ahkera ja hänellä edustustehtäviä ja muita tehtäviä moninkertaisesti poikaansa nähden. Williamia ja Katea on jatkuvasti arvosteltu laiskuudesta, hyvä jos vähän ryhdistäytyvät.

Vierailija
10/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlesilla ei ole kruunua, Ellulla on.

Vierailija
11/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles ei todellakaan luovu kauan kaipaamastaan kruunusta kun sen aika tulee. Sitä hän on odottanut jo vuosikymmeniä.

Vierailija
12/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlesilla ei ole kruunua, Ellulla on.

Nii tarkotin tietysti että luovuttaa suoraan eteenpäin kun sen aikanaan saa... Et ymmärtänyt tuosta tummennetusta lauseesta? :D

Vierailija
13/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William on vielä kokematon kuninkaallisissa duuneissa, ja nyt on hänen aikansa keskittyä perheeseen. Elisabet varmaan viimeisenä haluaa, että William ja Catherine joutuvat kokemaan saman kuin hän aikanaan - pyörittämään monarkiaa ja tuskin koskaan näkemään pieniä lapsiaan.

Sen sijaan on paljon mahdollista, että Charles epävirallisesti nousee äitinsä rinnalle eli ottaa pääosan hänelle kuuluneista tehtävistä, Walesin prinssinä, ei kuninkaana.

Vierailija
14/14 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katen mekoista voi kirjoittaa. Camillan kolttu ei oo uutinen. eikä Annen kasariasut. Ellukin on tylsä asuissaan. Timantitkin on nähty, paitsi katella.