Pitäisikö hävetä jos ei ole luottokorttia?
Itseäni jotenkin hävettää kun esim. hotellissa kysyvät kortin numeroa eikä minulla ole.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni jotenkin hävettää kun esim. hotellissa kysyvät kortin numeroa eikä minulla ole.
Ai jaa, ei minulta ole hotellissa tuollaista kysytty. Minulla kai on joku pankkikorttiin yhdistetty luottokortti ja samoin Stockan kanta-asiakaskorttiin, mutta en tiedä, mitkä niiden numerot ovat. Koskaan en käytä. En ole huomannut hävetä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse hävetä, mutta ei luottokorttiakaan tarvitse hävetä. Paljon matkustavalle ja netistä tilaavalle se on ihan hyvä juttu. Sen sijaan, jos luottokortille kertyy korollista velkaa, se on huono juttu.
visa-depit kortilla oon saanu kaikki nettitilaukset ja matkani maksettua.
ap
Eli et oo juutikaan tilaillut ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse hävetä, mutta ei luottokorttiakaan tarvitse hävetä. Paljon matkustavalle ja netistä tilaavalle se on ihan hyvä juttu. Sen sijaan, jos luottokortille kertyy korollista velkaa, se on huono juttu.
visa-depit kortilla oon saanu kaikki nettitilaukset ja matkani maksettua.
ap
Eli et oo juutikaan tilaillut ulkomailta.
En ole kumpikaan teistä, mutta minä ostan paljon ulkomaalaisista nettikaupoista ja en omista luottokorttia, maksan yleensä kätevästi PayPalin kautta, eli ei ostoksiin luottokorttia tarvitse. JOS ei ole ollut PayPal mahdollisuutta, niin aina on myös pystynyt maksamaan Visa Electronilla. Olen yli 40-vuotias ja koskaan en vielä ole tarvinnut luottokorttia ja siksi en ole sitä hankkinut, enkä tule koskaan hankkimaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, paljon ne hotellien vaatimat käteistalletukset yleensä on? Varmaan vaihtelee, mutta jotain esimerkkiä?
Minulla ollut yleensä 100 - 300 €/$ vähän maasta, hotellista ja vierailun pituudesta riippuen
Ei noloa itselläni mennyt luottotiedotkin mutta olen ihan normaali