Saisko nuorelle jätkälle seuraa vanhemmista...? :P ns "puumista"? :)

poika18

hakisin juttelu seuraa itseeni vanhemmista naisista. oon ite 18vee jäbä ja ihteeni kiinnostaa todella itseeni vanhemmat naiset ja semmoset naiset jotka tykkää nuoremmista. Jos vaikka skype on niin saa lisätä boy9772

Vastailkaahan naiset! :P

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Vaikka joku vanhempi nainen haluaisi seksiä nuoremman kanssa, niin luulisin kyllä ettei kukaan halua kuulla olevansa"puuma". Minusta tuo kuulostaa ainakin vastenmieliseltä nimitykseltä. Joten kokeile ensi kerralla jotain toista tapaa kysyä. Ehkä jotain vähän imartelevampaa.

Lainaan vähän ketjua. Eli olen netissä viestitellyt muutaman vanhemman naisen kanssa ja kaikki heistä ovat siinä tilanteessa, kun pitäisi tavata jänistäneet ja lopettaneet kokonaan viestittelyn. Kysyisin fiksummilta, miksi naiset edes etsivät netistä seuraa nuoremmista miehistä, jos eivät edes uskalla tavata? Ei mikään ole tympeämpää, kuin saada pakit ennen tapaamista :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lainaan vähän ketjua. Eli olen netissä viestitellyt muutaman vanhemman naisen kanssa ja kaikki heistä ovat siinä tilanteessa, kun pitäisi tavata jänistäneet ja lopettaneet kokonaan viestittelyn. Kysyisin fiksummilta, miksi naiset edes etsivät netistä seuraa nuoremmista miehistä, jos eivät edes uskalla tavata? Ei mikään ole tympeämpää, kuin saada pakit ennen tapaamista :(

Tuollaistahan se on naisten kanssa, vaikka viestittelyssä olisi molemminpuolista kiinnostusta, tosipaikan edessä ei kumminkaan uskalleta tavata.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ovat olleet miehiä . Leikkineet kanssasi ja runkkilleet sun jutuille.

En usko, kun ovat todistaneet sen kuvilla, joissa todistusaineistoa.

Vierailija

Off topic. Missä voisi tavata tavallisia suomalaisia 30-45v naisia, jotka haluavat viettää aikaa nuoremman miehen kanssa? Sinkkuja tai eronneita, en halua olla osallisena pettämiseen. Mielellään pitempiaikaista seuraa.

Vierailija

Ihan samalla tavalla niitä löytää kuin nuorempiakin, eli mistä vaan, harrastuksista, lenkkipolulta, baareistakin joskus. Eivät vaan ole mitään helppoja nakkeja, mutta kun omansa löytää, niin se on menoa..eikä enää koskaan vilkaisekaan muita.

Vierailija

En usko, että 'puumia' voi tavata jossain tietyssä paikassa. Itse olen kai puuma kun tykkään itseäni hieman nuoremmista miehistä, n. 5-8v. nuoremmista. Itse toivoisin löytäväni ihan elämänkumppanin itseäni nuoremmasta miehestä, eli pelkkä seksi ei ole minulla mielessä. En kuitenkaan etsimällä etsi ketään, eli kohtaamisen tulisi tapahtua luonnollisesti. Itse asiassa olenkin hieman iskenyt silmäni työpaikan 23-vuotiaaseen mieheen, ja luulen, että hänkin saattaa pitää minusta. :) t. puuma 32v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En usko, että 'puumia' voi tavata jossain tietyssä paikassa. Itse olen kai puuma kun tykkään itseäni hieman nuoremmista miehistä, n. 5-8v. nuoremmista. Itse toivoisin löytäväni ihan elämänkumppanin itseäni nuoremmasta miehestä, eli pelkkä seksi ei ole minulla mielessä. En kuitenkaan etsimällä etsi ketään, eli kohtaamisen tulisi tapahtua luonnollisesti. Itse asiassa olenkin hieman iskenyt silmäni työpaikan 23-vuotiaaseen mieheen, ja luulen, että hänkin saattaa pitää minusta. :) t. puuma 32v.

seksiähän se kundi vaan haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seksiähän se kundi vaan haluaa.

Ei välttämättä, jotkut miehet haluaa vanhemman naisen tositarkoituksella.
Vanhempi nainen hakusessa

Vierailija

Off topicin topic: Luuleeko naiset, että olen vain pillun perässä, kun laitan viestiä itseäni noin 5 vuotta vanhemmille naisille? Melko vähän naiset vastaa takaisin vaikka ihan asiallisia viestejä laitan. Nettitreffailusta siis kyse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Off topicin topic: Luuleeko naiset, että olen vain pillun perässä, kun laitan viestiä itseäni noin 5 vuotta vanhemmille naisille? Melko vähän naiset vastaa takaisin vaikka ihan asiallisia viestejä laitan. Nettitreffailusta siis kyse.

Todennäköisesti. Itse pidän nuoremmista miehistä, eikä 5 vuota pitäisi olla edes mikään paha ikäero. Varovaisuuteni johtuu yleisestä asenteesta vanhempia naisia kohtaan, että meillä ei ole mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla, ja nuoret miehet suhtautuvat itseään vanhempiin naisiin vain kertakäyttötavarana. Tuo asenne on tavallaan 'pakottanut' naiset suosimaan oman ikäisiä tai vanhempia miehiä. Mikä on mielestäni harmillista, sillä oikeasti olen kiinnostunut lähinnä vain itseäni hieman nuoremmista miehistä. t. puuma 32v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Itse pidän nuoremmista miehistä, eikä 5 vuota pitäisi olla edes mikään paha ikäero. Varovaisuuteni johtuu yleisestä asenteesta vanhempia naisia kohtaan, että meillä ei ole mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla, ja nuoret miehet suhtautuvat itseään vanhempiin naisiin vain kertakäyttötavarana. Tuo asenne on tavallaan 'pakottanut' naiset suosimaan oman ikäisiä tai vanhempia miehiä. Mikä on mielestäni harmillista, sillä oikeasti olen kiinnostunut lähinnä vain itseäni hieman nuoremmista miehistä. t. puuma 32v.

Harmi molempien puolesta :(
Miten naiselle saisi osoitettua, että on aivan tositarkoituksella tekemässä tuttavuutta?

missä me villit naiset

Jaa aattelin että varmaan sinne sänkkyyn niitten komeempie perässä rakastelemaan kunnon lempeä vain yheksi yöksi. Niillä sun "puuma" naisillas on varmaan joka yö uus hoito meneillään

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat