Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset säikähtää joskus kun alan nauramaan

Vierailija

Minusta se on outoa. Ne kattoo kummeksuen ja selvästi säikähtyneenä. Eikö mun naamanen ihminen saa nauraa. Mä tykkään huumorista. Ja onpa joskus sanottukin että "oletpa sä hauska" oikein hämmästyneenä. Huoh, ai ei olla ennakkoluuloisia. Täytyykö aina olettaa että on paha ja kireä jos näyttää siltä. Paskat

Kommentit (7)

Vierailija

Oletko sinä niitä, jotka räjähtävät nauramaan järkyttävän kovalla äänellä sellaista röhönaurua suu niin Auni kuin mahdollista? Kyllä, sellainen säikäyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä niitä, jotka räjähtävät nauramaan järkyttävän kovalla äänellä sellaista röhönaurua suu niin Auni kuin mahdollista? Kyllä, sellainen säikäyttää.

Auni = auki :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saattaahan tuo olla. Mutta ei käy ennakkoluuloisuuden kieltäminenkään. Kun on jopa ääneen sanottu, että sä oot sellanen ja tällanen, jota en sitten ole ollutkaan. Tai no sitten jos kerrankin olen kireänä niin se tarkottaa että "haa, se feikkaskin hauskaa, kyllä se onkin mulkku"   ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pelkää mun hymyä, se on jotenkin luonnoton, liian leveä.

Onko se ienhymy? Se on jokseenkin pelottavan näköistä, kun jotkut hymyilee niin että ikenet paistaa, pahimmassa tapauksessa näkyy niitä ikeniä enemmän kuin hampaita.

Vierailija

Se on vaan tutkittu fakta että naama vaikuttaa kaikkeen sosiaaliseen kanssakäymiseen ja ihmisten tulkintoihin susta. esim. erikoiset kasvonpiirteet omaava tulkitaan helpommin rikolliseksi jne -ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat