Ärsyttikö teitä putouksen vaippasketsi?
Suorastaan rienaava / kunniaa loukkaava. Ukkini kuoli sodassa ja uskon Jumalaan.
Kommentit (28)
En tykännyt ollenkaan. Onko aiheet tuottajalla noin vähissä, että pitää pilkata vaippoja käyttäviä aikuisia. Jumalanpilkkaa on ennenkin ollut Putouksessa ja tästä on palautetta sinne mennyt. Olipa kyseessä minkä uskonnon suuntaus tahansa, niin niitä ei pitäisi ivata millään lailla. Uskonnot ja sairaudet pitää karsia pois tuollaissta pilkkaojlelmista. Putous ei muutenkaan edusta mitään taidokasta viihdettä.
Aiheet tosiaan vähissä. Uskontoon liittyvät aiheet ainakin pitäisi kieltää.
Kai olen jo niin vanha, että en enää katso Possea, Putousta, Triplaa ja mitä näitä muka hauskoja ohjelmia on. Tai joo, eilen vilkaisin Putousta viisi minuuttia ja kiitos riitti..
Ei ärsyttänyt, vaan nauratti ja paljon. Tietysti jos haluaa niin saa väännettyä kaikesta pilkkaa jotain tiettyä ihmisryhmää kohtaan, mutta itselläni ei tullut mieleenkään, että kyseessä olisi mitenkään jumalanpilkka tai vaippoja käyttävien aikuisten loukkaaminen.
Ja jos asenne on jo ennestään tämä, että Putous on typerä ja ala-arvoinen ohjelma, niin saahan sitä mielessään kehiteltyä siitä vaikka mitä paskaa.
Mun mielestä kyseinen sketsi oli todella huono ja vaivaannuttava. Ei kyllä uponnut yhtään.
Muuten eka jakso oli normaalia onnistuneempi :)
Iäkkäät nolostelevat jo muutenkin vaippojen käyttöä. Jumalanpilkkaakaan en hyväksy ollenkaan. En myöskään vanhusten pilkkaamista. Putous on vastenmielisempi vuosi vuodelta.
En anna lasteni enää katsoa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaippasketsi oli huono mutta muuten oli hyvä jakso.
Iso osa uusista hahmoista ihan surkeita.
Oli kyllä mauton. Tiedän, että kaikesta voi tehdä pilaa ja herneet nenässä ja kakkapissa-huumorinä on heh heh hauskaa ym. Ehkä vain vielä liian tuoreessa muistissa syöpäsairaan keski-ikäisen läheiseni halvaantuminen ja lopulta pakko käyttää vaippoja, ennen kuolemaansa.
En kertakaikkiaan tajunnut vaippasketsiä. Ei minua jumalanpilkat häiritse, mutta mikä siinä oli hauskaa? Sipilä oli hauska ja pari sketsihahmoa. Muuten todella vaivaannuttavaa.
Ainoa mikä siinä minua huvitti olivat mojitot (miksi mojitoja?) ja se, että jumalasta seuraava on Selänne.
Vierailija kirjoitti:
En kertakaikkiaan tajunnut vaippasketsiä. Ei minua jumalanpilkat häiritse, mutta mikä siinä oli hauskaa? Sipilä oli hauska ja pari sketsihahmoa. Muuten todella vaivaannuttavaa.
Se ei ollutkaan hauska, vaan näyteelijöiden nyreä kannanotto hallituksen taiteeseen tekemisen rahoituksen leikkauksiin... oma ammattiliittopolitiikka ei sovi viihdeohjelmaan.
Tämän jälkeen olen entistä tyytyväisempi lasteni uskovasta rehtorista ja siitä että ei ole et-ryhmää.
Ihan pohjanoteeraus! Kukaan ei tykkää tuollaisista sketseistä. Siinähän pilkattiin Teemu Selännettä ja Jumalaa ja vielä vähän Jeesustakin. Ja sitten vielä tuollainen epäkekseliäs vaippalaulukin.
Koittakaa nyt hyvät ihmiset siellä Putouksessa keksiä parempia sketsejä!!!
Mä oon muuten kymmenen vuotta vanha ja mulla on omat nettisivutkin.
Kurkkaa sivujani tästä.
Ei ärsyttänyt, enkä pahoittanut siitä mieltäni. Se oli vain mielestäni todella huono sketsi. Eikä edes "niin huono, että onkin jo hyvä", ainoastaan huono.
Minua ei häiritse uskonnoille nauraminen, jos jossain on joku jumala, niin kyllä se sen kestää. ;) Mutta. Tuossa pilkattiin mielestäni juuri sairaita: saattohoidossa makaavia, halvaantuneita, huonokuntoisia vanhuksia. Ja se vetää kyllä mielen aikas matalaksi. Ei jaksa edes suututtaa, mutta harmittaa ja surettaa. Lisäksi sketsi oli lisäksi huono.
Mä en oikein välittänyt. Jotenkin tollainen pissakakkavaippa- ja toistoon perustuva huumori ovat ehkä vähän liian lapsellisia minulle, mutta en edes naurahtanut. Se sketsi tuntui vaan kestävän ja kestävän... Mua ei sinänsä mikään Jumalan tai Marilyn Monroen pilkkaaminen liikuta, mutta oli vaan yksinkertaisesti hirvittävän huonoa huumoria.
Otappa se tanko perseestä ja relaa vähäse.