Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin koira karannut ja hirveä show

Vierailija
24.10.2015 |

Vihdoinkin vapaapäivä ja aamutuimaan yksi kaveri soittaa ja kuulostaa oudolta. En aivan heti ymmärrä mistä on kysymys, mutta sitten muistan nähneeni edellisenä päivänä Facebookissa ilmoituksen, että hänen koiransa on karannut. Kaveri tivaa miksen ole jakanut tätä ilmoitusta eteenpäin. No, itse asiassa ei tullut edes mieleen koska mietin aina hyvin tarkkaan mitä FB:ssa kirjoitan ja mitä jaan jne. En myöskään itse ikinä edes vilkaise mitään koirankatoamisilmoituksia, joten en usko muidenkaan niin tekevän. En sano näitä kaverilleni vaan kerron unohtaneeni ja sanon, että yritän tässä päivän aikana käydä sen jakamassa. Mutta kaveripa haluaakin vielä, että lähden mukaan ETSIMÄÄN tätä koiraa läheisestä metsästä. Kerron että anoppi on tulossa kylään ja sitä ei voi enää perua (ei ollut totta, mutta en halua viettää vapaapäivääni koirajahdissa) ja kaveri lyö luurin korvaan. Normaalia? Miten toimisin? Ajattelin laittaa jonkun viestin illalla ja pahoitella, mutten liikaa kuitenkaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin myös heti etsimään mun kaverin koiraa, jos se olisi kadonnut. Kyllä anoppia voi myöhemminkin nähdä ja ainakin mun anoppi ymmärtäis, jos sanoisin että lähden auttamaan ystävääni etsimään rakasta lemmikkiänsä. Et kuulosta kovin hyvältä ystävältä :( En sno että ystäväsikään toimi hirveän hyvällä tavalla, mutta toisaalta uskon paniikin olevan tollasessa tilanteessa niin suuri, että saattaa sen vuoksi olla hieman äkkipikainen. Jos susta ei kuitenkaan kaveria löydy tähän asiaan niin älä odota, että sama kaveri auttaisi sua sillon kun sä olet pulassa.

Vierailija
22/24 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mahdollisuus, ettei kaveri tajunnut lyövänsä luuria epäkohteliaasti korvaan. Hänellä kiire organisoida etsintäjoukkoja ja myös pitää linjaa vapaana havintojen ilmoittajille ja lisäksi on paniikissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on osuva sanonta tähän: Hädässä ystävä tutaan!

Ystävä oli hädässä ja aloittaja ei halunnut häntä auttaa edes sen vertaa, että jakaisi ilmoitusta puhumattakaan etsintöjen auttamisessa konkreettisesti. 

Entinen ystävä tässä tapauksessa!

(Sivuhuomautuksena kyllä, että kyllä ne koirat tapaavat löytää kotiinsa hyvinkin nopeasti joko itse tai ystävällisen henkilön välityksellä. Mutta se on toinen juttu, toisen hätä ja huoli pitää ottaa tosissaan ja toimia sen mukaisesti)

Vierailija
24/24 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä näen rakkien katoamisilmoituksia esim. Facebookissa, toivon oikeastaan vain, että joku ampuu sen elukan ennen löytymistä. Itsestään selvää, ettei kenenkään kaverin koira minua kiinnosta pätkän vertaa, saati että lähtisin sitä etsimään.

Sulla onkin varmasti paljon kavereita ja ystäviä sitä enemmän.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi