Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi juuri sinun miehesi ei petä?

Vierailija

Yleisin kommentti on jotain tyyliin "sen pitäisi tehdä se sitten töissä kun ei se muualla koskaan käy". Ja voihan netissäkin pettää, webbikameran välityksellä. Pettäjät ovat ovelia ja siivoojana olen löytänyt joskus miesten vessasta käytettyjä kondomeja.

Sivut

Kommentit (170)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei meidän Markku-Pekka petä koska se on sellainen ressukka. Ei sitä muut naiset huolisi.

On niitä miehiäkin olemassa. Kaikissa meissä asuu pieni bi.

Vierailija

Ehkä se vuoksi että kaikki luokittelevat pettämisen omalla tavallaan. Jos sun mies runkkaa webbikameralla naiselle niin mun mielestä se ei ole åettämistä. Sun mielestä ehkä on. Itse elän suhteessa jossa puolisoni saa olla muiden kanssa enkä koe sitä pettämisenä. Vaan osoituksena oikeasta aidosta rakkaudesta.... me kun ajatellaan asioists eti tavalla....

Vierailija

Koska hän aina on sanonut rakastavansa minua ja ettei koskaan pettäisi. Antaisi anteeksi, jos minä pettäisin häntä (en koskaan tekisi niin, tietää sen). Oli pettänyt aiemmassa suhteessaan ja ei halunnut toistaa virheitään. Hyvin huolehtivainen ja miellyttävä mies kaikkien mielestä, ikuinen yhteinen elämä.

Noin uskoin.

Kunnes kesällä paljastui viikkoja jatkunut valehtelu ja sivusuhde toisen naisen kanssa. Minut hyllytettiin ilman selityksiä .

Ei, en usko enää tuon kokemuksen jälkeen mitään lupauksia, eikä tarvitsekaan. Sinkkuna riittää, kun luottaa itseensä.

Vierailija

Siksi koska sitä ei ole olemassa. Ja jos olisi niin siksi koska olen sisäisesti kuin ulkoisestikin täydellinen ja annan vapauksia, ei vapaassa suhteessa petetä vaan kummallakin on samat oikeudet käydä vieraissa toisinaan, eikä se satuta ketään. Sen vakavampaan suhteeseen en koskaan alakaan...

Vierailija

Oman mieheni kohdalla sanoisin, että pettämiseltä "suojaava" tekijä on hyvä itsetunto ja kotoa opittu malli läheisistä ja lämpimistä perhesuhteista sekä omien vanhempiensa esimerkki pitkästä ja hyvästä avioliitosta. Hyvällä itsetunnolla varustetun ihmisen ei tarvitse pönkittää itsetuntoaan ihastuksilla. Mutta ilmiö ei tietenkään niin yksinkertainen, mutta nämä mielestäni " riskiä vähentäviä tekijöitä

Vierailija

Kun kotona on asiat kunnossa, niin suurin osa miehistä ei petä. Sitten on se pieni paska vähemmistö, joka pettää aina kun voi.

Eli pitäkää huolta parisuhteesta, se on ainoa mitä voitte tehdä. Ja jos tuollaiseen tapapettäjään olette sekaantuneet, niin heivatkaa ulos mokoma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä itsetunnolla varustetun ihmisen ei tarvitse pönkittää itsetuntoaan ihastuksilla.

Ihmismielen selittely on sitten kummallista. En ole ikinä ajatellut ihastuessani, että pönkitän sillä itsetuntoani. Se vain tapahtuu. Tuntuu outoa värinää.

Vierailija

Petti se. Oli ollut nettisuhde toiseen naiseen ja tavattukin oli vaikka mies ei sitä myöntänyt.

Kohta tapan itseni, elämältä katosi täysin pohja. Aluksi luulin, että selviä, mutta ei se niin mennytkään.

Vierailija

Sama syy hyvin pitkälle kuin mullakin miksi en petä. Mun mielestä rakastelu on juuri sitä, sitä tekee mieli tehdä vain sellaisen kanssa jota rakastaa. Jos taas rakastuisi toiseen, ei kunniantunto antaisi myöden pettää, vaan sitten pitäisi ottaa ensin ero ja mennä sitten uuden rakkauden matkaan. 

Toiseksi, mikä koskee vain miestäni, ei minua. Miestäni ei kiinnosta seksi kovin paljon, mies ei ole koskaan harrastanut irtosuhteita, hänelle työ oli nuorena paljon tärkeämpää kuin naiset, ja hän ei tuntenut oloaan niin komeaksi ym. että olisi naisia vikitellyt, antoi sitten olla. Alettiin seurustella kun mies oli yli kolmekymppinen, ja oli alkanut kaivata omaa perhettä, työ ei enää vienyt mukanaan. Miehellä ei ollut ollut kuin pari seurustelusuhdetta ennen minua, ja hän oli seksin saralla hyvin kokematon. Minä olen meistä ollut aina se halukkaampi osapuoli, eli olen 15 vuotta ollut puutteessa käytännössä koko ajan, koskaan en ole seksistä kieltäytynyt. Meillä on hyvää seksiä silloin kun sitä on, mutta mitä vanhemmaksi mies tulee, ja on terveysongelmia ja raskas työ, hän ei jaksa panostaa siihen että harrastaisi seksiä. Jotenkin en vaan usko että miehellä iskisi jossain muualla (töissä tai kävelylenkillä) kauhea himo toista naista kohtaan, että olisi pakko pettää. Alkoholia mies ei juurikaan käytä. ei tule pienestä humalaan, eikä tykkää työpaikan saunailloista, eikä käy koskaan baarissa, näkee työkseen alkoholin vaikutukset ihmisissä, eikä halua nähdä eikä kokea niitä vapaalla.

Vierailija

Pettäisikin! Mun puolesta mieheni voisi oikein hyvin etsiä itselleen jonkun ihanan, laihan, hiljaisen, korkeasti koulutetun, (mutta pienempi palkkaisemman kuin mies), puuhakkaan, ymmärtäväisesti hymyilevän, pikkutarkan, kielitaitoisen, introvertin perijättären. Sellaista ei ole vielä sattunut miehen eteen tulemaan. Ai niin, ja seksiä nainen saisi hyvällä tuurilla kerran kuukaudessa viiden minuutin ajan. Ehkä nämä ovat syitä miksi mieheni ei ole tietääkseni ainakaan pettänyt minua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun kotona on asiat kunnossa, niin suurin osa miehistä ei petä. Sitten on se pieni paska vähemmistö, joka pettää aina kun voi.

Eli pitäkää huolta parisuhteesta, se on ainoa mitä voitte tehdä. Ja jos tuollaiseen tapapettäjään olette sekaantuneet, niin heivatkaa ulos mokoma.

Niin no, voi ne asiat olla kotona kunnossa ja silti mies pettää.

Oma mieheni on aina ollut sellainen, ettei ole naisille pahemmin kelvannut. Ei tosiaan ole mikään komea tapaus ja sen on myös kuullut monelta naiselta (omatkin kaverini sanoivat minulle että miten voin olla noin ruman miehen kanssa). Luonnekin on vähän hiljaisempi, sellainen perussuomalainen tuppisuu.

Joka tapauksessa, mies tunnusti että petti minua. Syynä kuulemma se, että olin nostanut hänen itsetuntoaan. Ettei hän ollutkaan ihan toivoton tapaus koska minä halusin häntä.  Se ilmeisesti oli niin sanotusti kihahtanut hattuun ja uudistunutta viehätysvoimaa oli sitten pakko testata.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat