Pakottakaa joku mut lenkille, pistin jo yläosan päälleni

Vierailija

mutta sitten ulkohousujenlaittovaiheessa menin vahingossa alushoususillani takaisin tähän koneelle. :D Nyt koen nälkää ja ajattelen kaikkia niitä edessä olevia viheliäisiä kilometrejä. Olen viittä vaille kaapilla jo napsimassa.

Kommentit (14)

Vierailija

Laita musiikkisoitin taskuun, kuulokkeet korviin, läiskäise kone kiinni! Täällä ei tapahdu yhtään mitään kivaa, kuten jo parista ekasta kommentista huomasit. Käy lenkillä, kuuntele musiikkia, syö hyvin ja ole iloisella mielellä!

T: rva 40+ ja 100,9kg, joka juuri tuli punttikselta ja söi avokadopasta-annoksen. Nam!

Vierailija

En oo lihava, yhyy, senkin ilkiö, yhyy yhyy. Katsos kun mulla on siitä ihan kivat geenit että elämän ilot kuten nautintoonkin syöminen on iloisesti mun! ;D Ottaako aivoon, kun en minä liho pelkästä leivoksen näkemisestä eikä liikunnankaan tarvitse kohdallani olla pakonomaista ja silti säilyy mitatkin? Että tosi huono tsemppaus oli, kun en ole ylipainoinen vaikka miten sitä toivoisit.

Mutta nyt mä menen, ette nyt nimittäin ole hääviä seuraa.

Vierailija

Siellä on tosi kurja ja harmaa sää. Pistä se yläosakin pois, ja suklaata nassuun. Tää on ihan sopiva päivä maata kalsareissa kotona. Tuleeko tänään telkkarista jotain kivaa?

Vierailija

Eiku nyt et mieti mitään, lähdet vaan. Musa soimaan ja tossua toisen eteen! ,

Mä lähden kans 10 km juoksua, sit suihkuun ja suklaajätski odottaa pakkasessa ja koku hyvä leffa 😊👍!!

Vierailija

Sovi itsesi kanssa, että teet 10 minuutin lenkin. Sitten voit tulla takaisin, jos huvittaa. Ainakin minulla tuo toimii, sillä se lähteminen on aina vaikeinta ja kun olen päässyt vauhtiin, niin on ihan hauska jatkaa, vaikka olisikin lupa lopettaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laita musiikkisoitin taskuun, kuulokkeet korviin, läiskäise kone kiinni! Täällä ei tapahdu yhtään mitään kivaa, kuten jo parista ekasta kommentista huomasit. Käy lenkillä, kuuntele musiikkia, syö hyvin ja ole iloisella mielellä!

T: rva 40+ ja 100,9kg, joka juuri tuli punttikselta ja söi avokadopasta-annoksen. Nam!

Heitä ap huitsin vitelikkoon kaikenmaailman meluvekottimet ja mene luontoon nauttimaan luonnon omista äänistä ja se maagisesta hiljaisuudesta. Se se on voimaannuttavaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siellä on tosi kurja ja harmaa sää.

Ei ainakaan Helsingissä, täällä on paistanut aurinko pilvettömältä taivaalta koko päivän. Tulin juuri 9 km:n lenkiltä, aijai kun teki aurinko hyvää.

Vierailija

Kyllä muuten kannatti, huh huh, kannatti enemmän kuin ehkä koskaan aiemmin, sillä mulle kävi siinä ohessa sattumalta tosi mukava juttu. :) ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat