Omakannasta luin että lääkäri kirjoittanut päinvastaiset jutut kun mistä puhuttiin.

Vierailija

Raskaana viikolla 19 ja lääkärikäynnillä kerroin kuinka minua on supistellut kivuliaasti useita päiviä putkeen johon 1g panadol ei ole auttanut. Lisäksi kun kävelen niin kohtu supistuu lähes heti kivikovaksi, tällöin ei kipuja. Lääkäri oli kirjoittanut tietoihin "supistuksia ei ole ollut." Mitäs hittoa?! Me vielä puhuttiin tästä asiasta suht pitkään joten tässä ei voinut olla väärinkäsitystä. Lääkäri ei ollut näiatä huolissaan enkä kai minäkään (kohdunsuu kiinteä ja kiinni) mutta olisi se kai hyvä että tulevaisuutta ajatellen tiedot olisi kirjattu oikein?

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, raapustelevat mitä sattuu.

Varsinkin jättävät potilaan omat diagnoosit pois.

Jos minua tarkoitit niin minä kuvailin lääkärille ongelmani ja hän diagnotisoi sen itse supisteluksi. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia, raapustelevat mitä sattuu.

Varsinkin jättävät potilaan omat diagnoosit pois.

Jos minua tarkoitit niin minä kuvailin lääkärille ongelmani ja hän diagnotisoi sen itse supisteluksi. Ap

En tunne tapaustasi niin en voi siihen henkilökohtaisesti kommentoida.

Supistelu on osa raskautta. Raportteihin yleensä kirjataa tavanomaisuudesta poikkeavat asiat. 

Vierailija

Tuo on ihan selvästi väärä kirjaus, jos asia ei kerran niin ole mennyt. Jatkon kannalta olisi hyvä saada korjattua (jos myöhemmin tulee jotain ongelmia, tiedetään että olet jo aiemmin asiasta maininnut). Ota yhteyttä hoitopaikkaan, heillä on mahdollisuus korjata väärä kirjaus.

Vierailija

Lääkäreiden kanssa pitää aina tarkistaa kaksi asiaa:

1. ettei lääkäri ole hullumpi kuin sinä olet,

2. ettei lääkäri ole enemmän pilvessä kuin sinä olet.

Mikäli 1 ja 2 ovat epätosia, menee ihan hyvin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat