Miehet ovat perseestä

Vierailija

Mun mielenkiinto miehiin loppui. Kaikki ovat yksi toisensa jälkeen osoittaneet, ettei miehiin voi luottaa. Ei pienissä eikä isoissa asioissa.

Täytän kohta 45 vuotta, joten en enää mikään untuvikko näissä miesasioissa ole. Tarkastellessani viimeistä n. 30 vuotta, yksikään mies ei ole osoittautunut sanansa mittaiseksi pariutumiselämässä.

Naisetkaan ei kiinnosta.

Joten pitäkää tunkkinne! Paapokaa, passatkaa, miellyttäkää, suostukaa, rakastakaa...

Ärgh.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Väärässä olet. Miehet ovat vaginasta. Äidithän yleensä hoitavat lapsen kasvattamisen ja saavat paljon asioita luonteeseen äidiltä, joten naisilta pienestä lapsesta asti opittu valehteleminen.

Vierailija

Mulla ihana mies! Olimme koko päivän vaeltamassa ja retkeilemässä. Kotona hautui miehen tekemä hernekeitto potkalla. Harva nuori (27-v) mies osaa tehdä oikeaoppista ärtsoppaa.

Vierailija

No niinpä. Oon tullut siihen tulokseen, että en oo tarpeeksi kenellekään miehelle. Muut naiset on aina ihanampia kuin minä (miesten mielestä). Luovutin kun täytin 33. Pitäkää tunkkinne, sanon minäkin. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihana mies! Olimme koko päivän vaeltamassa ja retkeilemässä. Kotona hautui miehen tekemä hernekeitto potkalla. Harva nuori (27-v) mies osaa tehdä oikeaoppista ärtsoppaa.

No onneksi olkoon, että olet löytänyt hyvän miehen. Olet kaiketi ihana nainen kun oley ansainnut ihanan miehen. Me "jämäpala-naiset" joudutaan tyytymään huonoihin miehiin, tai yksinäisyyteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Väärässä olet. Miehet ovat vaginasta. Äidithän yleensä hoitavat lapsen kasvattamisen ja saavat paljon asioita luonteeseen äidiltä, joten naisilta pienestä lapsesta asti opittu valehteleminen.

Ja tämä että niin monet naiset suostuvat miestensä alistamiksi ja passaavat myös omat poikansa pilalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Oon tullut siihen tulokseen, että en oo tarpeeksi kenellekään miehelle. Muut naiset on aina ihanampia kuin minä (miesten mielestä). Luovutin kun täytin 33. Pitäkää tunkkinne, sanon minäkin. :)

Musta tuntuu että mulla on sama kohtalo tiedossa :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin täytät 50 vuotta, niin sinusta tuokin mies on ihan täys paska.

t.mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että mulla on sama kohtalo tiedossa :(

Älkää vielä luovuttako :)
Sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikäli kaikki muut tuntuvat paskalta, kannattaisko kattoo peiliin, ettei vaan itse ole?

Näinhän se on että jos kaikki niin vika on usein peilissä nähtävissä. Vaikka joku nainen tai kaksikin on rikkonut sielua niin ei sitä voi kaikkia naisia sanoa ilkeiksi tunteilla leikkijöiksi. Uskokaa tai älkää mutta miehilläkin on tunteet, niitä surullisia ei vain pahemmin näytetä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat