"Sulla on tätä tukkaa täällä" sanoo kampaaja aina,
Kommentit (19)
Joo on sulla paksut hiukset.
Tämänhän halusit kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Joo on sulla paksut hiukset.
Tämänhän halusit kuulla.
Mutta miksi hänen pitää sanoa se joka kerta? Äänensävykin on vähän sellainen syyttelevä :D Minä paksun tukkani kanssa olen tullut häntä vaivaamaan. ap
No mulle se on aina tarkottanu sitä että: "Jahas, voinpa kuluttaa enemmän aikaa ja rahastaa sua vähän lisää." Tai vaihtoehtoisesti "Leikataanpas sulta 20 senttiä pois kun piti vaan latvoja siistiä, et sä niitä voi kaivata, sulla on muutenkin jo liian pitkät hiukset."
Vierailija kirjoitti:
No mulle se on aina tarkottanu sitä että: "Jahas, voinpa kuluttaa enemmän aikaa ja rahastaa sua vähän lisää." Tai vaihtoehtoisesti "Leikataanpas sulta 20 senttiä pois kun piti vaan latvoja siistiä, et sä niitä voi kaivata, sulla on muutenkin jo liian pitkät hiukset."
Aa, kiitos suomennoksesta :D ap
Se on kateellinen haiventukka ite? Kersasta asti kärsinyt, kun siskolla tai serkulla tai naapurin tytöllä oli ihanat ja muhevat kutrit...
Vaihda kampaajaa!
Mulle sanotaan sama, paksut hiukset ja paljon hiuksia. Aikoinaan kun laitettiin kiharoita niin rullia meni 3x normimäörä. Hiusten leikkaukseen menee 45 min....
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kampaajalla kulutetusta ajasta makseta :D Hinnastohan menee yleensä niin että laskutetaan väristä/raidoista (ja niissä vaikuttaa onko pitkä/keskipitkä/lyhyt tukka), leikkauksesta tai muotoon leikkauksesta. Ja sitten kampaaja tekee siihen tahtiin kuin tekee mutta ei asiakas joudu ajasta maksamaan.
On tavallinen mielistely eli perseennuolemiskikka.
Mulla se tarkoitti sitä, että otetaan ohennussakset ja kas, eipä ole enää!
Mullekin sanotaan noin. Vastaan aina että mulla on tukka tuolla alhaalla, päässä on hiukset. Kyllä hiljenee.
Vierailija kirjoitti:
Mullekin sanotaan noin. Vastaan aina että mulla on tukka tuolla alhaalla, päässä on hiukset. Kyllä hiljenee.
Tukka oli 80-luvulla alapääkarvoitus teinien keskuudessa. Vieläkö sitä käytetään, onko kysyjä 60-70 -luvulla syntynyt?
Sama täällä. Mun kampaaja on nykyään mies. Ei tuu hiuskateutta ja olen aina ollut tyytyväinen leikkaukseen :)
Se tarkoittaa, ettet ole kalju.
Lääkäri katsoi keuhkokuvaani ja totesi siinä olevan sydämeni. Mitähän se sillä tarkoitti, tekisinkö aloituksen?? Kai mä siis oon vaan niin erityisen sydämellinen, voisinko saada sille boostia aloituksellani?
Tukka = pimppi/munakarvat!! hahhah!!! se sano et sul on munakarvoi päässä xD
No kuule ihan samalla tavalla ne sanoo
Onpas sulla
- ohuet hiukset
- kiharat hiukset
- liukkaat hiukset
- vauvatukka
- paljon pyörteitä
- kuluneet latvat
- pitkä/lyhyt tukka
jne jne jne
Se on niiden työmaa, se tukka.
Vihjaa, että sun vittu- ja persläpikarvakasvusto on myös luultavasti tuuhea.
Onko sulla poikkeuksellisen pitkät/runsaat hiukset?