Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lautasmalli!

Vierailija

Todella nerokkaan yksinkertainen keksintö. Kilot on karissu mukavasti sen jälkeen kun aloin syödä lautasmallin mukaan :) Ja kasviksia on varmasti tullut lisättyä ruokavalioon (söin niitä ennenkin, mutta nyt kun täytän ensin puolet lautasesta kasviksilla, ennen kuin otan muuta, niin takuulla tulee syötyä enemmän :) )

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla siis puolet kasviksia, 1/4 pääruokaa ja loput (käytännössä vähemmän kuin 1/4, koska syön yleensä esim. vain yhden perunan) perunaa tai muuta lisäkettä. Ja mulla toimii! Olen niin iloinen, koska tämä "dieetti" ei vaadi mitään ihmeellistä, voin edelleen syödä ihan tavallista ruokaa. Ja luulen, että jaksan noudattaa tätä loppuelämäni eli ylimääräiset kilot toivottavasti pysyykin poissa :)

t.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun lautasmallissa on 3/4 osaa kasviksia ja 1/4 osa proteiiniruokaa.

Samoin. En ymmärrä, miksi minun pitäisi syödä perunaa, riisiä tai makaronia. Kun jätin ne pois, kroppa alkoi korvata puuttumaan jääneen energian sulattamalla omia läskejään, mikä oli tarkoituskin.

Niin joo, minun lautasmallissani on tuoreiden kasvisten päällä öljykastike ja kypsät kasvikset on valmistettu rasvan kanssa myös. Kumpikin maustetaan kunnolla.

Vierailija

Itse en halua luopua lisäkkeestä (peruna tai pasta), sillä tykkään niistä. Mutta voihan lautasmallia toki soveltaa omien mieltymysten mukaan. Pääasia on kuitenkin se, että kasviksia vähintään puolet ja pääruokaa enintään 1/4.

t.ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat