Ministeri Grahn-Laasonen MTV:lle: Ruokakaupasta voi kohta tilata alkoholia kotiin
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Typerä idea. Kyllä alkoholisti jaksaa ihan itse lähteä hakemaan juomansa.
Entäpä sairaat, vammautuneet tai vanhukset? Ne kun eivät kaikki jaksa/pysty saunakaljoja kantamaan. Joskus mukava oisi myös nauttia viiniä ruuan kanssa.
Tietäisipä ministeri mitä kaikkea voi nykyään tilata kotiin. Alkoholia on saanut jo vuosikaudet nettimyymälöistä. Vähän halvempia kauppoja kuin suomen kaupat.
NE huutaa päivittäin että kannabis on myrkkyä mitä ei tulis koskaan laillistaa vaikka itse alkaa trokaa ihmisten koteihin maailman myrkyllisintä huumetta eli just sitä alkoholia
Tää yhteiskunta on ihan pihalla kaikesta ja väärinpäin kääntynyt
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi Alkon myymäläauto, ei tarvi syrjäkylillä olla kuivin suin.
Jaana pelkonenkaan ei osannu eduskunnassa mistään muusta puhua kuin vaatia viinejä ruokakauppaan. Alkosta voi ostaa jos juoda haluaa. Alkoholi on vaar allinen aine.
Vierailija kirjoitti:
Persujen idea
Kokoomuksen idea. Persut ei saa yhtään realistista ja toteutettavaa ideaa aikaan.
Kauppiaat ovat omaa puoluettaan kaikilla yhteyksillään tähän päätökseen ohjanneet. Ja toki kokoomuksessa omia kuunnellaan. Kauppiaan tärkein intressi on saada mahdollisimman paljon liikevaihtoa omaan putiikkiinsa. Ja alkoholin kotiintoimitus tuo satavarmasti lisää asiointia!
Täysin luontevaa, että se on kok. Ministeri joka tämän päätöksen maaliim vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi Alkon myymäläauto, ei tarvi syrjäkylillä olla kuivin suin.
Viinadrooni olisi nykyaikaa. Kansalainen valitsee alkosta juomat maksaa ja drone lennättää ne kotiin. Lisämaksususta pikana jos on kova jano. Palvelu 24 tuntia vuorokaudessa. Kalsarikännin keksineille tuo pitäisi olla jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä sairaat, vammautuneet tai vanhukset? Ne kun eivät kaikki jaksa/pysty saunakaljoja kantamaan. Joskus mukava oisi myös nauttia viiniä ruuan kanssa.
Yksikään näistä ryhmistä ei tarvitse hermomyrkkyä yhtään mihinkään. Vanhuksille lääkekonjakin kyllä ymmärtää mutta vammautuneet ja sairaat eivät alkoholista hyödy yhtään mitenkään päinvastoin se pahentaa heidän tilannettaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisipä ministeri mitä kaikkea voi nykyään tilata kotiin. Alkoholia on saanut jo vuosikaudet nettimyymälöistä. Vähän halvempia kauppoja kuin suomen kaupat.
Mikä on mielestäsi paras liike ja vaivattomin kuljetuspalvelu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään näistä ryhmistä ei tarvitse hermomyrkkyä yhtään mihinkään. Vanhuksille lääkekonjakin kyllä ymmärtää mutta vammautuneet ja sairaat eivät alkoholista hyödy yhtään mitenkään päinvastoin se pahentaa heidän tilannettaan.
Se on aivan turha märistä alkoholin valtavista haitoista kun sille ei ole laillisia vaihtoehtoja. Kun päihdyn alkoholia vähemmän haitallisella teen muka rikoksen. Siinä se on mun itsemääräämisoikeus kun valtio näköjään omistaakin minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin vedät rajan? Onko katkennut jalka este alkoholin tilaamiselle kotiin, vai pitääkö olla kaksi jalkaa poikki?