Ulvilan surmaajan äänistä ihmettelyä

Vierailija

http://anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi

En jaksa kirjautua mihinkään hejacciin tai murhainfoon, mutta ihmettelen sitten täällä. Jos kerran Anneli ja tytär eivät ole kuulleet murhaajan sanovan sanaakaan, niin miten ihmeessä niitä ääniä olisi sitten tallentunut tuolle hätäkeskusnauhoitteelle? Luulisi että he paikan päällä olisivat kuulleet jos kerran tuolle nauhoitteellekin niitä on kuulunut?? Voisiko joku asiaa tuntevampi vääntää rautalangasta tyhmälle.

Kommentit (8)

Vierailija

Siis jos nauhalta kuuluu Auerin mukaan selvästi "vittu", niin miksi Auer ei ole sitä siellä paikan päällä silloin kuullut, sillä murhaajan on täytynyt sanoa se takkahuoneessa ja silloin sen on täytynyt se sanoa niin kovaa että se kuuluu keittiön puhelimeen saakka.

Vierailija

Ja Auer väittää blogissaan se kuuluvan vaimeasti. Mun järjen mukaan jos joku sana sanotaan vaimeasti niin se ei silloin taltioidu puhelimeen saakka? Korkeintaan joku joku on tämän sanojan vieressä kuulee sanan. 

Vierailija

Anneli ei myöskään kuule lainkaan surmaajan liikkeitä, vaan kyselee "joko se lähti" jo silloin, kun taustalta pitäisi kuulua niitä kuuluisia mäiskinnän ääniä. Hän ei myöskään kuule surmaajan poistumista, vaikka luulisi yli 180cm pitkän, tukevan miehen hypystä terassille kuuluvan kunnollisen tömähdyksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja Auer väittää blogissaan se kuuluvan vaimeasti. Mun järjen mukaan jos joku sana sanotaan vaimeasti niin se ei silloin taltioidu puhelimeen saakka? Korkeintaan joku joku on tämän sanojan vieressä kuulee sanan. 

Olisiko joku joka tietäisi näistä äänistä ja niiden kantautumisesta puhelimeen niin ystävällinen että voisi vääntää mulle rautalangasta että miten joku ääni kuuluu häkenauhalta jos samassa tilassa ollut ihminen ei ole niitä ääniä kuullut ja jos nuo väitetyt äänet kuuluvat täysin eri huoneesta kuin mistä tuo hätäpuhelu on soitettu?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat