En tajua näitä oireita!!!!

Vierailija

Olen 26-vuotias. Mulla on nyt reilu viikon ollu aiva käsittämättömiä oireita. Alkoi yhdessä yössä. Eli oikea käsi väsyy ja jopa tärisee tosi helposti. Esim tietokoneella ollessa niin käsi väsyy. On siis se jolla käytän hiirtä. Sitten luin netistä ja päädyin ALS taudin sivuille. Samalla alkoi elohiiret pomppimaan ympäri kehoa. Koskaan aikasemmi ei oo ollu. Mikä ihme mua vaivaa. Kävin jo neurologin vastaanotolla ja sanoi kliinisen tutkimuksen perusteella ettei ole ms eikä ALS. Käsi tuntuu siis todella heikolta. Todellisuudessa ei ilmeisesti ole koska puristusvoima sormissa hyvä, punnerruksia saan 41 minuutissa. Jalkakyykkyjä 51 minuutissa jne. Oikea lapaluu todella jumissa. Rutisee ja paukkuu. Sain lähetteen fysioterapiaa. Voiskoha johtua siitä?

Kommentit (8)

Vierailija

Eiköhän tuossa ole hiirikäsi ja kenties jännitysniska.

Elohiiri alkaa silmästä ja vain harvoin leviää koko kehoon. Kehossa tuntemasi oireet lienevät vain jännityneiden lihasten yms. tulosta.

Suomeksi: sinulla on huono ergonomia, olet tehnyt tietokoneella huonossa asennossa liian pitkiä jaksoja työtä, ja lisäksi stressanut, joten lihakset ovat jännittyneet.

http://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/97/hiirikasi

Vierailija

Teetköhän myös punttiksella epäergonomisesti ja treenaat yksipuolisesti lihaksia niin että vain osa vahvistuu. Tietokonetta jumittaa hartiat myös.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat