Kaverin koira karannut ja hirveä show

Vierailija

Vihdoinkin vapaapäivä ja aamutuimaan yksi kaveri soittaa ja kuulostaa oudolta. En aivan heti ymmärrä mistä on kysymys, mutta sitten muistan nähneeni edellisenä päivänä Facebookissa ilmoituksen, että hänen koiransa on karannut. Kaveri tivaa miksen ole jakanut tätä ilmoitusta eteenpäin. No, itse asiassa ei tullut edes mieleen koska mietin aina hyvin tarkkaan mitä FB:ssa kirjoitan ja mitä jaan jne. En myöskään itse ikinä edes vilkaise mitään koirankatoamisilmoituksia, joten en usko muidenkaan niin tekevän. En sano näitä kaverilleni vaan kerron unohtaneeni ja sanon, että yritän tässä päivän aikana käydä sen jakamassa. Mutta kaveripa haluaakin vielä, että lähden mukaan ETSIMÄÄN tätä koiraa läheisestä metsästä. Kerron että anoppi on tulossa kylään ja sitä ei voi enää perua (ei ollut totta, mutta en halua viettää vapaapäivääni koirajahdissa) ja kaveri lyö luurin korvaan. Normaalia? Miten toimisin? Ajattelin laittaa jonkun viestin illalla ja pahoitella, mutten liikaa kuitenkaan.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Falski pahoittelu ei ole minkään arvoinen. Et ole tippaakaan pahoillasi siitä että et halunnut lähteä etsimään kaverisin koiraa niin älä turhaan pahoittele asiaa. Älä myöskään pyydä tältä kaverilta apua, ikinä. 

Vierailija

sä oot itsekeskeinen moukka. Etkä käyttäydy kuin oikea kaveri. Mä lähtisin saman tien etsimään mun kaverin kadonnutta koiraa. Mikä ihmisiä nykyisin vaivaa? Käsittämätöntä itsekkyyttä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Falski pahoittelu ei ole minkään arvoinen. Et ole tippaakaan pahoillasi siitä että et halunnut lähteä etsimään kaverisin koiraa niin älä turhaan pahoittele asiaa. Älä myöskään pyydä tältä kaverilta apua, ikinä. 

No siis sitä en tullut kirjoittaneeksi, että tämä kaveri pyytelee apua itseasiassa minulta aika paljon. Hän on työtön ja ilmeisesti olettaa, että minulla on työssäkäyvänä yhtä paljon aikaa kuin hänellä kun pyytelee, että voisinko käydä taas kastelemassa kukkia ym. kun hän on mökillään. Olen tietenkin pahoillani koiran katoamisen puolesta, mutta kun minulla on aika raskas työ ja tänään on vapaapäiväni :( -AP

Vierailija

Kyllä ihmiset niitä koirankatoamis ilmoituksia katsovat, varsinkin jos ovat nähneet vapaana juoksevan koiran ulkona. Kukapa ei haluaisi omistajaa auttaa jos vaan jotain tietää?

Sitä en kyllä käsitä miksi soitti sinulle ja kysyi miksi et ole jakanut ilmoitusta, luulisi tietävän juuri sen että jokainen päättää itse mitä jakaa ja tekee facessa, ei tuollaiset jutut ole velvollisuuksia vaikkakin kiva ele että osoitat ystävällesi hieman apua siinä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin koulutettu koira ei karkaa. Omistajan oma vika.

Et voi olla tosissasi!!!

No kenen vika se sitten on, jos joku päästää koiransa karkaamaan?

Vierailija

Minustakin sä oot itsekeskeinen pissaliisa. Ton vapaapäiväjutun voisin vielä jotenkin ymmärtää - mutta mitä vaivaa siinä olis, jos jakaisit katoamisilmoituksen? Saahan sen pois seinältä samalla kellonlyömällä kun koira löytyy. Koska sun fb-seinän rikkumaton tyyli on sulle tärkeämpää kuin kaverin tunteet ja kenties hyvinkin rakas perheenjäsen (sitähän lemmikki on), niin päättelen, että sun kaveri ei edes ole sulle kaveri. Kaverista ja sen tunteista välitetään, katsos. NIin se vaan menee. Ootko ees kuullut empatiasta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minustakin sä oot itsekeskeinen pissaliisa. Ton vapaapäiväjutun voisin vielä jotenkin ymmärtää - mutta mitä vaivaa siinä olis, jos jakaisit katoamisilmoituksen? Saahan sen pois seinältä samalla kellonlyömällä kun koira löytyy. Koska sun fb-seinän rikkumaton tyyli on sulle tärkeämpää kuin kaverin tunteet ja kenties hyvinkin rakas perheenjäsen (sitähän lemmikki on), niin päättelen, että sun kaveri ei edes ole sulle kaveri. Kaverista ja sen tunteista välitetään, katsos. NIin se vaan menee. Ootko ees kuullut empatiasta?

No se on totta, että haluan pitää FB:ni omanlaisenani. En halua sinne minkäänlaisia "mainoksia". En ole kovin aktiivinen naamakirjan käyttäjä edes, joten tuntuu aina hieman ärsyttävältä jos minua "patistellaan" tekemään siellä jotain. Enkä voi sille mitään, että kun kaverini pyytää minulta apua joka asiaan, niin en ole kovin yllättynyt tästä koiran katoamisestakaan... -AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on totta, että haluan pitää FB:ni omanlaisenani. En halua sinne minkäänlaisia "mainoksia". En ole kovin aktiivinen naamakirjan käyttäjä edes, joten tuntuu aina hieman ärsyttävältä jos minua "patistellaan" tekemään siellä jotain. Enkä voi sille mitään, että kun kaverini pyytää minulta apua joka asiaan, niin en ole kovin yllättynyt tästä koiran katoamisestakaan... -AP

I rest my case: sun vastauksesi on just sellainen kuin ajattelin. Mut ei haittaa, ei siinä sinänsä mitään pahaa ole. Ei tässä muuta korjattavaa ole kuin se, että edelleen kutsut tyyppiä "kaveriksi". Sitä se ei sulle ole, koska sä et siitä tippaakaan välitä. Siis unohda se, katkaise välit, parempi niin teille molemmille. Toistan: "kaveri" on käsitteenä ihminen, josta välitetään.

Vierailija

En ole koskaan jakanut koirien katoamisilmoituksia. Piiskaa siis kai mullekin. Itsekin olen tarkka mitä facessa kirjoittelen ja jakelen. Ihmisillä on oikeus vapaapäiviin. Kavereilta voi kysäistä apua, mutta jos heti lähdetään vaatimuslinjalla ja vielä lyödään luuri korvaan niiin peilin katsomisen paikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan jakanut koirien katoamisilmoituksia. Piiskaa siis kai mullekin. Itsekin olen tarkka mitä facessa kirjoittelen ja jakelen. Ihmisillä on oikeus vapaapäiviin. Kavereilta voi kysäistä apua, mutta jos heti lähdetään vaatimuslinjalla ja vielä lyödään luuri korvaan niiin peilin katsomisen paikka.

SAMAA MIELTÄ.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat