Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisena lapselle voi antaa karkkia?

Vierailija

Tietääkö joku?

Kommentit (8)

kike

itse en aio antaa ennen kuin itse pyytää sama roskaruoka paikkojen kansa, tsin niihin en silloinkaan välttämättä..toivon että muu perhe ja suku pitää saman linjan...

kyllä he ehtii karkia ja muuta huonoa syömään ihan yllin kyllin, ei siihen tarvitse erikseen vielä kannustaa...

Vierailija

Älkää nyt olko noin natseja. Kaikkea voi syödä, mutta kohtuudella ja esim. karkit heti ruuan jälkeen niin ei tule useita happohyökkäyksiä. En usko totaalikieltämiseen.

Vierailija

N. 5 veenä ja silloinkin vain synttäreillä tms erikoistilanteissa. Koululaisille voi antaa useammin esim karkkipvä kerran viikossa jolloin pussi jaetaan lapsille sopiviin annoksiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt olko noin natseja. Kaikkea voi syödä, mutta kohtuudella ja esim. karkit heti ruuan jälkeen niin ei tule useita happohyökkäyksiä. En usko totaalikieltämiseen.

Tähän piti vielä lisätä mutta en ensin jaksanut kirjoittaa, että jos täysin kieltää niin sitten kun sitä karkkia joskus jossain saadaan tai voi itse ostaa, niin sitten sitä juuri vedetään kaksin käsin. Olen huomannut lähipiirissä.. tosin niin myös sen jos sitä annetaan syödä aina ja niin paljon kun haluaa ja millon haluaa, niin kyllä sitä sittenkin mätetään kun on vaan tottunut. Kaikkea kohtuudella siis.

Vierailija

Vähän ohi, mutta tulipa mieleen:

Etelänmatkalla aikoinaan kun oltiin, ravintolaissa tarjoilikat aina toi meidän 1v3kk typylle tikkareita.... No, meni sitten mun kassiin talteen, eihän toi edes tajunnut mitä ne on. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat