Joku todella kirkas valo välähtelee meidän eteisessä/keittiössä

Vierailija

Kuin studion salama, olohuoneessa istuessa ei edes näe sinne ja tulee samanlainen kuin jos valoja vilautetaan, eli on todella kirkas, välähtää vain

Mikä IHME se voi olla? Menin keittiöön ja se välähti juuri silloin, mutta kävi niin nopeasti etten huomannut missä välähtää.

Mitään laitetta meillä ei ole mikä tuollaista tekisi. Äsken välähti kaksi kertaa peräkkäin ja nyt ei ole taas hetkeen ollenkaan.

Kuin joku räpsyttäisi ikkunan takana studion salamavaloa. Ulkonakaan ei näy mitään ihmeellistä

Ideoita mistä tuollainen.voi tulla

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Ei ole puhelimia lähistöllä ja tämä on vielä kirkkaampi.
Ja ensin näin sen selvästi keittiössä ja sitten vieressä olevassa pikkueteisessä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole puhelimia lähistöllä ja tämä on vielä kirkkaampi.
Ja ensin näin sen selvästi keittiössä ja sitten vieressä olevassa pikkueteisessä

Ok, minulla on kyllä tosiaan todella kirkas tuossa iPhonessa, joskus kun olen nukkumassa, herään siihen, kun puhelin vieressäni välähtää. :) Pidän siitä kumminkin enemmän asetuksena kuin äänimerkistä, tai värinästä, joten en valita. Aattelin vain, että jos kyseessä olisi jonkun muun puhelin kuin sinun ja sinulle vieras merkki, niin et hoksaisi, jos kyse olisi siitä.

Vierailija

Minun ovisummerissani välähtelee todella kirkas valo, kun se on äärettömällä :D
Meni muutama ilta siihen, kun yritin paikallistaa mistä se vilkkuminen eteisessä johtuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meni muutama ilta siihen, kun yritin paikallistaa mistä se vilkkuminen eteisessä johtuu.

Äänettömällä siis :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänettömällä siis :D

Hassua, kun typoa ei edes huomaa, lukee vain kuten asiayhteydessä olettaisi olevankin. :)

Vierailija

Uu,toivon tämän olevan provo, pian joku tulee ehdottamaan salaista kamera-tirkistely-kuuntelulaitetta, jollaisen ap löytää kuin löytääkin eteisen katonrajasta! Sitten vaan arvuutellaan kuka sen on sinne asentanut. Mun ehdoton veikkaus on vuokraisäntä. Jos sellaista ei ole, annan ääneni katkeralle anopille ja tämän juonitteluille.

Vierailija

Meillä on ihan tavallinen ovikello, se laatikko on katonrajassa ja tämä välähdys ei ole niin korkealla. Kkoko huone välähtää.

Nyt ei ole taas välähtänyt kertaakaan sen jälkeen kun välähti 2 kertaa peräkkäin.

Lähin naapuritalo näkyy ikkunasta mutta on kuitenkin niin kaukana, että tuskin sieltäkään tulee.

Vierailija

Ja olohuoneessa istuessa se näyttää siltä kuin aurinko olisi jonkun takana piilossa ja aivan hetkeksi menisi pois edestä tämä, ei osaa siis paikallistaa selkeästi että mistä se tulee vaikka yritin kyllä seisoskella keittiössä, välähti mutta en tiennyt missä.

Ja ei ole provo, eikä mikään tirkistelyjuttu. Ja taisi nyt loppua, ihmetyttää vain mikä tuollainen voi olla. Välähteleekö ulkona jokin, koska pikkueteisessä on vain pieni sumennettu ikkuna ulko-ovessa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat