Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisko nuorelle jätkälle seuraa vanhemmista...? :P ns "puumista"? :)

poika18
26.10.2015 |

hakisin juttelu seuraa itseeni vanhemmista naisista. oon ite 18vee jäbä ja ihteeni kiinnostaa todella itseeni vanhemmat naiset ja semmoset naiset jotka tykkää nuoremmista. Jos vaikka skype on niin saa lisätä boy9772

Vastailkaahan naiset! :P

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku vanhempi nainen haluaisi seksiä nuoremman kanssa, niin luulisin kyllä ettei kukaan halua kuulla olevansa"puuma". Minusta tuo kuulostaa ainakin vastenmieliseltä nimitykseltä. Joten kokeile ensi kerralla jotain toista tapaa kysyä. Ehkä jotain vähän imartelevampaa.

Vierailija
2/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan vähän ketjua. Eli olen netissä viestitellyt muutaman vanhemman naisen kanssa ja kaikki heistä ovat siinä tilanteessa, kun pitäisi tavata jänistäneet ja lopettaneet kokonaan viestittelyn. Kysyisin fiksummilta, miksi naiset edes etsivät netistä seuraa nuoremmista miehistä, jos eivät edes uskalla tavata? Ei mikään ole tympeämpää, kuin saada pakit ennen tapaamista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaan vähän ketjua. Eli olen netissä viestitellyt muutaman vanhemman naisen kanssa ja kaikki heistä ovat siinä tilanteessa, kun pitäisi tavata jänistäneet ja lopettaneet kokonaan viestittelyn. Kysyisin fiksummilta, miksi naiset edes etsivät netistä seuraa nuoremmista miehistä, jos eivät edes uskalla tavata? Ei mikään ole tympeämpää, kuin saada pakit ennen tapaamista :(

Tuollaistahan se on naisten kanssa, vaikka viestittelyssä olisi molemminpuolista kiinnostusta, tosipaikan edessä ei kumminkaan uskalleta tavata.

Vierailija
4/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet miehiä . Leikkineet kanssasi ja runkkilleet sun jutuille.

Vierailija
5/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ovat olleet miehiä . Leikkineet kanssasi ja runkkilleet sun jutuille.

En usko, kun ovat todistaneet sen kuvilla, joissa todistusaineistoa.

Vierailija
6/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic. Missä voisi tavata tavallisia suomalaisia 30-45v naisia, jotka haluavat viettää aikaa nuoremman miehen kanssa? Sinkkuja tai eronneita, en halua olla osallisena pettämiseen. Mielellään pitempiaikaista seuraa.

Vierailija
7/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla niitä löytää kuin nuorempiakin, eli mistä vaan, harrastuksista, lenkkipolulta, baareistakin joskus. Eivät vaan ole mitään helppoja nakkeja, mutta kun omansa löytää, niin se on menoa..eikä enää koskaan vilkaisekaan muita.

Vierailija
8/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että 'puumia' voi tavata jossain tietyssä paikassa. Itse olen kai puuma kun tykkään itseäni hieman nuoremmista miehistä, n. 5-8v. nuoremmista. Itse toivoisin löytäväni ihan elämänkumppanin itseäni nuoremmasta miehestä, eli pelkkä seksi ei ole minulla mielessä. En kuitenkaan etsimällä etsi ketään, eli kohtaamisen tulisi tapahtua luonnollisesti. Itse asiassa olenkin hieman iskenyt silmäni työpaikan 23-vuotiaaseen mieheen, ja luulen, että hänkin saattaa pitää minusta. :) t. puuma 32v.

Vierailija
9/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että 'puumia' voi tavata jossain tietyssä paikassa. Itse olen kai puuma kun tykkään itseäni hieman nuoremmista miehistä, n. 5-8v. nuoremmista. Itse toivoisin löytäväni ihan elämänkumppanin itseäni nuoremmasta miehestä, eli pelkkä seksi ei ole minulla mielessä. En kuitenkaan etsimällä etsi ketään, eli kohtaamisen tulisi tapahtua luonnollisesti. Itse asiassa olenkin hieman iskenyt silmäni työpaikan 23-vuotiaaseen mieheen, ja luulen, että hänkin saattaa pitää minusta. :) t. puuma 32v.

seksiähän se kundi vaan haluaa.

Vierailija
10/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

seksiähän se kundi vaan haluaa.

Ei välttämättä, jotkut miehet haluaa vanhemman naisen tositarkoituksella.

Vanhempi nainen hakusessa

Vierailija
11/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topicin topic: Luuleeko naiset, että olen vain pillun perässä, kun laitan viestiä itseäni noin 5 vuotta vanhemmille naisille? Melko vähän naiset vastaa takaisin vaikka ihan asiallisia viestejä laitan. Nettitreffailusta siis kyse.

Vierailija
12/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Off topicin topic: Luuleeko naiset, että olen vain pillun perässä, kun laitan viestiä itseäni noin 5 vuotta vanhemmille naisille? Melko vähän naiset vastaa takaisin vaikka ihan asiallisia viestejä laitan. Nettitreffailusta siis kyse.

Todennäköisesti. Itse pidän nuoremmista miehistä, eikä 5 vuota pitäisi olla edes mikään paha ikäero. Varovaisuuteni johtuu yleisestä asenteesta vanhempia naisia kohtaan, että meillä ei ole mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla, ja nuoret miehet suhtautuvat itseään vanhempiin naisiin vain kertakäyttötavarana. Tuo asenne on tavallaan 'pakottanut' naiset suosimaan oman ikäisiä tai vanhempia miehiä. Mikä on mielestäni harmillista, sillä oikeasti olen kiinnostunut lähinnä vain itseäni hieman nuoremmista miehistä. t. puuma 32v.

Vierailija
13/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Itse pidän nuoremmista miehistä, eikä 5 vuota pitäisi olla edes mikään paha ikäero. Varovaisuuteni johtuu yleisestä asenteesta vanhempia naisia kohtaan, että meillä ei ole mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla, ja nuoret miehet suhtautuvat itseään vanhempiin naisiin vain kertakäyttötavarana. Tuo asenne on tavallaan 'pakottanut' naiset suosimaan oman ikäisiä tai vanhempia miehiä. Mikä on mielestäni harmillista, sillä oikeasti olen kiinnostunut lähinnä vain itseäni hieman nuoremmista miehistä. t. puuma 32v.

Harmi molempien puolesta :(

Miten naiselle saisi osoitettua, että on aivan tositarkoituksella tekemässä tuttavuutta?

Vierailija
14/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähän on nykyisin puumia palstalla. Mihin ne on kadonneet?

Vierailija
15/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa aattelin että varmaan sinne sänkkyyn niitten komeempie perässä rakastelemaan kunnon lempeä vain yheksi yöksi. Niillä sun "puuma" naisillas on varmaan joka yö uus hoito meneillään

Vierailija
16/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen vähän on nykyisin puumia palstalla. Mihin ne on kadonneet?

Saman olen laittanut merkille, viestittelinkin muutaman kanssa aikaisemmin.

Vierailija
17/53 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias nainen, jolla oli kolmisen vuotta sellainen vaihe, että tapailin lähinnä nuorempia miehiä, tyypillisesti 5-10 vuotta nuorempia. Aluksi tällainen suhde tuntuu jännittävältä ja kyllähän timmiä nuorta miestä ilokseen katselee. Jokainen juttu päättyi kuitenkin oikeastaan samasta syystä eli elämäntilanteiden erilaisuuden vuoksi. Parikymppiset miehet ovat yleensä vielä opiskelijoita, joilla ei juurikaan ole rahaa tehdä minua kiinnostavia asioita, kuten syödä ulkona ja matkustaa laadukkaasti, ja jotka asuvat jossain kamalassa opiskelijakämpässä. Nuorten illanistujaiset ja muu seuraelämä olivat varttuneemmalle vieraalle myös aikamoista kidutusta. Kuvion toistuminen alkoi kyllästyttää, ja nyt suosin taas ikäistäni seuraa.

Vierailija
18/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 38 ja tällä hetkellä on säännöllisen epäsäännöllisesti petikaverina eräs 26-vuotias mies. Kumpikaan ei halua parisuhdetta ja oma aikatauluni on sen verran kiireinen, että lähinnä sen puitteissa tavataan; ilmoitan miehelle koska sopii tulla kylään ja sehän tulee, joka kerta. ;) Vietämme yön yhdessä, seksi on todella aivan jumalaista ja aamulla molemmat lähtee töihin. Ihan parasta, kun ei tarvitse ajatellakaan tutustumista hänen kavereihinsa ja perheeseensä tai viedä omilleni näytille. Kaikki vapaa aika vietetään vaan sängyssä tai muualla, mutta toistemme kimpussa kuitenkin. En myöskään ole kiinnostunut hänen muista potentiaalisista säädöistään enkä tilitä omista treffeistäni. Kun tavataan, ollaan vain me. Toki viestitellään muutenkin jonkun verran, mutta ollaan kyllä molemmat tyytyväisiä asioiden tilaan tällä hetkellä. =)

Vierailija
19/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 38 ja tällä hetkellä on säännöllisen epäsäännöllisesti petikaverina eräs 26-vuotias mies. Kumpikaan ei halua parisuhdetta ja oma aikatauluni on sen verran kiireinen, että lähinnä sen puitteissa tavataan; ilmoitan miehelle koska sopii tulla kylään ja sehän tulee, joka kerta. ;) Vietämme yön yhdessä, seksi on todella aivan jumalaista ja aamulla molemmat lähtee töihin. Ihan parasta, kun ei tarvitse ajatellakaan tutustumista hänen kavereihinsa ja perheeseensä tai viedä omilleni näytille. Kaikki vapaa aika vietetään vaan sängyssä tai muualla, mutta toistemme kimpussa kuitenkin. En myöskään ole kiinnostunut hänen muista potentiaalisista säädöistään enkä tilitä omista treffeistäni. Kun tavataan, ollaan vain me. Toki viestitellään muutenkin jonkun verran, mutta ollaan kyllä molemmat tyytyväisiä asioiden tilaan tällä hetkellä. =)

Missä tapasitte ja miten juttu eteni tuohon? Haluaisin samanlaiseen suhteeseen vanhemman naisen kanssa, mutta kovin vaikeaa on tuollaisen naisen löytäminen :(

Vierailija
20/53 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapasitte ja miten juttu eteni tuohon? Haluaisin samanlaiseen suhteeseen vanhemman naisen kanssa, mutta kovin vaikeaa on tuollaisen naisen löytäminen :(

Baarissa tavattiin. Ensimmäisenä iltana ei tapahtunut suudelmaa kummempaa (en tosiaan harrasta yhden illan juttuja tai vie ekana iltana ketään kotiin) mutta vaihdettiin numeroita. Seuraavana päivänä laitoin viestiä, sitten tavattiin seuraavalla viikolla taas drinkeillä ja siellä teinkin jo päätöksen viedä hänet kotiin. Enkä ole katunut. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan