Asioita, jotka herättävät muissa vahvoja tunnereaktioita, mutta ovat sinulle yhtä tyhjän kanssa

Vierailija

Vain Elämää

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

-Katastrofit jossain toisella puolella maailmaan jos ei ole edes suomalaisia osallisena.

-tappiot urheilussa (kun ei kiinnosta joku jääkiekko tms.)

-kihlautuminen kun on jo oltu monta vuotta yhdessä ja lapsiakin on, eikä naimisiin välttämättä aiotakaan mennä 

Vierailija

Se, miten päin wc-paperirulla laitetaan telineeseen. Minulle ihan sama ja en edes muista, miten sen itse laitan. Varmaankin niin päin, kuin kulloinkin sattuu menemään. En tajua, jos tällaisista asioista pitää tosissaan nipottaa. Kukin voi omalla wc-käynnillään kääntää sen niin päin kuin tahtoo. Ai niin, wc-pöntön rengastakaan ei ole vaikea laskea itse alas, jos joku on sen sattunut ylös jättämään.

Vierailija

Urheilukisat ja Suomen tai jonkin tietyn joukkueen menestyminen. TV-sarjat jo joku mainitsi, en jaksa katsoa paskaa kuten Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Putous tms. joita saattaa katsoa miljoona ihmistä ja puhua niistä päiväkausia jälkeenpäin.

Vierailija

Kaikki kohut ja juorut julkkiksista, mukaan lukien poliitikoista. Aina sieltä takaa paljastuu joku hyvin vähäpätöinen yksi lause josta on vain tahallaan ruvettu vääristelemään, vetämään vääriä johtopäätöksiä ja muotoilemaan houkuttelevia klikkiotsikoita, jotka johtavat vielä suurempiin väärinkäsityksiin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat