Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on jo kertaalleen hiipunut joku juttu jonkun kanssa

Vierailija

alkutekijöihinsä lähinnä kun toisella taisi olla niin paljon muuta, mutta tiedän toisen olevan edelleen etsivällä kannalla, niin olisiko ihan hölmö idea yrittää aloitella tilannetta uudestaan? Mikään ei siis päättynyt mitenkään tökerösti tai ikävästi, ehkä paremminkin vain hiipui, mutta itse olen edelleen kiinnostunut ja kun toinen ei tiedä minusta ihan yhtä paljon kuin minä hänestä, niin... no uskon että hän kiinnostuisi minusta, jos tietäisi aiempaa enemmän. Vaistoni sanoo että livenä meillä olisi kunnollista kemiaa, en toki voi vannoa mutta aika usein olen näissä oikeassa... Antaisko vaan olla, vai lähestyiskö muina naisina ja sitten jos vihreää valoa, niin suoraan niine aikeineni, mitkä mulla mielessäni olisikin. Vihille en olisi häntä viemässä. ;)

Kommentit (5)

Vierailija

On kyllä vaikea saada sytytettyä liekkiä, jos se jo kerran on sammunut alkutekijöihinsä. Mutta onnea yritykseen!

Vierailija

Ei liekki ehtinyt edes syttyä, en mene siihen nyt sen tarkemmin, kun juttu on vähän sekava... :) mitä nyt elämääni katson taaksepäin niin hän ON ns. minun tyyppiäni ja se on useimmiten ollut molemminpuolista muissa tapauksissa. Hän ei tietäisi kohtaavansa juuri minua jos nyt tuolla livenä minut näkisi, tämä on nyt vähän kinkkisempi juttu siis... olimme tekemisissä, mutta tosi vähän ja pintapuolisesti ja hän ei siis tiedä tarkasti miltä näytän. Hänellä oli meneillään muuta, mutta voisin lyödä kohtalaisesta summasta vetoakin jopa, että hän kokisi vetoa minuun jos kohtaisi vaikka kuppilassa. Hän ei antanut pakkeja, hänellä oli vain joku muu säätö sillä hetkellä, mennyttä... :D No sitä vaan, että vaistoni sanoo mulle nyt jotain mutta toisaalta mun elämäni ja iloni ei niin riipu tästäkään... Tiedän vaan että hän viihtyisi laatuvällyissäni, ja mahdollisesti muutenkin. Ääh mitä mä tilitän.

Vierailija

Kuulostaa että olet keksinyt teille suhteen, vaikka oikein mitään ei ole oikeasti tapahtunut. Sä täällä ihmettelet ja mies on ehkä ajatellut jotakin tyyliin "kas siinä aika nätti nainen" ja elänyt eloaan eteenpäin. Miksi et tekisi siirtoa? Tuskin mitään menetät!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat