Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan kropasta kehuja vain toisilta miehiltä

Vierailija
24.10.2015 |

Kukaan nainen ei ole koskaan kehunut kroppaani (äitiä ei lasketa). Sen sijaan miehet kehuvat välillä ja kyselevät treenivinkkejä. Näistä miehistä suurin osa on heteroita. No okei ehkä naiset eivät yleisestikään kehu niin paljoa? Mutta kaverini saa jatkuvasti kehuja, vaikka hänen kroppansa on lähes identtinen.

Eilen istuttiin baarissa ja joku nainen tuli kehumaan ja puristelemaan frendin hauista, vaikka pöydän toisella puolella oli samanlainen haba :D mistä ihmeestä tämä johtuu?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tässä on menty epärealismin puolelle? Treenaan ja se näkyy kropassa, samoin tekee kaverini. Jos se ei näkyisi, niin miksi puolitutut/tuntemattomat kyselisivät treenivinkkejä? Kropat on about samanlaiset, mulla vähän leveämmät hartiat ja kaverilla vähän paksummat jalat. En usko, että jalkaosasto selittää, koska molemmilla on farkut jalassa baarissa

Koska ihmettelet sitä miksi kaverisi, jolla on saman näköinen vartalo kuin sinulla saa enemmän huomiota. Minulle on ainakin kertomasi perusteella ilmiselvää, että ongelmanasi on juuri kasvojen komeuden puuttuminen. Tuo etteivät naiset hakeudu sinun luoksesi ja saat jatkuvasti pakkeja kertoo aikalailla kattavasti sen millainen tasosi on. 

Tosin: ongelmanasi voi olla myös osittain se, että yrität itsellesi liian nättejä naisia jatkuvasti :)

Voi olla näin. Mutta miksi sitten naiset kehuvat kaverin lihaksia eikä naamaa? Onko tässä jokin naisen logiikka mitä en nyt tajua :D

Mistä tiedän kuka on mulle liian nätti ja kuka ei? Jokainenhan lähestyy niitä, jotka miellyttävät omaa silmää ja oon siinä mielessä onnekas, että tykkään monenlaisista naisista

Vierailija
22/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tässä on menty epärealismin puolelle? Treenaan ja se näkyy kropassa, samoin tekee kaverini. Jos se ei näkyisi, niin miksi puolitutut/tuntemattomat kyselisivät treenivinkkejä? Kropat on about samanlaiset, mulla vähän leveämmät hartiat ja kaverilla vähän paksummat jalat. En usko, että jalkaosasto selittää, koska molemmilla on farkut jalassa baarissa

Koska ihmettelet sitä miksi kaverisi, jolla on saman näköinen vartalo kuin sinulla saa enemmän huomiota. Minulle on ainakin kertomasi perusteella ilmiselvää, että ongelmanasi on juuri kasvojen komeuden puuttuminen. Tuo etteivät naiset hakeudu sinun luoksesi ja saat jatkuvasti pakkeja kertoo aikalailla kattavasti sen millainen tasosi on. 

Tosin: ongelmanasi voi olla myös osittain se, että yrität itsellesi liian nättejä naisia jatkuvasti :)

Voi olla näin. Mutta miksi sitten naiset kehuvat kaverin lihaksia eikä naamaa? Onko tässä jokin naisen logiikka mitä en nyt tajua :D

Mistä tiedän kuka on mulle liian nätti ja kuka ei? Jokainenhan lähestyy niitä, jotka miellyttävät omaa silmää ja oon siinä mielessä onnekas, että tykkään monenlaisista naisista

Sama logiikka kuin useimmilla miehillä. Vaikka olisi todella hyvä kroppa, niin ei sitä tulla kehumaan jos naama ei miellytä. Mutta sitten toisaalta miksi sun pitäskään olla kaikkien silmiin, edes suurimman osan silmiin hyvännäkönen. Mitä väliä? Jos on ruma niin sitten on. Ei siltikään kaikkien mielestä. Naisilla on muuten satakertaa vaikeampaa tän suhteen. Sulle ei sentään suoraan tulla sanomaan että sun naama on ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen on helpompi tarttua jossain baariympäristössä. Kehut komeudesta kuuluvat enemmänkin sitten tapailuihin tai suhteeseen, kun kasvot ovat lopulta tärkeämmät kuin lihakset jos kokonaisuutta ajattelee. 

Tiedät oman tasosi kun onnistut joskus löytämään sellaisen naisen, joka on edes lähtökohtaisesti halukas juttelemaan sun kanssa. Miehillä nyt on ongelmana iskeä aina niitä samoja, supernättejä naisia ja kuvitella niiden olevan "taviksia".

Vierailija
24/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. En mäkään saa muilta miehiltä kehuja. Naisilta joskus. Olishan se tietty hivelevää, jos Jorma ja Reiska tulis aina baarissa ihastelemaan mun etuolkapään muotoa. "Sä oot Kari niin ihaana!" "Miten sä treenaat?" Sitten facebookissa kommentoitais toistemme uusiin profiilikuviin, että "ihkumussu <3" ja "puss".

Vierailija
25/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikutat ihanalta mieheltä jotenki symppis :D kylsä mulle kelpaisit;)

Vierailija
26/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen on helpompi tarttua jossain baariympäristössä. Kehut komeudesta kuuluvat enemmänkin sitten tapailuihin tai suhteeseen, kun kasvot ovat lopulta tärkeämmät kuin lihakset jos kokonaisuutta ajattelee. 

Tiedät oman tasosi kun onnistut joskus löytämään sellaisen naisen, joka on edes lähtökohtaisesti halukas juttelemaan sun kanssa. Miehillä nyt on ongelmana iskeä aina niitä samoja, supernättejä naisia ja kuvitella niiden olevan "taviksia".

Eli jos saan kylmää kyytiä lihavilta röökaavilta elämänkoululaisnaisilta niin mun taso on heitä alempana? En ihan usko tähän tasoajatteluun. Mistä tiedän lankeanko tuohon miesten ongelmaan? Oon kyllä lähestynyt kaiken näköisiä naisia - laihoja, normaalipainoisia, lihavia ja lihaksikkaitakin

Vierailija
27/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikutat ihanalta mieheltä jotenki symppis :D kylsä mulle kelpaisit;)

Tässä nähdään, että jos nainen tekee saman alotuksen niin saa vaan kakkaa niskaansa. Mutta miehille löytyy heti ymmärtäjiä. Haistakaa perse saatana:DD

Vierailija
28/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos saan kylmää kyytiä lihavilta röökaavilta elämänkoululaisnaisilta niin mun taso on heitä alempana? En ihan usko tähän tasoajatteluun. Mistä tiedän lankeanko tuohon miesten ongelmaan? Oon kyllä lähestynyt kaiken näköisiä naisia - laihoja, normaalipainoisia, lihavia ja lihaksikkaitakin

Korjaa itsetuntosi ja arvosi. Jos yrität iskeä noita elämänkoululaisia vain testataksesi omaa vetovoimaasi saadaksesi pillua edes noin "alhaisella tasolla" olevalta naiselta, niin se kyllä saa sut vaikuttamaan aika iljettävältä mieheltä :-)

Edelleen: tuloksista tiedät miten hyvin osaat toimia. Jos saat aina jatkuvasti pakkeja pakkien perään, niin teet vaan jotain väärin. Ihan samalla tavalla kuin nainen, joka näyttäisi rumalta eikä yrittäisi korjata ulkonäköään ja ihmettelisi, että kuis mul ei oo yhtään vientiä.

Vierailija
29/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille miehen status on ulkonäköä ja lihaksia tärkeämpää. Kaverisi on itsevarma ja sinä et. Siinä ero. Itsevarmuus on merkki korkeasta statuksesta, epävarmuus merkki matalasta statuksesta.

Vierailija
30/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaa itsetuntosi ja arvosi. Jos yrität iskeä noita elämänkoululaisia vain testataksesi omaa vetovoimaasi saadaksesi pillua edes noin "alhaisella tasolla" olevalta naiselta, niin se kyllä saa sut vaikuttamaan aika iljettävältä mieheltä :-)

Edelleen: tuloksista tiedät miten hyvin osaat toimia. Jos saat aina jatkuvasti pakkeja pakkien perään, niin teet vaan jotain väärin. Ihan samalla tavalla kuin nainen, joka näyttäisi rumalta eikä yrittäisi korjata ulkonäköään ja ihmettelisi, että kuis mul ei oo yhtään vientiä.

Siis en aio iskeä elämänkoululaisia sen takia, että olisivat tasoajattelun mukaan alempana. Otin vain esimerkin, joka mun mielestä ilmaisee tasoajattelun virheellisyyden. Jos oma taso on seurausta esim. ulkonäöstä, urheilullisuudesta, koulutuksesta, varallisuudesta jne. ja samaan aikaan siitä keneltä saa pakit ja keneltä ei, niin voidaan ajautua aikamoiseen ristiriitaan.

Ehkä teen jotain väärin. Tuloksista johtopäätöksiin on pitkä matka. Mistä tuo nainen tietää näyttävänsä rumalta? Jos ei tiedä syytä, hankala asialle on tehdäkään mitään

Vierailija
31/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille miehen status on ulkonäköä ja lihaksia tärkeämpää. Kaverisi on itsevarma ja sinä et. Siinä ero. Itsevarmuus on merkki korkeasta statuksesta, epävarmuus merkki matalasta statuksesta.

Totta, kaveri on itsevarma, mutta mielestäni en ole pekkaa pahempi. Ainakin pärjään hyvin muussa elämässä, jossa tarvitaan itsevarmuutta eikä mun lähestymiset baarissa/illanistujaisissakaan ole olleet anteeksipyyteleviä. Toisaalta voit olla oikeassakin, näitä asioita on itse vaikea arvioida

Vierailija
32/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kyse onkin juurikin pidemmistä ajanjaksoista. Jos oikeesti seuraelämä humisee tyhjyyttään ja saat niitä pakkeja koko ajan, teet vain väärin jotain. Se täytyy itse miettiä mikä se sitten mahtaa olla.

Ja nainen nyt tietää aina sen jos on ruma kasvonpiirteiltään, joita ei kykene muuttamaan edes meikillä. Aika hyvä indikaattori on se jos baareissa ei miehet lähesty. 

Vierailija
33/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän täytyy nyt nähdä susta kuva! Haluaisin auttaa mutta nyt pitää eka nähä mistä puhutaan. Laita kuva jossa blurraat vaikka vain naaman :)

Vierailija
34/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sitä ennenkin rumanaamaset löytänyt kumppanin. Nykyisin vaan on vaikeampaa koska netti. Ja että ihmiset on niin sairaita mieleltään sen vuoksi. 

Vierailija
35/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päättänyt etten miestä otakkaan, koska oon saanu liikaa ilkeyksiä niiltä juurikin tästä syystä. Ja jos joku ees erehtyy yrittään niin ammun sen korkeelta alas hornaan. Jep, olen katkera ja vihainen. Haittaaks?

Vierailija
36/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon päättänyt etten miestä otakkaan, koska oon saanu liikaa ilkeyksiä niiltä juurikin tästä syystä. Ja jos joku ees erehtyy yrittään niin ammun sen korkeelta alas hornaan. Jep, olen katkera ja vihainen. Haittaaks?

Lisään vaan että korkeintaan duunailen varattuja. Tuottaa suurta nautintoa. 

Vierailija
37/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vääränlaisten naisten seurassa. Missä piireissa liikut? Mä tykkään nimenomaan erittäin treenatuista ja lihaksikkaista miehistä, aika moni nainen tuntuu tykkäävän vähän sellasista boheemeista hiihtäjistä.

ai niinku Juha Mieto?

Vierailija
38/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän täytyy nyt nähdä susta kuva! Haluaisin auttaa mutta nyt pitää eka nähä mistä puhutaan. Laita kuva jossa blurraat vaikka vain naaman :)

eiköhän se oo naamassa ja/tai luonteessa se ongelma. Eli blurraa ennemmin kroppa

Vierailija
39/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poka käy baarien ulkopuolella ilman viinaa ja kun olet yksin liikkeellä? Se asia on mielestäni tärkeämpi kuin joku baareissa kelpaavuus. Baarit ovat täynnä tyrkkyjä sipuleita, joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa selvänä ja kun kaverit eivät ole hihittämässä vieressä.

Entä minkälainen ulkomuotosi on muuten? Minkälaiset hiuksesi ovat, minkälaisia vaatteita käytät, ovatko vaatteet siistejä, sopivia ja hieman edes vaivaa nähty niiden kanssa? Minkälainen ryhtisi on? Entä hampaasi?

Vierailija
40/48 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vaan että korkeintaan duunailen varattuja. Tuottaa suurta nautintoa. 

Vähissä taitaa olla miehet mitä duunaat... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä