Muita palstalaisia tulossa perheen kanssa monster jam tapahtumaan?t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Me tullaan sinne poikamme kanssa.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö on yhteisellä käyttötilillä 140euroa?

Kyllä.ap

Ai miten hienoa. Nyt et muistanut muistuttaa meitä siitä, että teillä on useampia tilejä joista me kaikki voimme olla nöyrän kateellisia. 

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.ap

Ai miten hienoa. Nyt et muistanut muistuttaa meitä siitä, että teillä on useampia tilejä joista me kaikki voimme olla nöyrän kateellisia. 

Ajattelin että muistatte sen ihan itse. Ei kukaan tuollaisella summalla tulisi toimeen.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.ap

Ajattelin että muistatte sen ihan itse. Ei kukaan tuollaisella summalla tulisi toimeen.ap

Kyllä sun kannattaa muistutella ettei noi harvinainen ja muiden perheiden elämästä niin paljon poikkeava asia unohdu.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.ap

Kyllä sun kannattaa muistutella ettei noi harvinainen ja muiden perheiden elämästä niin paljon poikkeava asia unohdu.

NIin no persaukisethan täällä monesti palstailee että saattaa se jollekkin olla 140€ iso raha.ap

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Et nyt ymmärtänyt pointtia, mutta ehdottomasti 140euroa on iso raha. Ja rahaa tulee kunnioittaa oli sitä minkä verran hyvänsä. 

Minusta se ei ole iso raha. Sen saa jo pelkkään viikon ruokiin menemään.ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat