Miten te nysseröt äidit pärjäätte elämässä?

Vierailija

Kun kaikki on niin vaikeaa. Jos joku vähänkään katsookaan väärin, niin heti loukkaannutaan. Itkeminenkään ei ole normaalia aikuisen ihmisen itkemistä, vaan ilmanaikuista märinää. Yyy yhyy yyyh kun se loukkasi minua! Ja sitten mennään terapeutille tai miehelle itkemään että oivoivoivoi. Eihän tuollaisella tule elämästä yhtään mitään.

Kommentit (7)

Vierailija

Olen samaa mieltä. Itketään sitäkin että naapurilla on väärän värinen auto. Sun muuta tyhjänpäiväistä. Sitä se nykyaika on, ollaan niin herkkää eikä tajuta että oikeasti ollaan narsisteja joille mikään ei passaa.

Vierailija

Avauksesi oli sellainen, että se oikein kutsuu kaikkia kuvailemasi kaltaisia ihmisiä vastaamaan :) Jos sinua oikeasti kiinnostaisi sellaiset ihmiset, jotka ovat erilaisia kuin sinä, et kysyisi noin ilkeästi. Nyt haluat vain haukkua heitä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Itketään sitäkin että naapurilla on väärän värinen auto. Sun muuta tyhjänpäiväistä. Sitä se nykyaika on, ollaan niin herkkää eikä tajuta että oikeasti ollaan narsisteja joille mikään ei passaa.

Nysserö narsisti? Uutta diagnoosirintamalla!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Avauksesi oli sellainen, että se oikein kutsuu kaikkia kuvailemasi kaltaisia ihmisiä vastaamaan :) Jos sinua oikeasti kiinnostaisi sellaiset ihmiset, jotka ovat erilaisia kuin sinä, et kysyisi noin ilkeästi. Nyt haluat vain haukkua heitä. 

Omassa päässäsi nyt kuvittelet sen ilkeyden. Kukaan ei tässä ole ilkeillyt, lopeta ilmanaikuinen kuvitelma. Sinähän elät ihan omassa kuvitelmassa. Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa päässäsi nyt kuvittelet sen ilkeyden. Kukaan ei tässä ole ilkeillyt, lopeta ilmanaikuinen kuvitelma. Sinähän elät ihan omassa kuvitelmassa. Ap.

Kiirehdi nyt tykkäämään omasta kommentistasi!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat