Kiinnostunut vanhemmista miehistä...
Oloni on kummallinen, kun kaverit kertoo ihastuksistaan. Mua ei vaan kertakaikkiaan kiinnosta oman ikäiseni pojat\miehet vaan olen huomannut tykästyväni enemmän 30-40 vuotiaisiin. Ikää itselläni on kuitenkin vasta 19. Onko tämä normaalia?
-N19
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai joku varasti mun identiteetin. No ei se mitään, hyviä vastauksia. Lisäisin vielä, että heivaa nyt se suksiboxi veke sieltä katolta! :D
-Aloittaja N19
Toivottavasti et ole pohjoisesta? Tulee ihme de-ja-vu erääseen ikäiseesi ukkomiehiä hyväksikäyttävään (luetaan: kiristävään) naisenalkuun.
Näitä vanhemmista miehistä pitäviä nuoria naisia on paljon :)
Mäkin olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista miehistä. Itselleni se ei ole koskaan ollut ongelma, mutta muille ihmisille on. Esim kun olin 21v niin aloin seurustelemaan 38-vuotiaan kanssa ja sain kuulla sellaista paheksuntaa ja kauhistelua että ei mitään rajaa. Mies ei ollut mikään "nuorten tyttöjen perässä juoksija" vaan aluksi piti suurta ikä eroamme ongelmana ja suhde ei tuntunut etenevän lainkaan hänen taholtaan. Lopulta olimme yhdessä kumminkin 4-vuotta ja ihan sovussa erosimme. Nyt hänellä on suunnilleen ikäisensä kumppani.
Edelleenkin lähes kolmekymppisenä kiinnostun vanhemmista. Sanotaan että 35-45v väliltä.
Silloin ikäero on parasta, kun näpsä flikka pyyhkii pyllyn kun ei itse kykene ja hieroo pukamiin voidetta. Tulepa niin saat kyydin. Tallissa on mersu, sängyssä norsu.
Mulla olisi pieni 2ovinenBMW , mutta olen duunari, kiinnostaisiko?