Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostunut vanhemmista miehistä...

Ajatustensa kanssa kamppaileva
26.10.2015 |

Oloni on kummallinen, kun kaverit kertoo ihastuksistaan. Mua ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta oman ikäiseni pojat\miehet vaan olen huomannut tykästyväni enemmän 30-40 vuotiaisiin. Ikää itselläni on kuitenkin vasta 19. Onko tämä normaalia?

-N19

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tules tänne pikkutyttö niin setä antaa sinulle elämäsi kyytiä!

-Anaaliin M45

Mikä auto sulla on? En tule jos sedällä on liian halpa auto. Huonot kyydit, jos on joku halpa perheauto.

N19

Toyota Avensis Verso suksiboksilla ja pyöräkoukulla.

M45

Aika vanha auto täytyy olla, eihän Avensis Versoja ole tuotu maahan enää aikoihin. Liian köyhää, ei kiinnosta. Vanhoilla ikälopuilla autoilla ajavat papat ei oikein kiinnosta. Enemmän firmojen toimarit isoilla Bemareilla.

N19

Mulla olisi pieni 2ovinenBMW , mutta olen duunari, kiinnostaisiko?

Vierailija
22/24 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joku varasti mun identiteetin. No ei se mitään, hyviä vastauksia. Lisäisin vielä, että heivaa nyt se suksiboxi veke sieltä katolta! :D

-Aloittaja N19

Toivottavasti et ole pohjoisesta? Tulee ihme de-ja-vu erääseen ikäiseesi ukkomiehiä hyväksikäyttävään (luetaan: kiristävään) naisenalkuun.

Näitä vanhemmista miehistä pitäviä nuoria naisia on paljon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä. Itselleni se ei ole koskaan ollut ongelma, mutta muille ihmisille on. Esim kun olin 21v niin aloin seurustelemaan 38-vuotiaan kanssa ja sain kuulla sellaista paheksuntaa ja kauhistelua että ei mitään rajaa. Mies ei ollut mikään "nuorten tyttöjen perässä juoksija" vaan aluksi piti suurta ikä eroamme ongelmana ja suhde ei tuntunut etenevän lainkaan hänen taholtaan. Lopulta olimme yhdessä kumminkin 4-vuotta ja ihan sovussa erosimme. Nyt hänellä on suunnilleen ikäisensä kumppani. 

Edelleenkin lähes kolmekymppisenä kiinnostun vanhemmista. Sanotaan että 35-45v väliltä. 

Vierailija
24/24 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ikäero on parasta, kun näpsä flikka pyyhkii pyllyn kun ei itse kykene ja hieroo pukamiin voidetta. Tulepa niin saat kyydin. Tallissa on mersu, sängyssä norsu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi