Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Willian ja Kate painaa kissanristiäisistä toiseen. Mitä tekevät Charles ja eukkonsa?

Vierailija

Ovat niin vähän julkisuudessa, ettei rouvan nimi edes muistu mieleeni.

Pelaavat korttia, juovat teetä Elisabethin kanssa vai mitä?

Kommentit (14)

Vierailija

Mun tietääkseni on ollut toisinpäin, Charles edustanut paljon (yksin), Will ja Kate melko vähän. Media on tietysti kiinnostuneempi nuoresta parista kuin käppänästä Charlesista.

Vierailija

Charleshan on hyvin ahkera kuninkaallinen. Hän ei pelkästään edusta, vaan tekee kovasti työtä hyväntekeväisyys-, luonnosuojelu- jne. projektiensa parissa.

Edustustehtävien suhteen ahkerin kuninkaallinen on käsittääkseni prinsessa Anne. Mutta eihän se ole mikään uutinen, jos vanha Anne-mummeli avaa jossain maakunnassa uuden koulun. Se on, jos Kate käy pyörähtämässä uudessa mekossa hyväntekeväisyyspippaloissa.

Vierailija

Eikös Charles ja Camilla ole ollut jo pitkään riidoissa?Tuskin sentään kehtaavat erota mutta liekö kulissien takana elävätkään yhdessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikös Charles ja Camilla ole ollut jo pitkään riidoissa?Tuskin sentään kehtaavat erota mutta liekö kulissien takana elävätkään yhdessä.

Näin minäkin olen ymmärtännyt.Se siitä vuosisadan romanssista kun arki ja velvollisuudet astui mukaan suhteeseen!

Vierailija

Mä veikkaan että Charles meinaa luopua kruunustaan kun ei se vanha kääkkä näköjään sitä pois anna yhtään ennen kuin hautaavat maan alle :D Eiköhän mene suoraa Williamille. Oisko siis tarkoituksena tuoda "tunnetummaksi" sitä seuraavaa kunkkua...

Vierailija

Sharlers on tampoonina Kamillan emättimessä.

Sitä hän halusi olla ja samaan aikaan Daina juoksi epätoivoisesti miehissä etsimässä hyväksyntää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan että Charles meinaa luopua kruunustaan kun ei se vanha kääkkä näköjään sitä pois anna yhtään ennen kuin hautaavat maan alle :D Eiköhän mene suoraa Williamille. Oisko siis tarkoituksena tuoda "tunnetummaksi" sitä seuraavaa kunkkua...

Minä taas en usko, että Charles luopuisi kruunusta. Tosin sitä en ihmettelisi, että Charles kuolisi ennen äitiään ja kruunu menisi sen vuoksi seuraavana Williamille...

Vierailija

Charles on ahkera ja hänellä edustustehtäviä ja muita tehtäviä moninkertaisesti poikaansa nähden. Williamia ja Katea on jatkuvasti arvosteltu laiskuudesta, hyvä jos vähän ryhdistäytyvät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Charlesilla ei ole kruunua, Ellulla on.

Vierailija

Charles ei todellakaan luovu kauan kaipaamastaan kruunusta kun sen aika tulee. Sitä hän on odottanut jo vuosikymmeniä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charlesilla ei ole kruunua, Ellulla on.

Nii tarkotin tietysti että luovuttaa suoraan eteenpäin kun sen aikanaan saa... Et ymmärtänyt tuosta tummennetusta lauseesta? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

William on vielä kokematon kuninkaallisissa duuneissa, ja nyt on hänen aikansa keskittyä perheeseen. Elisabet varmaan viimeisenä haluaa, että William ja Catherine joutuvat kokemaan saman kuin hän aikanaan - pyörittämään monarkiaa ja tuskin koskaan näkemään pieniä lapsiaan.

Sen sijaan on paljon mahdollista, että Charles epävirallisesti nousee äitinsä rinnalle eli ottaa pääosan hänelle kuuluneista tehtävistä, Walesin prinssinä, ei kuninkaana.

Vierailija

Katen mekoista voi kirjoittaa. Camillan kolttu ei oo uutinen. eikä Annen kasariasut. Ellukin on tylsä asuissaan. Timantitkin on nähty, paitsi katella. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat