Miten miehet aina rakastuvat minuun?

Vierailija

Minä hädin tuskin tiedän mitä rakkaus toista ihmistä kohtaan tarkoittaa. Useampi mies on kuvaillut tunteitaan minua kohtaan mm."pakahtumisena", "pystyn mihin vaan kun sinä olet olemassa". Olen tietenkin otettu, mutta ihmettelen mikä minussa on niin rakastettavaa.
Mikä naisesta tekee yleisesti ottaen rakastettavan?

Kommentit (13)

Vierailija

Sä oot helposti-rakastuttava yksinkertaisesti. Mä oon nyt niin kiltillä päällä. Mutta uskon sen olevan näin. Ole onnellinen, ja nauti. Älä anna kateellisten panetella. Sen ne osaa muuten!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No jos olet vaan niin ihana? Miksi sinä sillä asialla haluat mässäillä?

No koska en vaan vilpittömästi tiedosta mikä minussa olisi niin ihanaa että joku voi pakahtua siitä. Ap

Vierailija

minulle on puhuttu noin useimmiten vain lievästi pöpien tyyppien toimesta. Nämä tyypit ovat olleet lopulta häiriköitä, eivätkä ole suostuneet jättämään minua rauhaan pyynnöistä huolimatta. Kukaan tavallinen tyyppi ei ole noin voimakkaasti puhunut. Rakkautta on ollut, muttei mitään ylisanoja. Tästä minun kokemuksestani ei voi tietty vetää mitään johtopäätöksiä, mutta nykyään menee heti fiilis, jos joku liikaa ylistää.

Vierailija

Olet hyvännäköinen, mutta et huomattavan kaunis. Pukeudut massaan sulautuvasti. Et uhkaa miehen miehisyyttä ja olet käytökseltäsi tavallinen. Silloin nainen ei nolota miestä, koska on tavallinen. Järjestät akkamaista draamaa silloin tällöin, mutta mies pitää sitä naisellisena ominaisuutena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvännäköinen, mutta et huomattavan kaunis. Pukeudut massaan sulautuvasti. Et uhkaa miehen miehisyyttä ja olet käytökseltäsi tavallinen. Silloin nainen ei nolota miestä, koska on tavallinen. Järjestät akkamaista draamaa silloin tällöin, mutta mies pitää sitä naisellisena ominaisuutena.

Ja tämän kirjoitti mielestään huomattavan kaunis, massasta erottuva, miehen miehisyyttä uhkaava ja käytökseltään epätavallinen nainen. Arvasinko oikein?

Vierailija

Oot helppo, ja sopivassa iässä että sut haluaa omia. Ei ne oikeasti rakasta sua, mutta trophy-wife ja suihinottokoneena ihan passeli pakkaus oot. Saattaa monet vielä ns. sääliä sua, ajattelee että oot huoranmaineen saanut huoramainen kimma, niin voivat esittää että "mulle sä kelpaat" ihan ritarina. Tiedän että moni ikää tarttuva kaverini etsii just tommosta lerttua, pantavaa mutta myös helposti omittavan oloista, jonka voi pelastaa. Itelleni et kelpais vaan mä otin laadukkaan naisen. Mies 35

Vierailija

Mulle on miehet (joista yksi nykyinen aviomieheni) sanoneet sen johtuvan siitä, että kasvoni ovat "lumoavat" ja luonteeni kiltti ja herkkä. Varmaan ovat halunneet seksiäkin, mutta jostain syystä näillä, jotka "ovat pakahtumaisillaan", onkin suorituspaineita. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat