Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä eräs nainen kuuli pätkän keskuselua, käsitti väärin ja levitti juorua

Vierailija

kaikille eteenpäin. Siis sitä pätkää keskustelusta minkä kuuli ja sitäkin liioiteltu aika rankasti.

Puhuin toisen työkaverin kanssa niitä näitä, sitten puhe kääntyi yhden vanhan työkaverin kissaan. Tk pohti "Onkohan se raskaana, katsoin vain sen mahaa kun viimeksi käytiin" Arvelin siihen "En usko, kuitenkin sen verran vanha jo,luulen että vain lihava"

No työpaikkamme juorutäti oli kuullut osan keskusteluamme. Nyt sain perjantaina kuulla, että se juttu on muuttanut muotoaan niin, että olemme yhteistuumin tämän toisen  työkaverin kanssa kuulemma haukkuneet tätä työkaveri kolmosta suureen ääneen, että hän on vanha ja lihava ja mahdollisesti vielä raskaanakin.

Onneksi itse työkaveri kolmosella oli pokkaa tulla kysymään päin naamaa että mikä se juttu oli, lopulta nauroi kun kerroimme kuka keskustelun oli kuullut ja totesi itsekin "Juu, *Arjan kautta kun tarina vähän muokkautuu niin usein käy näin"

Kommentit (9)

Vierailija

Hahaha, huvittava tilanne. Kissan lihavuus, juoruämmän juoruilu. Siis ei hyvää päivää sentään. Kaikenmoisia juoruilijoita sitä työyhteisöihin mahtuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaikki juoruämmät on huomiohuoria. Pahinta laatua selkäänpuukottajia.  Yäk!

Saavat hetkeksi huomiota itselleen, ulkonäkö ja osaaminen niin ja näin. Persoona perseestä. Katkeria ja elämäänsä pettyneitä tapauksia. Kun asiasta menee suoraan kysymään, että miksi olet puhunut paskaa siitä ja siitä asiasta kiemurtelevat kuin madot. Ja kasvattavat vihaansa. Kuvottavia tapauksia, jotka myrkyttävät työpaikkojen ilmapiirin. Sääli näiden lähipiiriä.

Vierailija

Saattaisin kyllä "Arjaa" moikatessani oikaista hänen käsityksensä.

Työpaikkaa vaihdettuani kuulin eräältä entiseltä työkaveriltani, että toinen entinen työkaverini oli kertonut minun olevan työttömänä. Oli hämmentävä olo tämän kuullessani, sillä ensinnäkin olin töissä ja toisekseen oletin olleeni ihan hyvissä väleissä tämän minusta juoruilleen ihmisen kanssa.

Niinpä sitten laitoin tälle minusta juoruilleelle ihmiselle meiliä, jossa kerroin kuulleeni outoja juttuja itseeni liittyen ja mainitsin, että töissä on tullut käytyä ihan siitä lähtien kun siitä edellisestä työpaikastani olen lähtenyt.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat