Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisko nuorelle jätkälle seuraa vanhemmista...? :P ns "puumista"? :)

poika18
26.10.2015 |

hakisin juttelu seuraa itseeni vanhemmista naisista. oon ite 18vee jäbä ja ihteeni kiinnostaa todella itseeni vanhemmat naiset ja semmoset naiset jotka tykkää nuoremmista. Jos vaikka skype on niin saa lisätä boy9772

Vastailkaahan naiset! :P

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 38 ja tällä hetkellä on säännöllisen epäsäännöllisesti petikaverina eräs 26-vuotias mies. Kumpikaan ei halua parisuhdetta ja oma aikatauluni on sen verran kiireinen, että lähinnä sen puitteissa tavataan; ilmoitan miehelle koska sopii tulla kylään ja sehän tulee, joka kerta. ;) Vietämme yön yhdessä, seksi on todella aivan jumalaista ja aamulla molemmat lähtee töihin. Ihan parasta, kun ei tarvitse ajatellakaan tutustumista hänen kavereihinsa ja perheeseensä tai viedä omilleni näytille. Kaikki vapaa aika vietetään vaan sängyssä tai muualla, mutta toistemme kimpussa kuitenkin. En myöskään ole kiinnostunut hänen muista potentiaalisista säädöistään enkä tilitä omista treffeistäni. Kun tavataan, ollaan vain me. Toki viestitellään muutenkin jonkun verran, mutta ollaan kyllä molemmat tyytyväisiä asioiden tilaan tällä hetkellä. =)

Missä tapasitte ja miten juttu eteni tuohon? Haluaisin samanlaiseen suhteeseen vanhemman naisen kanssa, mutta kovin vaikeaa on tuollaisen naisen löytäminen :(

Baarissa tavattiin. Ensimmäisenä iltana ei tapahtunut suudelmaa kummempaa (en tosiaan harrasta yhden illan juttuja tai vie ekana iltana ketään kotiin) mutta vaihdettiin numeroita. Seuraavana päivänä laitoin viestiä, sitten tavattiin seuraavalla viikolla taas drinkeillä ja siellä teinkin jo päätöksen viedä hänet kotiin. Enkä ole katunut. =)

Ok. Minäkin haluaisin pidempiaikaista seuraa ja ei haittaa hitaampikaan tutustuminen, koska paljon nautinnollisempaa kaikki on tutun ihmisen kanssa. Itse tutustuisin mielelläni aluksi netissä, koska baarissa on vaikea tietää ketä naista kiinnostaa nuorempi mies ja naisen tutut voi estää tutustumisen, koska nainen ei halua paljastaa heille kiinnostustaan. Treffiivuillakaan harva nainen laittaa unelma kumppaninsa iäksi vain max. 5 vuotta nuorempaa, vaikka etsisi vain seksiä.

Vierailija
22/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no olen toisaalta aiemmin löytänyt myös Iskurista hyvin nuorempaa miesseuraa. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, no olen toisaalta aiemmin löytänyt myös Iskurista hyvin nuorempaa miesseuraa. =)

No en ihmettele, kyllä siellä kelpaa naisena olla. Miehenä sieltä naisseuran saamisen mahdollisuus on hyvin pieni, vaikka tekisi mitä :(

Maksamalla tietysti saa seuraa ja maksulliset ne vain vastaa takaisin.

Vierailija
24/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaiset kokemukset itselläni.

Hauska juttu miten pilkku muuttaa asiaa....vai muuttaako.

- Niin, no olen toisaalta aiemmin löytänyt myös Iskurista,  hyvin nuorempaa miesseuraa. - Niin, no olen toisaalta aiemmin löytänyt myös Iskurista hyvin, nuorempaa miesseuraa.

:D 

Vierailija
25/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Niin, no olen toisaalta aiemmin löytänyt myös Iskurista,  hyvin nuorempaa miesseuraa. - Niin, no olen toisaalta aiemmin löytänyt myös Iskurista hyvin, nuorempaa miesseuraa.

ööömmm no ei kun siitä puuttuu sana "paljon". Ei voi sanoa "hyvin nuorempaa", pitäisi olla joko hyvin paljon nuorempaa tai pelkkä paljon nuorempaa

Vierailija
26/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ööömmm no ei kun siitä puuttuu sana "paljon". Ei voi sanoa "hyvin nuorempaa", pitäisi olla joko hyvin paljon nuorempaa tai pelkkä paljon nuorempaa

Lopputulos on sama :D

Vierailija
27/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te iskurista seuraa hakevat naiset, laitoitteko oman ilmoituksen vai vastasitteko miesten ilmoituksiin? Itse tehnyt vastannut naisten ilmoituksiin ja oma ilmoitus myös, mutta huonolla tuloksella.

Vierailija
28/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te iskurista seuraa hakevat naiset, laitoitteko oman ilmoituksen vai vastasitteko miesten ilmoituksiin? Itse tehnyt vastannut naisten ilmoituksiin ja oma ilmoitus myös, mutta huonolla tuloksella.

Sekä että ;)

Vierailija
29/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että myös. Muutaman kerran olen laittanut oman ilmoituksen (ja kyllä, muutamassa päivässä vastauksia kertyi satakunta, jolloin ilmoitus piti poistaa) ja ehkä kahdesti vastannut miehen ilmoitukseen ja tavannut sitä kautta.

Se N38

Vierailija
30/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä että myös. Muutaman kerran olen laittanut oman ilmoituksen (ja kyllä, muutamassa päivässä vastauksia kertyi satakunta, jolloin ilmoitus piti poistaa) ja ehkä kahdesti vastannut miehen ilmoitukseen ja tavannut sitä kautta.

Se N38

Ei ihme, että en ole saanut vastausta, kun on noin kova kysyntä :(

Ainuttakaan vastausta en ole saanut ilmoitukseeni, vaikka se on ollut esillä yli puoli vuotta. Turhauttavaa koko homma...

Vierailija
31/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ikävä kuulla. :( Oletko Tinderistä koittanut löytää?

N38

Vierailija
32/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se N38

Ainuttakaan vastausta en ole saanut ilmoitukseeni, vaikka se on ollut esillä yli puoli vuotta. Turhauttavaa koko homma...

Minkä ikäinen olet ja mistä päin?

t. eri

Vierailija
33/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se N38

t. eri

Pohjoisesta ja päälle parinkymmenen

Vierailija
34/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se N38

t. eri

Voi harmi, itse olen Helsingistä.

Vierailija
35/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se N38

t. eri

:(

Vierailija
36/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa ikävä kuulla. :( Oletko Tinderistä koittanut löytää?

N38

Joo, mutta ei tule matchejä vanhempien naisten kans :(

Vierailija
37/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huoriin sinä puumista kiinnostunut nuori mies. Saat valita millaisen itse haluat, ei puumat niin yleisiä ole, että niitä joka sällille riittää.

Vierailija
38/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene huoriin sinä puumista kiinnostunut nuori mies. Saat valita millaisen itse haluat, ei puumat niin yleisiä ole, että niitä joka sällille riittää.

Onhan se mielessä käynyt, mutta en pysty siihen, kun ei se nainen oikeasti halua. Pohjoisen puuma voisi ilmoittautua tässä ketjussa ;)

Vierailija
39/53 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se N38

t. eri

Jos sua kiinnostaa, niin täällä olis ihan kiva parikymppinen kundi myös Helsingistä..

Vierailija
40/53 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias nainen, ja jos en olisi varattu, ryhtyisin todella mielelläni seksisuhteeseen nuoremman miehen kanssa. Omakin on nuorempi, mutta vain kaksi vuotta. Täysi-ikäinen, tai mieluummin parikymppinen, olisi kiva. 18-vuotias tuntuisi ehkä liiankin nuorelta, en tiedä, riippuisi tietenkin henkilöstä. Mutta olisi ihanaa "opettaa" ja kokeilla uusia juttuja, nuoret miehet on niin innokkaita ja kokeilunhaluisia, vanhemmiten alkaa se kaavoihin kangistuminen tosi monella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi