Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko korkeatasoinen mies nostaa alempitasoisen naisen korkeammalle tasolle?

Vierailija

Entä toisinpäin?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Totta kai voi, maailma lienee täynnä ylempään keskiluokkaan päässeitä hoitsuja, sihteerejä, opettajia yms. kun ovat onnistuneet saamaan lakimies, lääkäri, di, lentäjä, ktm jne. puolison.

Vierailija

Jos naisen alempitasoisuus on tyhjäpäisyyttä, huonoa yleissivistystä, asioista pihalla olemista, niin ei koulutettu mies pysty sellaiseen paljon vaikuttamaan. Tosin sellaisia pareja harvemmin näkeekään, paitsi jos mies on itsekin samanlainen, mutta jostain syystä esim. perinyt rahaa tai saanut paremman aseman.

Vierailija

Jos laihduttaminen on vastaus. Siihen pystyy ilman korkeatasoista miestäkin. Ei pysty. Tiedän yhden naisen joka on täys pelle. Nosti itsensä ylemmäs kun hänellä on mies ja siinä se sitten olikin. Mies on hitsari. Niin ja minä olen insinööri ja silloin työskentelin päällikkönä. Mikä pelle

Vierailija

Eikös useimmilla maailman korkeatasoisilla miehillä ole tällainen nainen.
Ihan kuninkaallisista lähtien nykyään. Tavisnainen on päässyt sitten piireihin.

Vierailija

Mä  en tajua tätä tasokeskustelua. Mun mielestä  tärkeämpiä ovat samanlaiset elämänarvot, huumorintaju, päämäärät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä  en tajua tätä tasokeskustelua. Mun mielestä  tärkeämpiä ovat samanlaiset elämänarvot, huumorintaju, päämäärät.

Elämänarvot heijastuvat valintoihin. Jos arvostaa koulutusta, eikä ole tyhmä, kouluttautuu itsekin yliopistossa. Myös päämäärät heijastuvat tehtyihin valintoihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luuliis. Itse tiedän pariskunnan, missä mies on insinööri ja nainen apukoululainen. Luulisi kumpaakin hävettään. Varsinkin, kun tietää naisen seksuaalihistorian.

Vierailija

Ei varmaan tosiaan, kun kaikki suomalaisnaiset ovat kuulemma sotanorsuja tai ryhävalaita. Kuka hento miehenpuolikas niitä ny nostaa jaksais.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luuliis. Itse tiedän pariskunnan, missä mies on insinööri ja nainen apukoululainen. Luulisi kumpaakin hävettään. Varsinkin, kun tietää naisen seksuaalihistorian.

Vastustatko naisten seksuaalisuutta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat