Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet jos saat tutultasi kortin, jossa lukee <3:llä X?

Vierailija

Eli kortissa toivotellaan tai kiitellään jotain ja lopussa on ♥:llä henkilön nimi? Jos ette ole mitään hyviä tuttuja? Ja on siis vastakkaista sukupuolta lähettäjä?

Kommentit (6)

Vierailija

Hämmennyn, ellen tiedä henkilön olevan vähän hömppä. Varsinkin siis, jos tyyppi on mies. 

Saatan kuvitella, että se koittaa kepillä jäätä kiinnostuisinko mä vastailemaan samalla mitalla ja nokittamaan. Ja siksi hämmennyn. 

Jos ei kiinnosta niin hämmennyn silti kun en tiedä pitääkö nyt epäillä hänen olevan ihastunut ja jos olen kiinnostunut niin sitten etenkin hämmennyn, koska jos vastaan samalla mitalla ja nokitan saatan olla nolo ja jos taas en tee mitään pelkään, että saatan menettää elämäni tilaisuuden. Että se laittaa esim. monille noin ja minä hölmö en uskaltanut siihen vastata tai jotain sinne päin. Tyhmää, tiedän.

Vierailija

Hämmennyn, ellen tiedä henkilön olevan vähän hömppä. Varsinkin siis, jos tyyppi on mies. 

Saatan kuvitella, että se koittaa kepillä jäätä kiinnostuisinko mä vastailemaan samalla mitalla ja nokittamaan. Ja siksi hämmennyn. 

Jos ei kiinnosta niin hämmennyn silti kun en tiedä pitääkö nyt epäillä hänen olevan ihastunut ja jos olen kiinnostunut niin sitten etenkin hämmennyn, koska jos vastaan samalla mitalla ja nokitan saatan olla nolo ja jos taas en tee mitään pelkään, että saatan menettää elämäni tilaisuuden. Että se laittaa esim. monille noin ja minä hölmö en uskaltanut siihen vastata tai jotain sinne päin. Tyhmää, tiedän.

Vierailija

En mitään. Juurikin tuttujen kanssa lähetellään esim. joulukortteja joissa toivotellaan sydämellä lopussa. Se kuvastaa vaan hyvää fiilistä. Ja eikö niitä kortteja vaihdetakin usein sellaisten kanssa joiden kanssa ei ole hyvä tuttu, esim sukulaiset joita näet kerran vuodessa. Se täytyy kyllä myöntää etten tiedä ketään miestä joka laittaisi sydämen loppuun. Mutta miksipä ei. Hauska ja rento tapa.

Lumi

Ei tarkoita muuta kuin ystävyyttä. Aika näyttää oliko siinä jotain muuta. Itse kirjoitan kaikille ystäville ja tuttaville noin, eikä se tarkoita mitään intiimimpää.

Vierailija

Minusta taas liian tungetteleva tapa. Aiheuttaa juurikin ihmetystä ja pohdintaa. Mutta ehkä se johtuu siitä, että omassa perhepiirissäni ei koskaan toimittaisi noin, vaan tuollaiset viestit on säästetty nimenomaan läheisempiin tarkoituksiin.

1

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat