Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Secret~Vetovoimanlaki

Vierailija

Tietääkö kukaan ja onko teillä kokemuksia? Itselläni toimi alussa,mutta en tiedä mikä on muuttunut joten toivon teiltä vinkkejä ja miten itse käytätte hyväksenne tätä..

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Älkää lähtekö mukaan tuohon pakanamenoon. Jos joku voima tuon avulla teitä palvelee, voitte olla varma, ettei se ole hyvä vaan paha voima.

Vierailija

Siis hyvä vetää puoleensa hyvää ja paha pahaa tai jotain sellaista? Joku on ilmeisesti ottanut itsestäänselvyyden, koristellut sen mystiikalla ja myy ihmisille jonain uutena oppina. Onhan tuo ihan loogista että jos olet itse hyvällä tuulella, niin muutkin ihmiset suhtautuu sinuun myönteisemmin. Jos kyse on siis jostain tuollaisesta. Mihinkään lottovoittoihin ei kannata uskoa hymyn voimalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis hyvä vetää puoleensa hyvää ja paha pahaa tai jotain sellaista? Joku on ilmeisesti ottanut itsestäänselvyyden, koristellut sen mystiikalla ja myy ihmisille jonain uutena oppina. Onhan tuo ihan loogista että jos olet itse hyvällä tuulella, niin muutkin ihmiset suhtautuu sinuun myönteisemmin. Jos kyse on siis jostain tuollaisesta. Mihinkään lottovoittoihin ei kannata uskoa hymyn voimalla.

ei liity mitenkään mihinkään "hymyn voimaan" joten lue asiasta ennen kuin tulet kommentoimaan pitäisikö siihen uskoa vai ei.

Vierailija

Vaikka kuinka ajattelen lähteväni reissuun, vaikka kuinka sitä fiilistelen ja funtsin, en maagisesti tule siirtymään karibian rannoille ilman, että nostan perseeni sohvalta, ostan matkan ja lähden sinne. Ehkä voisin unohtaa pelkän ajattelun ja miettiä sen sijaan nii , että ne asiat tapahtuvat, joiden eteen TOIMIN.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei liity mitenkään mihinkään "hymyn voimaan" joten lue asiasta ennen kuin tulet kommentoimaan pitäisikö siihen uskoa vai ei.

No kerropa tiivistetysti mistä kyse. Wikipedian mukaan kyseessä "kaltainen vetää kaltaistaan puoleensa". Voit toki täsmentää kun tunnut tietävän.

Vierailija

Miksi ette lue tuota linkkiä, joka on annettu. Siinä sen toimintatapa selitetään perin pohjin moneen kertaan.

Vierailija

The Secret on hyvä alkusysäys mutta itse suosittelisin syvempää tutustumista aiheeseen, jos sitä on kiinnostunut soveltamaan elämäänsä. Melody Fletcherin Deliberate Receiving -saitti on mielestäni paras lähde. Vetovoiman lakiin liittyviä aiheita maanläheisesti ja persoonallisesti avattuina. Melodylla on tosin omaleimainen tyyli - kiroilua, teinimäisten kaksimielisyyksien viljelyä ja välillä aika nokkavaakin huumoria - mutta juuri se, ettei hän yritä olla mikään täydellinen henkisyysguru, saa hänet tuntumaan niin samastuttavalta. That being said, mielestäni myös Secretillä on meriittinsä ja olen itsekin kyseisen kirjan onnellinen omistaja. Joskus asioiden yksinkertaistaminen on toimivaa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette lue tuota linkkiä, joka on annettu. Siinä sen toimintatapa selitetään perin pohjin moneen kertaan.

Koska kyseessä kymmensivuinen ketju jossa ainakaan ekalla sivulla ei mitään selitetä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kyseessä kymmensivuinen ketju jossa ainakaan ekalla sivulla ei mitään selitetä.

no, harvoin asiasta on av:lla niin perusteellisesti keskusteltu. En minä ainakaan jaksa alkaa toistamaan itseäni, eli lue se.

Vierailija

Siis kyseessä usko että kun ajattelee positiivisesti niin hyviä asioita tapahtuu sinulle? Oliko tuo nyt niin vaikea toistaa? Joka tapauksessa on ihan psykologisesti uskottavaa että kun ihminen on optimistinen niin hän näkee ympärillään mahdollisuuksia, kun taas pessimisti näkee vain rajoituksia ja ongelmia. Täten optimisti todennäköisemmin saavuttaa haluamiaan asioita jos pystyy tarttumaan niihin mahdollisuuksiin. Mitään syytä ei ole kuitenkaan uskoa mihinkään maagisiin voimiin, vaikka sellainen mystiikannälkäisiä viehättäisikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis kyseessä usko että kun ajattelee positiivisesti niin hyviä asioita tapahtuu sinulle? Oliko tuo nyt niin vaikea toistaa? Joka tapauksessa on ihan psykologisesti uskottavaa että kun ihminen on optimistinen niin hän näkee ympärillään mahdollisuuksia, kun taas pessimisti näkee vain rajoituksia ja ongelmia. Täten optimisti todennäköisemmin saavuttaa haluamiaan asioita jos pystyy tarttumaan niihin mahdollisuuksiin. Mitään syytä ei ole kuitenkaan uskoa mihinkään maagisiin voimiin, vaikka sellainen mystiikannälkäisiä viehättäisikin.

No tuo ei ole kyllä perus idea siinä. Perus ideana siinä on,että se mitä ajattelet saat elämääsi.

Olen jo lukenut

Täydellistä huuhaata. Toivottavasti kukaan ei enää haksahda ostamaan tuon australialaisen huijarin kirjoja. Täyttä shittiä joka sivu ja joka lause niissä. Googlettakaa vähän tekijänimeä ,niin viisastutte siitä asiasta ja mistä sitä siinä on kysymys.Heitin jo aikaa sitten kierrätyspaperin keräyspisteeseen ! 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat