Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa suurperheen äiti jolla vauvakuume ei mene ohi?

Vierailija
24.10.2015 |

Meillä neljä lasta ja tuntuu ettei vieläkään ole perhe koossa!Vauvakuume on taas kova ja toisaalta estettä sille ei ole mutta terveys rupeaa renkkaamaan.Mikään vaiva ei ole sellainen mitä ei lääketiede pysty hoitamaan mutta kuitenkin tuntuu hassulta että voin uhrata oman vartaloni TÄYSIN sille että saan jälkikasvua.

Ollaanko ainoita joilla kaikki lapset vasitella hankittu?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on neljä toivottua lasta. Välillä on ollut vauvakuume, mutta olen jo aika vanha, joten lapsi luku on täynnä. En ole kokenut, että oltaisiin suurperhe. Monissa perheissä tuntuu olevan nykyään kolme-neljä lasta.

Tuossa olen samaa mieltä!Tää on mun mielestä vielä sellaista tavallista mutta suurperheen nimitystähän meistä käytetään..monella tuntuu tosiaan nykyään olevan taas monta lasta.Just tuntuu siltä että kun kolmekymmentä tulee täyteen niin rupeaa olemaan "iällä" ja riskit lisääntyy mutta haluaisin vielä ainakin yhden iltatähden sitten joskus..:)

Vierailija
22/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No monet tekee ensimmäisensä vanhalla iällä ja se yksi ja ainoa on se vammainen..eihän se siitä ole kiinni.

Musta tuntuu että julistaudun vanhaksi ja elämä on ohi jos päätän että nyt riittää.Tuntuu että elämä alkaa aina alusta kun tulee ihana pieni vauva jolla silmissään se elämän kipinä!:)

Sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei se raskausaika todellakaan ole mukavaa minun mielestäni!On ihmisiä jotka nauttivat raskausajasta mutta en lukeudu heihin..olen olut töissä raskausajat ja inhottaa pahoinvointi ja  keskivartalon menetys..Ei sen kummempaa..

Vierailija
24/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis aina vaan uuden vauvan? Hyi että kammoan tuollaisia ihmisiä. Tuskinpa olet nykysillekään hyvä äiti kun ovat jo kasvaneet liian suuriksi eivätkä ole söpöjä vauvoja enää. HANKI ELÄMÄ! Olet säälittävä kun paikkaat tyhjyyden tunnettasi aina uudella vauvalla. Sama kuin ottaisi aina uuden kissanpennun kun kissa kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
25/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis aina vaan uuden vauvan? Hyi että kammoan tuollaisia ihmisiä. Tuskinpa olet nykysillekään hyvä äiti kun ovat jo kasvaneet liian suuriksi eivätkä ole söpöjä vauvoja enää. HANKI ELÄMÄ! Olet säälittävä kun paikkaat tyhjyyden tunnettasi aina uudella vauvalla. Sama kuin ottaisi aina uuden kissanpennun kun kissa kasvaa aikuiseksi.

Ei vaan kirjoitin tuossa aikaisemmin että minusta on ihanaa kun suuri talo täynnä pieniä leikkiviä lapsia jotka touhuilevat keskenään ja talo on ääniä täynnä!Vanhempien lapsien kanssa on ihanaa käydä harrastamassa ja jutella maailman menosta!

Ei ole mitään mahtavampaa kuin kuunnella lasten päivän tapahtumia ja seurata heidän kasvamistaan jakehittymistään..

ja sitten on tuo pieni vauva jota hoitaa ja joka tuoksuu niin ihanalle ja touhuilee omia vauvajuttujaan joita seurata..

Ihanaa on myös seurata lasten ja isänsä lämmintä suhdetta ja isän hellyyttää kun ottaa pienimmän rinnalle köllimään työpäivän jälkeen..

Eletään niin täyttä ja ihanaa elämää..

Ja kyllä kissat on ihan eri asia kuin ihmiset..ja niinhän "eläinihmiset" tekevät..ottavat jatkuvasti uuden eläimen kun kyllästyvät edelliseen..

Vierailija
26/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap sun ja miehesi ammatti?

Vierailija
27/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meidän ammatti tähän liittyy?

Vierailija
28/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten meidän ammatti tähän liittyy?

Ajattelin vain että onhan molemmilla työpaikat että pystytte itse elättämään lapsenne?

Vierailija
29/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On molemmilla työpaikat..niinkuin aijemmin tuossa sanoin olen ollut työssä tässä aina välissä kun olen seuraavaa odottanut..vakiduuni ja kohtuu hyväpalkkainen kummallakin..miehellä ehkä enemmänkin kuin kohtuu hyväpalkkainen..

Vierailija
30/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On molemmilla työpaikat..niinkuin aijemmin tuossa sanoin olen ollut työssä tässä aina välissä kun olen seuraavaa odottanut..vakiduuni ja kohtuu hyväpalkkainen kummallakin..miehellä ehkä enemmänkin kuin kohtuu hyväpalkkainen..

On, no sittenhän te voitte tehdä niin monta lasta kuin kerkiät ikäsi puolesta lapsia saamaan. Mitäs sitten kun tulet 45-50v etkä saa enää lapsia?

Vierailija
31/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mää tiedä onko se järkevää "hankkia" enää yhtäkään..:)

On vaan tosiaan edelleen kova kuume saada vauva sitten joskus..en millään ainakaan pysty ajattelemaan vielä että nonii,nyt saa riittää ja maailma on valmis!

Ei tunnu siltä että nyt saa riittää..

Täytyyhän se jossain vaiheessa vaan ymmärtää että nyt alkaa erilainen elämän vaihe ja täytyy taas palata lapsiperhe moodiin..ei pikkuvauva perhe moodiin...

Vierailija
32/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä ap sinä ja miehesi olette?

Vierailija
33/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmissakymmenissä..nuoria vielä:) Miten niin?

Vierailija
34/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän negatiivisia vastauksia täällä. Minä ymmärrän vauvakuumeen enemmän kuin hyvin. Onko se jotenkin ihmeellistä, jos jollain naisella nyt vaan on kova hoivavietti ja rakastaa vauvoja ja lapsia. Enemmän ihmettelen miksi nykyään naiset eivät halua olla kotona ja hoitaa lapsia. Mitä väärää ns vanhanajan elämässä on?

Vierailija
35/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä muitakin. Minä odotan nyt neljättä ja enempää meille ei tule. Ei ole varaa, halutaan kumminkin säilyttää tietty elintaso ja mahdollistaa lapsien harrastukset. On vähän haikea olo kun tietää että tämä pian syntyvä on nyt sitten viimeinen, ikää meillä vanhemmilla pian 30v eli aikaa vielä olisi.

Vierailija
36/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän negatiivisia vastauksia täällä. Minä ymmärrän vauvakuumeen enemmän kuin hyvin. Onko se jotenkin ihmeellistä, jos jollain naisella nyt vaan on kova hoivavietti ja rakastaa vauvoja ja lapsia. Enemmän ihmettelen miksi nykyään naiset eivät halua olla kotona ja hoitaa lapsia. Mitä väärää ns vanhanajan elämässä on?

Ei siinä ole mitään vikaa, mutta mitä vikaa mielestäsi on siinä, että nainen ja mies haluavat käyttää elämänsä johonkin muuhun kuin lasten paapomiseen? On harrastuksia, ystäviä, työ, matkustelua jne, miksi ihmeessä haluaisin olla kotona ja hoitaa lapsia? En ole lapsentekoväline vaan olen olemassa itseäni varten. Säälin ison perheen äitejä, heillä ei ole muuta elämää.

Vierailija
37/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään vikaa, mutta mitä vikaa mielestäsi on siinä, että nainen ja mies haluavat käyttää elämänsä johonkin muuhun kuin lasten paapomiseen? On harrastuksia, ystäviä, työ, matkustelua jne, miksi ihmeessä haluaisin olla kotona ja hoitaa lapsia? En ole lapsentekoväline vaan olen olemassa itseäni varten. Säälin ison perheen äitejä, heillä ei ole muuta elämää.

Minua ei ainakaan tarvitse sääliä, koska olen itse valintani tehnyt. En minä ole ainkaan sanonut, että siinä olisi jotain väärää jos ei halua isoa perhettä. Minä ihmettelin vain, että onko siinä jotain ihmeellistä jos nainen tykkää olla kotona ja haluaa paljon lapsia. Kaikki eivät lainkaan kaipaa matkustelua, työtä tai muuta ihmeellistä elämäänsä. Ainakin minun mielestäni lapset ja perhe-elämä ovat parasta elämässä ja haluan nauttia ja arvostaa jokaista arkista päivää. Jokainen tyylillään. 

Vierailija
38/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet siis niitä eukkoja, joiden takia työnantajat joutuvat varomaan nuoria naisia palkkauksessa? Mahtaa olla pomo onnellinen, kun kokoajan joutuu pitämään paikkaasi kiinni ja siinä sijaista sinun tilalla.

Vierailija
39/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia pitää rakastaa, ei vauvoja. Vauvojen rakastaminen on monella se ongelma, täytetään tyhjäksi käynyttä syliä uudella vauvalla, koska vauva on suloinen ja tarvitseva, se on koko ajan lähellä ja sen avulla saa olla pois työelämästä aina kolme vuotta kerrallaan niin kauan kun jaksaa hankkia uuden.

Aika moni lykkää sen isomman lapsen päiväkotiin virikehoitoon heti kun uusi vauva on syntynyt, joten viittaahan se siihen, että ei oikeasti jaksa eikä välitä hoitaa kaikkia lapsiaan kerralla.

Vierailija
40/74 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin hoitanut kaikki lapseni kotona. Kukaan ei ole ollut päivääkään päiväkodissa. Kerhoissa kylläkin. Tottakai kaikkia lapsia rakastetaan myös isompia, mutta onko se oikeasti jollekin niin outo asia jos joku oikeasti haluaa ison perheen. Minusta tämä on aivan hassua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi