Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ovat perseestä

Vierailija
25.10.2015 |

Mun mielenkiinto miehiin loppui. Kaikki ovat yksi toisensa jälkeen osoittaneet, ettei miehiin voi luottaa. Ei pienissä eikä isoissa asioissa.

Täytän kohta 45 vuotta, joten en enää mikään untuvikko näissä miesasioissa ole. Tarkastellessani viimeistä n. 30 vuotta, yksikään mies ei ole osoittautunut sanansa mittaiseksi pariutumiselämässä.

Naisetkaan ei kiinnosta.

Joten pitäkää tunkkinne! Paapokaa, passatkaa, miellyttäkää, suostukaa, rakastakaa...

Ärgh.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi :(
Sinkkumies

Vierailija
2/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kaikki muut tuntuvat paskalta, kannattaisko kattoo peiliin, ettei vaan itse ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tunnet vetoa niihin epäluotettaviin pelureihin ja muihin paskakasoihin. Katso peiliin.

Vierailija
4/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärässä olet. Miehet ovat vaginasta. Äidithän yleensä hoitavat lapsen kasvattamisen ja saavat paljon asioita luonteeseen äidiltä, joten naisilta pienestä lapsesta asti opittu valehteleminen.

Vierailija
5/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihana mies! Olimme koko päivän vaeltamassa ja retkeilemässä. Kotona hautui miehen tekemä hernekeitto potkalla. Harva nuori (27-v) mies osaa tehdä oikeaoppista ärtsoppaa.

Vierailija
6/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Oon tullut siihen tulokseen, että en oo tarpeeksi kenellekään miehelle. Muut naiset on aina ihanampia kuin minä (miesten mielestä). Luovutin kun täytin 33. Pitäkää tunkkinne, sanon minäkin. :)

Vierailija
7/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihana mies! Olimme koko päivän vaeltamassa ja retkeilemässä. Kotona hautui miehen tekemä hernekeitto potkalla. Harva nuori (27-v) mies osaa tehdä oikeaoppista ärtsoppaa.

No onneksi olkoon, että olet löytänyt hyvän miehen. Olet kaiketi ihana nainen kun oley ansainnut ihanan miehen. Me "jämäpala-naiset" joudutaan tyytymään huonoihin miehiin, tai yksinäisyyteen.

Vierailija
8/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärässä olet. Miehet ovat vaginasta. Äidithän yleensä hoitavat lapsen kasvattamisen ja saavat paljon asioita luonteeseen äidiltä, joten naisilta pienestä lapsesta asti opittu valehteleminen.

Ja tämä että niin monet naiset suostuvat miestensä alistamiksi ja passaavat myös omat poikansa pilalle.

Vierailija
9/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Oon tullut siihen tulokseen, että en oo tarpeeksi kenellekään miehelle. Muut naiset on aina ihanampia kuin minä (miesten mielestä). Luovutin kun täytin 33. Pitäkää tunkkinne, sanon minäkin. :)

Musta tuntuu että mulla on sama kohtalo tiedossa :(

Vierailija
10/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah!

Impotent mesits to wimin!

Juuaar nating pat tsiirou!

Juuaar riisön kantri is dö wei id is!

Ooolveis rimembö dis!

Rekaards, män.

Vierailija
11/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään suokupuolikysymys. Ihmiset on perseestä.

Vierailija
12/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin täytät 50 vuotta, niin sinusta tuokin mies on ihan täys paska.

t.mies

Vierailija
13/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että mulla on sama kohtalo tiedossa :(

Älkää vielä luovuttako :)

Sinkkumies

Vierailija
14/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko paljon sääntöjä suhteen aluksi tutustumatta ihmiseen oikeasti ensin?

Vierailija
15/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kaikki muut tuntuvat paskalta, kannattaisko kattoo peiliin, ettei vaan itse ole?

Näinhän se on että jos kaikki niin vika on usein peilissä nähtävissä. Vaikka joku nainen tai kaksikin on rikkonut sielua niin ei sitä voi kaikkia naisia sanoa ilkeiksi tunteilla leikkijöiksi. Uskokaa tai älkää mutta miehilläkin on tunteet, niitä surullisia ei vain pahemmin näytetä.

Vierailija
16/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin lopettaa rakkauden etsimisen näin 37 vuotiaana. On mulla mies. Se ei vaan arvosta ja jaksaa muistuttaa että olen ruma. Laskee joka centin et ei vaan mee mitään antaan minulle. Yhdessä ei tehdä mitään. Ei edes myönnä että ollaan pari muille ihmisille ja käskee minun pitämään sen asian omana tietonani. Mutta se on hyvä pano. Osaa teeskennellä kiinnostunutta ja hellää kun haluaa seksiä. Olen päättänyt että se riittää. Elän omaa elämääni ja hän omaansa. Pannaan ja riidellään ja palataan omien juttujemme pariin.

Vierailija
17/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman havainnut. Jotkut osaavat pitää todellisen karvansa piilossa vähän pitempään kuin toiset, mutta loppupeleissä miehistä paljastuu aina itsekäs ja tunteeton omaneduntavoittelija, jolle nainen on pelkkä ulkönäkö. 

Miesten kusipäisyydessä on aste-eroja, mutta esim. itse nain lopulta päällisin puolin hyvin kunnollisen ja jopa kohteliaan miehen. Fast forward 15 vuotta niin käsissäni oli lapsellinen kiukutteleva työnarkomaani, josta oli pelkkää harmia. Ja niitä ilmiselvästi kusipäitä oli niitäkin jo nähty ennen tätä. Erottuani olen alistunut kohtalooni, eli siihen, että tarjolla ei vaan ole mitään omantasoistani miestä. En ole harhainen tai typerä, ainoastaan realisti.

Vierailija
18/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nrot 11 ja 12, repesin nauramaan ääneen, hyvin todettu molemmat :D Ja sinkkumies ilmeisen vilpittömän oloisella  anteeksipyynnöllään yllätti heti alussa, mulla melkeinpä läikähti lämmin tunne sydämessä - sitten muistin että kaikki miehet on perseestä joten sekin toivo sammui.

aapee

Vierailija
19/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nrot 11 ja 12, repesin nauramaan ääneen, hyvin todettu molemmat :D Ja sinkkumies ilmeisen vilpittömän oloisella  anteeksipyynnöllään yllätti heti alussa, mulla melkeinpä läikähti lämmin tunne sydämessä - sitten muistin että kaikki miehet on perseestä joten sekin toivo sammui.

aapee

Olet menetetty tapaus, etsi itsellesi jokin katkera ikisinkkumies, niin olette molemmat pois vapailta markkinoilta. :D

Vierailija
20/33 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman havainnut. Jotkut osaavat pitää todellisen karvansa piilossa vähän pitempään kuin toiset, mutta loppupeleissä miehistä paljastuu aina itsekäs ja tunteeton omaneduntavoittelija, jolle nainen on pelkkä ulkönäkö. 

Miesten kusipäisyydessä on aste-eroja, mutta esim. itse nain lopulta päällisin puolin hyvin kunnollisen ja jopa kohteliaan miehen. Fast forward 15 vuotta niin käsissäni oli lapsellinen kiukutteleva työnarkomaani, josta oli pelkkää harmia. Ja niitä ilmiselvästi kusipäitä oli niitäkin jo nähty ennen tätä. Erottuani olen alistunut kohtalooni, eli siihen, että tarjolla ei vaan ole mitään omantasoistani miestä. En ole harhainen tai typerä, ainoastaan realisti.

Totta. Miehet osaa kusettaa pitkään. Sitten kun yhteinen elämä on aloitettu kaikki muuttuu 180 astetta. Meilläkin oli aluksi mitä vaan kulta ja annathan auttaa. Yhteen muuttamisen jälkeen, että mihinkään asumiskuluihin en osallistu ja kuulemma syön liikaa ja kaikesta valitus. Olin pelkkä kuluerä vaikka mies on myöntänyt että ei ole mitään minuun panostanut. Ruuat laski tarkkaan ja opinkin nopeasti että jääkaapissa ei ole yhteisiä ruokia. Jokainen esine on merkitty kenen on. Rahaa lainasi ja sitten loppukuusta huuto mihin olen rahat laittanut ja elin pari viikkoa alkuvuodestakin 20 eurolla ja keräämilläni pulloilla. Mues joi kolmessa viikossa 700 e. Kesällä sama juttu. Taas mies kiristänyt rahaa. Elin muutaman viikon viidelläkympillä ja miehellä tilillä 2000e. Tätä rataa koko suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi