"Sulla on tätä tukkaa täällä" sanoo kampaaja aina,

Vierailija

mitä tarkoittaa?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo on sulla paksut hiukset.
Tämänhän halusit kuulla.

Mutta miksi hänen pitää sanoa se joka kerta? Äänensävykin on vähän sellainen syyttelevä :D Minä paksun tukkani kanssa olen tullut häntä vaivaamaan. ap

Vierailija

No mulle se on aina tarkottanu sitä että: "Jahas, voinpa kuluttaa enemmän aikaa ja rahastaa sua vähän lisää." Tai vaihtoehtoisesti "Leikataanpas sulta 20 senttiä pois kun piti vaan latvoja siistiä, et sä niitä voi kaivata, sulla on muutenkin jo liian pitkät hiukset."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mulle se on aina tarkottanu sitä että: "Jahas, voinpa kuluttaa enemmän aikaa ja rahastaa sua vähän lisää." Tai vaihtoehtoisesti "Leikataanpas sulta 20 senttiä pois kun piti vaan latvoja siistiä, et sä niitä voi kaivata, sulla on muutenkin jo liian pitkät hiukset."

Aa, kiitos suomennoksesta :D ap

Vierailija

Se on kateellinen haiventukka ite? Kersasta asti kärsinyt, kun siskolla tai serkulla tai naapurin tytöllä oli ihanat ja muhevat kutrit...

Vaihda kampaajaa!

Vierailija

Mulle sanotaan sama, paksut hiukset ja paljon hiuksia. Aikoinaan kun laitettiin kiharoita niin rullia meni 3x normimäörä. Hiusten leikkaukseen menee 45 min....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kampaajalla kulutetusta ajasta makseta :D Hinnastohan menee yleensä niin että laskutetaan väristä/raidoista (ja niissä vaikuttaa onko pitkä/keskipitkä/lyhyt tukka), leikkauksesta tai muotoon leikkauksesta. Ja sitten kampaaja tekee siihen tahtiin kuin tekee mutta ei asiakas joudu ajasta maksamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mullekin sanotaan noin. Vastaan aina että mulla on tukka tuolla alhaalla, päässä on hiukset. Kyllä hiljenee.

Tukka oli 80-luvulla alapääkarvoitus teinien keskuudessa. Vieläkö sitä käytetään, onko kysyjä 60-70 -luvulla syntynyt?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat