Saisko nuorelle jätkälle seuraa vanhemmista...? :P ns "puumista"? :)
hakisin juttelu seuraa itseeni vanhemmista naisista. oon ite 18vee jäbä ja ihteeni kiinnostaa todella itseeni vanhemmat naiset ja semmoset naiset jotka tykkää nuoremmista. Jos vaikka skype on niin saa lisätä boy9772
Vastailkaahan naiset! :P
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 31-vuotias nainen, ja jos en olisi varattu, ryhtyisin todella mielelläni seksisuhteeseen nuoremman miehen kanssa. Omakin on nuorempi, mutta vain kaksi vuotta. Täysi-ikäinen, tai mieluummin parikymppinen, olisi kiva. 18-vuotias tuntuisi ehkä liiankin nuorelta, en tiedä, riippuisi tietenkin henkilöstä. Mutta olisi ihanaa "opettaa" ja kokeilla uusia juttuja, nuoret miehet on niin innokkaita ja kokeilunhaluisia, vanhemmiten alkaa se kaavoihin kangistuminen tosi monella.
Kuulostaa yhtäaikaisesti mahtavalta ja masentavalta, koska tietää että on hirveän pieni todennäköisyys löytää kaltaisesi nainen. Onhan sen jo tässä huomannut, että vähän on kaltaisiasi naisia :(
Muttei mahdotonta! :) Ja hei, tiedän useammankin ikäiseni naisen, jotka haluaisivat mahdolliseen seksisuhteeseen nimenomaan nuoren miehen, ollaan ihan puhuttu tästä. Ongelma on enimmäkseen siinä, että ikäluokassani ollaan pitkälti varattuja ja useimmilla jo lapsetkin (minulla ei siis ole lapsia, mutta mies on, eikä hän lämpene ajatukselle minusta telmimässä nuoren miehen lakanoissa edes silloin tällöin, valitettavasti :D). Jos moraali antaa periksi, niin satunnaisia kokemuksia varmasti löytyy varattujen ikäisteni kanssa helposti näin pikkujoulujen aikaan. No, siihen en tietenkään kehota ryhtymään. Ei kai pitäisi edes kirjoittaa moista, tiedä milloin omalle kohdalle osuu heikkona hetkenä päissään joku nuori puumanmetsästäjä, joka saa tällaisen järkevän ja luotettavan sortumaan... :D
Ai niin, tahdoin sanoa vielä, että toivotan onnea matkaan, toivottavasti löydät etsimäsi! T: Viestit 40 ja 42 kirjoittanut 31-vuotias nainen.
Osoite tänne, niin hurautan rollaattorillani tekarit kalskuen luokses.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tahdoin sanoa vielä, että toivotan onnea matkaan, toivottavasti löydät etsimäsi! T: Viestit 40 ja 42 kirjoittanut 31-vuotias nainen.
Kiitos! Ei se varmaan etsimättä löydy. En minä varattua halua, vaan vapaan että saa olla vapaammin ja pelkäämättä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Ei se varmaan etsimättä löydy. En minä varattua halua, vaan vapaan että saa olla vapaammin ja pelkäämättä yhdessä.
Vaikutat vielä sydämelliseltäkin! Jos olisin vapaa, niin ottaisin ihan oikeasti yhteyttä sinuun. Toivottavasti joku tarttuu tähän tilaisuuteen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat vielä sydämelliseltäkin! Jos olisin vapaa, niin ottaisin ihan oikeasti yhteyttä sinuun. Toivottavasti joku tarttuu tähän tilaisuuteen :)
Kiitos! Tässähän ihan punastuu :) Paljastetaan sen verran, että Oulussa asun ja reilun 100km säteellä Oulusta voisi ottaa yhteyttä.
Mä mielelläni kokeilisin nuorempaakin, mutta tuntuu hirveeltä että 26-vuotiaana mua kutsuttaisiin puumaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Mä mielelläni kokeilisin nuorempaakin, mutta tuntuu hirveeltä että 26-vuotiaana mua kutsuttaisiin puumaksi :D
Niinhän se on nykyään joka paikassa. Asioista on tietävinään ja höpöttää jätkät ja likat jotka eivät tiedä edes mistä puhuvat. Ovat tietävinään
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nuoriin ajattelit siirtyä?
Miehet, mites toi puuma määritys? 36v ja bmi 6 pykälää vähemmän kuin ikä, niin puumako?
Vierailija kirjoitti:
Miehet, mites toi puuma määritys? 36v ja bmi 6 pykälää vähemmän kuin ikä, niin puumako?
Ei siihen paino vaikuta vaan se, että on kiinnostunut nuoremmista miehistä ja tuolle ikäerolle tuskin on kukaan keksinyt kuinka paljon sen pitää olla.
Kuulostaa yhtäaikaisesti mahtavalta ja masentavalta, koska tietää että on hirveän pieni todennäköisyys löytää kaltaisesi nainen. Onhan sen jo tässä huomannut, että vähän on kaltaisiasi naisia :(