Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekemistä Oulussa?

Vierailija

Olen tulossa ensi perjantaina Ouluun. Mitä tekemistä päiväsaikaan siellä mahtaisi olla? Mitä lounaspaikkaa suosittelette?

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisko vielä jotain muita ehdotuksia :D

Ap

Ei, joudut tyytymään minun ehdotukseen. Missä nähdään perjantaina?
Oululainen sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko vielä jotain muita ehdotuksia :D

Ap

Ei, joudut tyytymään minun ehdotukseen. Missä nähdään perjantaina?
Oululainen sinkkumies

Kait me siellä Rotuaarilla sitten törmäillään, kun en muutakaan keksi. En kyllä tiedä, miten miesystäväni suhtautuaa asiaan :D 

Tulisko joltain vielä jotain kivoja vinkkejä tekemiseksi, näkemiseksi, syömiseksi?

Vierailija

Olen asunut ennen muinoin kolmisen vuotta ja en kyllä keksi sulle tekemistä, sori. Eipä siellä oikein ole mitään.

Vierailija

Kauppuri 5 on hyvä ruokapaikka. Sit jälkkärit Tähtijätskistä.

Vaikea vastata kun et yhtään kerro minkä tyyppistä tekemistä tai syömistä kaipaat? Kalimenojalla on kaunista luontoa ja hyvä polku kulkee sen vieressä. 

Vierailija

Tekemistä ei taida kauheasti olla, jos ei ole jotain leffaa? En ole oululainen, joten en niin tiedä. Jotain taidenäyttelyitä ja museoita on kyllä ihan keskustan liepeillä. Itse käyn aina Akateemisessa kirjakaupassa, kun meidän pikkukylällä ei kunnon kirjakauppaa ole. Ainakin viimeksi siellä oli huippuhyviä tarjouksia vaikka kuinka paljon. Jos ei ole kovin kylmä, niin pieni kävelykierros ranta-aitoilla ja siinä kaupunginkupeessa Pikisaaressa, siellä on myös hyvä ruokapaikka Sokeri-Jussin kievari. Muita ruokapaikkoja on aivan ihana nepalilainen, Kathmandu. Myös Grecian on hyvä kreikkalaisen ruuan paikka ja sitten vielä intialainen, jonka nimeä en nyt kyllä muista. Kiva kahvila on Katri Antellin kahvila.

Vierailija

Minkä tyyppistä tekemistä tarkoitat? Shoppailua, taidenäyttelyä, ulkoilua, lasersotaa, keilaamista, kylpylää...? Hyviä lounaspaikkoja ovat mm. Cafe Rooster, Tuba, Hella, tai etnisistä paikoista Sauraha, Hagia Sofia, Hai Long, Crecian ja Garam masala.

Vierailija

Kauppuri 5 tai Rooster ruokapaikoiksi! Tekemistä vaikea kyllä sanoa kun en tiedä mistä pidät, oletteko aikuisia / lapsia jne. ?

Vierailija

Kauppuria ja Roosteria suosittelen kans!

Tekemistä en oikeen osaa ehdottaa. Minkälaista sen tekemisen pitäis olla, kuinka monelle ja minkä ikäisille?

Vierailija

Hei, kiitos paljon vastauksista! Olihan tuossa jo vaikka mitä :)

Olen yksin liikenteessä ja tosiaan päiväsaikaan. Ei autoa käytössä, joten ajattelin siinä keskustan liepeillä pyöriä. Lounaalla aion käydä ja ehkä harrastaa shoppailua. Tykkään kulttuurista, joten kaikenlaiset näyttelyt kiinnostavat, samoin tuo jonkun mainitsema Pikisaari voisi olla ihana paikka käydä vaeltelemassa. Ainakin jos sää suosii. Retkeily tms. on kutakuinkin poissuljettu ajatus, kun vaatetus on kaupunkilomaan soveltuva.

Ap

Vierailija

Pohjois-Pohjanmaan museo Ainolanpuistossa voisi olla tutustumisen arvoinen paikka. Siinä lähellä on myös Taidemuseo, jos aikaa riittää.

Vierailija

Iloista tulitusta illemmalla 20:15 Ideaparkin 1v synttäreillä ja 18_00-19:15 Diandran keikka ja nimmarien jakoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat