Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut naiset treenaavat itselleen miehekkään selän?!

Seuraa 
Liittynyt5.9.2015

Tarkoitan tätä:

http://data.whicdn.com/images/106726731/large.jpg

En pysty käsittämään. Anteeksi ilmaukseni, mutta kunnon kaappi. Ja miten kaappiselät(oli se sitten läskiä tai lihasta) eivät ymmärrä, että näyttävät tuollaisissa yläosissa jättiläisiltä? Selän avoimuus sopii vain hoikille(!!!):

https://pbs.twimg.com/media/CGfajatWgAA-1cH.jpg

Voiko omalle kroppatyypille pukeutuminen olla niin vaikeaa... Miksi ylipäätään rajoittaa pukeutumista isoilla lihaksilla?

30 = XS
32 = S
34 = M
36 = L
38 = XL

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Mun mielestä on seksikästä kun naisella näkyy selässä lihaksia.:) Ja kuvassa ei kyllä miltään kaapilta näyttänyt nainen.

Vierailija

Siis tuo ensimmäisen kuvan selkähän on kaunis. Mun mielestä sellainen hieman ruskettunut ja treenattu selkä hoikalla on hyvännäköinen kunhan ei ole hirveän leveät hartiat niin että sirous säilyy.

Vierailija

Oon muutaman kerran törmännyt viesteihisi täällä palstalla. Ne ovat käsitelleet ulkonäköä, joko omien tai toisten. Oletko koskaan ajatellut, että tällainen ulkonäkökeskeinen kirjoittelu voi vaikuttaa muihin ihmisiin? Ajatteletko, että vaikutukset ovat positiivisia? Miten itse koet, että ulkonälöasioiden vatvominen vaikuttaa omaan mielialaasi?

Vierailija

Wtf, eiväthän nuo olleet edes treenattuja selkiä. Mutta joo, en itsekään välitä sellaisesta selkeästi lantiota leveämmästä treenatusta selästä, johon yleensä kuuluu vielä pyöreät pallo-olkapäät. 

Vierailija

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon muutaman kerran törmännyt viesteihisi täällä palstalla. Ne ovat käsitelleet ulkonäköä, joko omien tai toisten. Oletko koskaan ajatellut, että tällainen ulkonäkökeskeinen kirjoittelu voi vaikuttaa muihin ihmisiin? Ajatteletko, että vaikutukset ovat positiivisia? Miten itse koet, että ulkonälöasioiden vatvominen vaikuttaa omaan mielialaasi?

Jokainen meistä on omalla vastuullaan netissä. Jos ulkonäöstä keskustelemisen kokee negatiivisena, suosittelen olemaan avaamatta sitä koskevia keskusteluja. Muuta en oikeastaan voi sanoa.

Jokainen on omalla vastuullaan, mutta jokainen on myös vastuussa omista sanomisistaan. Vastaa myös siihen, miten ajattelet ulkonäköön keskittymisen vaikuttavan omaan mielialaasi.

Vierailija

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä on omalla vastuullaan netissä. Jos ulkonäöstä keskustelemisen kokee negatiivisena, suosittelen olemaan avaamatta sitä koskevia keskusteluja. Muuta en oikeastaan voi sanoa.

Jokainen on omalla vastuullaan, mutta jokainen on myös vastuussa omista sanomisistaan. Vastaa myös siihen, miten ajattelet ulkonäköön keskittymisen vaikuttavan omaan mielialaasi.

Kannan kyllä vastuun sanomisistani. Mielialani on täysin epärelevantti tämän aiheen kannalta.

Ei se ole, se ei nimenomaan ole. Viljelet viesteissäsi hyvin vahvoja käsityksiä siitä, millaiselta ihmisten pitäisi sinun mielestäsi näyttää ja oletat, että muutkin jakavat nämä käsitykset kanssasi. Suhtaudut toisten ulkonäköön tuomitsevasti. Haluaisitko itse lukea tekstiä, jossa haukutaan sinun ulkonäköäsi? Et tietenkään, koska se tuntuu pahalta. Kuten aivan varmasti tuntuu myös pahalta se, että tietynlainen kauneusihanne on jatkuvasti ajatuksissa läsnä. Joten todellakin oma mielialasi on tärkeä, ja siksi kysyn vielä kerran, parantaako sinun mielialaasi ulkonäköasioiden vatvominen.

Vierailija

Ei ollut tuossa "treenatussakaan" selässä mitenkään erityisen paljoa lihasta, toinen lapahan selkeästi siipeää kuvassa. Jos on lihaksisto kunnossa ei lavat törrötä.

Vierailija

Katsomatta kuvia vastaan otiskon kysymykseen että esim. siksi, että sattuvat itse pitämään lihaksikkaasta selästä tai nauttivat sellaisesta liikunnasta joka kasvattaa selän lihaksia. Varmaankin siis ihan omasta vapaasta tahdostaan muokkaavat kehonsa vastaamaan omaa kauneusihannettaan, mikä on näemmä erilainen kuin sinulla - he tuskin vain välittävät paskaakaan sinun mielipiteestäsi heidän kehojensa suhteen.

Vierailija

Mikä ihme saa jotkut naiset kyttäämään toisia naisia näin sairaaloisesti? Hyvä lihaskuntohan on terveydelle hyväksi, suojaa niveliä, säännöllinen treeni suojaa osteoporoosilta jne. Esimerkeissä ei todellakaan ollut lihaksikkaita naisia, ensimmäisen kuvan nainen oli ihan terveen näköinen, toisessa kuvassa suorastaan anorektisen laiha.

Vierailija

Jos nyt vaikka tykkää harrastaa liikuntaa, joka kasvattaa myös selkälihaksia? Esimerkiksi painonnostoa, soutua tai uintia (muulla kuin mummotyylillä).

Eikä tuo ylemmän kuvan selkä mikään erityisen lihaksikas vielä ole. Odotin näkeväni jotain bodarityyppistä.

Vierailija

Joillakin näkyy luusto selvemmin kuin muilla, ei kaikille tule sen ensimmäisen kuvan mallista selkää jos on vartalon mallilta tasapaksu ja kovin kapea harteinen vaikka kuinka treenaisi!  Itse olen selästä aika pitkälti kuin tuo ekan kuvan nainen. En treenaa hulluna salilla. Juoksen kyllä paljon monta kertaa viikossa. Salilla en käy mut treenaan kotona käsipainoilla ja punnerruksia ym. Kotijumppaa. Ja selkä on aika pitkälti tuolta näyttänyt vaikka liikuntaa harrastin vähemmän. Joillakin vain on vartalon malli "atleetisempi" vaikka ei paljon treenaisi jotkut taas näyttää "löysemmiltä"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joillakin näkyy luusto selvemmin kuin muilla, ei kaikille tule sen ensimmäisen kuvan mallista selkää jos on vartalon mallilta tasapaksu ja kovin kapea harteinen vaikka kuinka treenaisi!  Itse olen selästä aika pitkälti kuin tuo ekan kuvan nainen. En treenaa hulluna salilla. Juoksen kyllä paljon monta kertaa viikossa. Salilla en käy mut treenaan kotona käsipainoilla ja punnerruksia ym. Kotijumppaa. Ja selkä on aika pitkälti tuolta näyttänyt vaikka liikuntaa harrastin vähemmän. Joillakin vain on vartalon malli "atleetisempi" vaikka ei paljon treenaisi jotkut taas näyttää "löysemmiltä"

lisään vielä et noista kumpikaan selkä ei ole mielestäni miehekäs...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat