Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa tunika? Jos pukeudut tunikaan, niin mitä se sinulle on? Linkitä kuva?

Vierailija

Itse en tietääkseni omista yhtäkään.

Kommentit (8)

Vierailija

Tunika on pitkä paita ja hieman väljähkö.Sen kanssa voi pitää sukkiksia tai leggareita. Näin minä ajattelen.

Vierailija

Tunika on väljähkö, pitkä paita, joka näyttää upealta hoikan, pitkäraajaisen päällä  (+ housut/leggarit + nätit kengät)  ja  karmeelta teltalta ylipainoisella.

Vierailija

Pitkä paita, joka levenee rintojen alapuolelta helmaan jonkin verran. Yleensä tunikan kanssa ei voi pitää pelkkiä sukkahousuja. Leggingsienkin on oltava paksua kangasta, jos ei halua paljastella liikaa. Tunika ei siis ole mikään mekko.

Vierailija

Kyllä tunika ja legginsit sopii hyvin ylipainoisellekin, koska peittää mahan ja perseen. Mikäs sit muka ylipainoiselle paremmin sopii?

Vierailija

Se on mulle pitkä paita, reiden puoliväliin ulottuva. Mulla kaikki on tiukkoja, löysää kutsuisin kauhtanaksi.

Vierailija

Historiallisesti tunika on ollut usein miesten vaate, malliltaan yksinkertainen ja väljä, usein käytetty ilman mitään muuta kuten antiikin Roomassa. Nykyisin se on enimmäkseen naisten vaate ja tunika-sanaa käytetään myös vaikkapa tiukasta pitkästä t-paidasta tms.

Tunika on siis nykyisin joko normaalia pidempi yläosa tai lähes sama kuin lyhyt mekko.

Eli sama vaate housujen tai leggingsien kanssa olisi tunika, mutta ilman housuosaa, taas lyhyt mekko.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat