Mies on valehdellut sänkykumppaneidensa lukumäärän
Ollaan seurusteltu 2 vuotta. Alussa tuli puheeksi tämä seksikumppanien lukumäärä ja hän kertoi olleensa yli 20 naisen kanssa. Ajattelin luvun olevan aika iso mutta en tietenkään sitä ääneen ihmetellyt. Nyt kahden vuoden jälkeen selvisikin, että mies on valehdellut ja oikea luku on alle 10. En ymmärrä miksi mies on valehdellut ja suurennellut lukuaan ja nyt paljastaa totuuden. Olen harmissani tästä valehtelusta ja vaikkei sinällään ole mikään iso asia niin silti valehtelu ahdistaa. Miten suhtautuisitte tilanteessani?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet tietää, että miehuuden mitta on kaatojen määrä. Hän häpesi vähäisiä kaatojaan ja pelkäsi että annat hänelle pakit, jos selviää, että kyseessä ei ole todellinen mahtiuros. Kaikkihan tietää myös, että naiset haluaa kokeneen panomiehen, joka jättää pahat tapansa naisen vuoksi.
Ei helvetti kuinka säälittävän pihalla te jotkut miehet olette :D
Jahtaatte pillua ja luulette, että naiset arvostavat sitä. Sori, mutta lasten isäksi ja aviomieheksi vakavaa, oikeaan parisuhteeseen ei valita mieslutkia.
Ei valitakaan, vaan niin entisiä mieslutkia, joilla on kiehtova jännä menneisyys ja joka on todistetusti kelvannut useille naisille eli siis hyväksi ja laadukkaaksi todettu muidenkin puolesta.
Ei se, että mies on uittanut munaansa mahdollisimman monessa pillussa ei tee miestä haluttavammaksi. Toki suurelle osalle naisista, muttei meille parhaimmille naisille :)
Mulle sellainen mies, jolla on enemmän kuin 1 yhden illan juttu ja/tai paljon tunteettomia seksisuhteita tai säätöjä takana on auttamattomasti säälittävä, munansa perässä menevä luuseri, jonka uskollisuuteen ei koskaan voisi suhteessa luottaa.
Jo aikanaan Suomalainen seksi 1971 (Koskelainen, Leppo, Sievers) tutkimuksessa kerrottiin, että liki 50 vuotta sitten miehillä oli ollut keskimäärin 7 seksikumppania ja naisilla noin 3. Tätä vähän epäiltiin, sillä noiden lukujen perusteella yli puolet suomen miehistä on homoja. Totuushan on se, että miehet lisää ja naiset vähentää liki puolet, kun kysytään seksikumppaneiden määrää.
Minua kiinnostaisi ihan uteliaisuudesta, että miten Ap sai totuuden asiasta selville?? Ei minulla ainakaan ole ollut tapana tallentaa ainuttakaan seksikokemusta nauhalle ja en usko, että ne joiden kanssa olen harrastanut seksiä olisivat salakuvanneet hetkemme... Mutta kyllä minua hieman oudoksuttaa kaikki ne, joiden on tapana isoon ääneen toitottaa, kuinka monta kumppania heillä on ollut, tai olisi tarjolla jos tai kun ovat olleet siellä tai täällä ja tai tuolla. Suoritus paineitako? Ehkä hieman sitten niin. - En minä ole kone, joka "osaisi" napista painamalla tarjota samanlaisen kyydin, jokaiselle, joka osaa, tai löytää minusta napin josta painaa tai sauvan jota vääntää ylös tai alas...
mun x kans valehteli ja näytteli rakastavansa kunnes paljastu että on työpaikallaan kiemuroinu kaikkien varattujen kanssa,illalla lähti polkupyörällä ajeleen kun paikat syyhys kattoon muita miehiä kotona ei laittanut ruokaa ei siivonnut ei mitään tehnyt.kunnes tuli päivä jolloin lähti ukkomiehen hauskutteeksi mutta kuis kävikään ukm ei ottanut eroa vaimostaan sitten x lähti muiden poljettavaksi ja kovalla kiiruulla naimisiin.Ihan ärsyttävä narsisti ei sen kamalampaa ole kun narsisti on
Ei valitakaan, vaan niin entisiä mieslutkia, joilla on kiehtova jännä menneisyys ja joka on todistetusti kelvannut useille naisille eli siis hyväksi ja laadukkaaksi todettu muidenkin puolesta.