Saan kropasta kehuja vain toisilta miehiltä

Vierailija

Kukaan nainen ei ole koskaan kehunut kroppaani (äitiä ei lasketa). Sen sijaan miehet kehuvat välillä ja kyselevät treenivinkkejä. Näistä miehistä suurin osa on heteroita. No okei ehkä naiset eivät yleisestikään kehu niin paljoa? Mutta kaverini saa jatkuvasti kehuja, vaikka hänen kroppansa on lähes identtinen.

Eilen istuttiin baarissa ja joku nainen tuli kehumaan ja puristelemaan frendin hauista, vaikka pöydän toisella puolella oli samanlainen haba :D mistä ihmeestä tämä johtuu?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Oot vääränlaisten naisten seurassa. Missä piireissa liikut? Mä tykkään nimenomaan erittäin treenatuista ja lihaksikkaista miehistä, aika moni nainen tuntuu tykkäävän vähän sellasista boheemeista hiihtäjistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole koskaan kehunut kroppaani (äitiä ei lasketa). 

Miksei äitiä lasketa? 

:-----------------)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyiletkö?

Niinpä! Hymyile, älä jurota varsinkin jos näytät karskilta.

Ei se hymy mitään pelasta jos kasvot eivät ole vain riittävän komeat...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei ole koskaan kehunut kroppaani (äitiä ei lasketa). 

Miksei äitiä lasketa? 

:-----------------)

Koska äidit ovat puolueellisia ja kehuvat välillä syyttä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oot vääränlaisten naisten seurassa. Missä piireissa liikut? Mä tykkään nimenomaan erittäin treenatuista ja lihaksikkaista miehistä, aika moni nainen tuntuu tykkäävän vähän sellasista boheemeista hiihtäjistä.

Mutta se ei selitä sitä miksi kaverini (joka ei ole tosiaan mikään boheemi :D) saa naisilta huomiota ja mä en

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se ei selitä sitä miksi kaverini (joka ei ole tosiaan mikään boheemi :D) saa naisilta huomiota ja mä en

Varmaan sitten naama. Mutta again, oot vääränlaisten naisten seurassa. Katsele ympärilles avarammmin. Ihmisillä on eri mieltymyksiä ja valitettavan monilla on samansuuntainen mieltymys. Mutta poikkeuksia on aina. Lähesty itse naista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyiletkö?

Niinpä! Hymyile, älä jurota varsinkin jos näytät karskilta.

Mielestäni hymyilen ja nauran paljon, varsinkin baarissa. En ole mikään karski jurottaja

Vierailija

Ketju osoittaa hyvin sen seikan miten miehillä voi olla todella epärealistinen kuva itsestään.

Jos nainen jäisi aina kavereidensa varjoon tietäisi nainen automaattisesti jo itsekin, ettei ole tarpeeksi kaunis miehille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitten naama. Mutta again, oot vääränlaisten naisten seurassa. Katsele ympärilles avarammmin. Ihmisillä on eri mieltymyksiä ja valitettavan monilla on samansuuntainen mieltymys. Mutta poikkeuksia on aina. Lähesty itse naista?

Mitähän sille naamalle sitten tekisi? Parran kasvattamista oon miettinyt mutta en sitten tiedä. Baarissa oon lähestynyt useasti, mutta aina oon saanut suoraan tai vähemmän suoraan palautetta, että haluaisivat olla rauhassa ja tätä toivetta oon kunnioittanut. Illanistujaisissa oon muutaman kerran mennyt juttelemaan yksin oleville, mutta näitä tuntuu kiinnostavan älypuhelin enemmän

Vierailija

Mikä olisi jonkun naisen motiivi tulla kehumaan sun kroppaasi? Ehkä suurin osa naisista ei pidä lihaksikkaista kropista tai halua sellaista, mutta miehillehän se on oma ihanne?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat