Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyty ei ota katsekontaktia

Vierailija

Yks tyty käyttäytyy iha kummasti mun seurassa. Normaalisti se on tosi sosiaaline ja sellane ulospäin suuntautunu mut mun seurassa se kattoo vaan kenkiään ja hymyilee. Se on ainaki ihan varmaa et se ei oo ihastunu muhun mut ihmettelen vaa et miks se muuttuu tollaseks. Ehkä se häpee mua tai jotai. Onks tääl samanlaisii typyi ku käyttäytyy noi?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hän ihastunut sinuun. 😊 sanoo kokenut.

Ei oo. Oon melkei 100% varma

Olette varmaan hyvin nuoria? Tyttö vaikuttaa ujolta, mutta ihastuneelta sinuun. Minkä ikäinen hän on?

Vierailija

Siis ei se välttämättä ole ihastunut vaan voi myös pitää sua vastenmielisenä tai jos oot sanonut ilkeästi niin haluaa vältellä sua, ehkä jopa inhoaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

On hän ihastunut sinuun. 😊 sanoo kokenut.

Ei oo. Oon melkei 100% varma

Olette varmaan hyvin nuoria? Tyttö vaikuttaa ujolta, mutta ihastuneelta sinuun. Minkä ikäinen hän on?

Ei oo muuten ujo. Eikä olla enää mitään hyvin nuoriakaa vaikka ei vanhoikaan. En ala mitää ikiä laittelemaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis ei se välttämättä ole ihastunut vaan voi myös pitää sua vastenmielisenä tai jos oot sanonut ilkeästi niin haluaa vältellä sua, ehkä jopa inhoaa?

Tätä inhoo mäkin mietin. En oo kyl koskaan ollu ainakaa tietääkseni ilkee hänelle.

Vierailija

Miksi olet melkein 100 % varma? Oletko kysynyt suoraan? Et kai kun täällä kyselet.
Eikös tuo nyt ole ihan selkeä ujon ihmisen tapa reagoida ihastuksen lähellä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet melkein 100 % varma? Oletko kysynyt suoraan? Et kai kun täällä kyselet.
Eikös tuo nyt ole ihan selkeä ujon ihmisen tapa reagoida ihastuksen lähellä :)

No tuski on ihastunu ku on lesbo...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat