Pettääkö miehet helposti "vahvaa naista"?

Vierailija

Mua on alkanut huolestuttaa. Olen luonteeltani sellainen aika jämpti ja otan helposti ohjat käsiini jos tuntuu siltä, että muista ei siihen ole tai jäävät jahkailemaan. Näin myös parisuhteessa. Lisäksi olen fiksu ja itsenäinen enkä varsinaisesti tarvitse miestä mihinkään käytännön hommiin, selviän asioista yksinkin. Joskus tuntuu että miehet ottavat nokkiinsa tästä, olenkin yrittänyt välillä heittäytyä vähän avuttomaksi että saisivat tuntea olonsa sankareiksi seurassani :D Se vaan ei oikein tule luonnostaan.

Nyt pelottaa että nykyinen etsii itselleen jonkun itsetuntoaan nostattavan bimbon, jolle saa vaihdella lamppuja ja paistatella jonkun häntä tyhmemmän ihailussa. Onkohan huoli aiheellinen?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kyllä näin on. Ainakin heikkoitsetuntoinen mies kokee alemmuutta vahvan naisen rinnalla ja ei keksi muuta keinoa päteä kuin pettäminen.

Vierailija

Ai sun mielestä kaikki naiset on bimboja, jotka ei osaa tehdä miesten hommia? No voihan se ollakin, että mies haluaa naisellisen, kauniin, avuttoman naisen, joka tarvitsee häntä moniin asioihin.

pah!

Ja kuka nyt haluaisi itselleen miehen, jolla on heikko itsetunto ja tarve päteä vaimonsa silmissä? Eiköhän nuo roolimallit ole toissa vuosisadalta.

Vierailija

Ei minun mieheni ainakaan halua avutonta naista. Exä ei tehnyt mitään kotona ja mies alkoi siivota kun tuli töistä, päällikkötasoinen kovapalkkainen virkamies. Hän on äärettömän onnellinen kun teen kotityöt hänen kanssaan yhdessä ja osaan tehdä ruokaa ja pärjään myös koneiden kanssa pihalla ja metsässä.

Vierailija

Sinä tarvitsisit vain miehen, joka ei ole niin heikkoitsetuntoinen ja stereotyyppeihin nojaava. Ja sellaisen, joka uskaltaa puhua ja kertoa, jos hänestä tuntuu, että sinut olisi helppo menettää. Sellainen mies pitää parisuhdetta itsekin yllä eikä odota naisen vain tekevän mitä tahansa saamatta mitään takaisin koskaan. Olettaen, että käyttäydyt ihan normaalisti, mutta et jyräävästi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ai sun mielestä kaikki naiset on bimboja, jotka ei osaa tehdä miesten hommia? No voihan se ollakin, että mies haluaa naisellisen, kauniin, avuttoman naisen, joka tarvitsee häntä moniin asioihin.

Mitkä ovat miesten hommia?

Vierailija

No jos miehellä on tosi huono itsetunto, ja häntä selvästi suututtaa ja harmittaa sinun itsenäisyytesi, niin ehkä huolessa on jotain perää. Joillain miehillä on huono itseluottamus, ja kova tarve todistella omaa miehisyyttään, mutta nuo miehet on potentiaalisia pettäjiä ihan niille "pikkuvaimoillekin". A

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pidät itseäsi vahvana, miksi? Siksikö, että olet v-mainen ja miesmäinen?

Ai jos tunnistaa olevansa fiksu ja itsenäinen (esim. taloudellisesti), ja osaa vaihtaa omat lamppunsa, niin se on synonyymi vittumaiselle ja miesmäiselle naiselle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat miesten hommia?

No, jos et perinteisiä miestenhommia tiedä, niin voi voi. Ilmankos ollaan bi-seksuaaleja sun muita, kun naisella ja miehelle ei mitään eroa enää!

Vierailija

Teoriani mukaan näillä "vahvoilla" naisilla on niitä itsetunto-ongelmia, koska yrittävät korostaa sitä että eivät tarvitse miestä mihinkään. Jos et tarvitse miestä mihinkään, niin sittenhän ei varmaan haittaa jos mies löytää toisen naisen.

Vierailija

Valitettavasti vahva nainen on synonyymi tosikolle ja umpitylsälle naiselle, ei välillä erota edes miehestä, juu tälläisen naisen kaikki haluaa, kontrollifriikkiys kuuluu monesti pakettiin ja joka helvetin asiasta tapellaan ja väännetään jatkuvasti. 

Itse vaihdoin tälläisen "vahvan" naisen toiseen, ei tiedätkös jaksa kotona jatkuvasti tapella eikä ole hetkenkään rauhaa, joskus kun ihmisen pitää myös levätä ja ottaa rennosti.

Vierailija

Hyvin ihmiset ovat vetäneet johtopäätökset että olen joku miehinen rekkalesbo :D Anteeksi nyt vaan, mutta olen ihan nätti ja naisellinen, mielestäni täysin normaali nainen, joka nyt vaan sattuu selviytymään niistä tavallisista arjen haasteista ihan oma-aloitteisestikin. En vaadi mieheltä mitään ylivertaisuutta ja minun mielestäni me olemme tasa-arvoisia, en siis dominoi miestäni sen enempää kuin hänkään minua.

-ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat