Ärsyttikö teitä putouksen vaippasketsi?

Vierailija

Suorastaan rienaava / kunniaa loukkaava. Ukkini kuoli sodassa ja uskon Jumalaan.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

En tykännyt ollenkaan. Onko aiheet tuottajalla noin vähissä, että pitää pilkata vaippoja käyttäviä aikuisia. Jumalanpilkkaa on ennenkin ollut Putouksessa ja tästä on palautetta sinne mennyt. Olipa kyseessä minkä uskonnon suuntaus tahansa, niin niitä ei pitäisi ivata millään lailla. Uskonnot ja sairaudet pitää karsia pois tuollaissta pilkkaojlelmista. Putous ei muutenkaan edusta mitään taidokasta viihdettä.

Vierailija

Kai olen jo niin vanha, että en enää katso Possea, Putousta, Triplaa ja mitä näitä muka hauskoja ohjelmia on. Tai joo, eilen vilkaisin Putousta viisi minuuttia ja kiitos riitti..

Vierailija

Ei ärsyttänyt, vaan nauratti ja paljon. Tietysti jos haluaa niin saa väännettyä kaikesta pilkkaa jotain tiettyä ihmisryhmää kohtaan, mutta itselläni ei tullut mieleenkään, että kyseessä olisi mitenkään jumalanpilkka tai vaippoja käyttävien aikuisten loukkaaminen.

Ja jos asenne on jo ennestään tämä, että Putous on typerä ja ala-arvoinen ohjelma, niin saahan sitä mielessään kehiteltyä siitä vaikka mitä paskaa.

Vierailija

Mun mielestä kyseinen sketsi oli todella huono ja vaivaannuttava. Ei kyllä uponnut yhtään. 

Muuten eka jakso oli normaalia onnistuneempi :)

Vierailija

Iäkkäät nolostelevat jo muutenkin vaippojen käyttöä. Jumalanpilkkaakaan en hyväksy ollenkaan. En myöskään vanhusten pilkkaamista. Putous on vastenmielisempi vuosi vuodelta.

En anna lasteni enää katsoa sitä.

Vierailija

Oli kyllä mauton. Tiedän, että kaikesta voi tehdä pilaa ja herneet nenässä ja kakkapissa-huumorinä on heh heh hauskaa ym. Ehkä vain vielä liian tuoreessa muistissa syöpäsairaan keski-ikäisen läheiseni halvaantuminen ja lopulta pakko käyttää vaippoja, ennen kuolemaansa.

Vierailija

En kertakaikkiaan tajunnut vaippasketsiä. Ei minua jumalanpilkat häiritse, mutta mikä siinä oli hauskaa? Sipilä oli hauska ja pari sketsihahmoa. Muuten todella vaivaannuttavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En kertakaikkiaan tajunnut vaippasketsiä. Ei minua jumalanpilkat häiritse, mutta mikä siinä oli hauskaa? Sipilä oli hauska ja pari sketsihahmoa. Muuten todella vaivaannuttavaa.

Se ei ollutkaan hauska, vaan näyteelijöiden nyreä kannanotto hallituksen taiteeseen tekemisen rahoituksen leikkauksiin... oma ammattiliittopolitiikka ei sovi viihdeohjelmaan.

http://www.hs.fi/kulttuuri/a1396494986824

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat