Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi, miksi kaikilla on nykyään koira?

Vierailija

Mitä ihmiset oikein näkee noissa oksettavissa, metelöivissä otuksissa?

Mikään ei saa minua juoksemaan karkuun nopeammin kuin lauseiden "mulla on koira", "olen koiraihminen" tai "aion hankkia koiran" kuuleminen, hyyyyyh, en ikinä olisi koiranomistajan kanssa missään tekemisissä (aiempien huonojen kokemusten takia).

Kommentit (12)

Vierailija

Mitä sä sitten olet aikaisemmin kokenu?

Niin ja aikeissa kyllä on hankkia koira. Monelle se on tosi ystävä. Rakastava perheenjäsen.

Vierailija

Mitä kokemuksia sulla on?

Itse olin samaa mieltä mutta nyt koira ihan sen takia että vahtii hyvin pihaa eikä päästä hiippareita portaalle..sisälle en sitä ottais..

Vierailija

Pienet ja jotkut keskisuuret koirat ovat minusta suloisia ja saa hymyn aina naamalle, kun joku pieni pomeranian tulee se irvistys naamalla vastaan. Pelkään kuitenkin isoja koiria muutaman puremistapauksen ja muutaman holtittoman omistajien takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmiset oikein näkee noissa oksettavissa, metelöivissä otuksissa?

Mikään ei saa minua juoksemaan karkuun nopeammin kuin lauseiden "mulla on koira", "olen koiraihminen" tai "aion hankkia koiran" kuuleminen, hyyyyyh, en ikinä olisi koiranomistajan kanssa missään tekemisissä (aiempien huonojen kokemusten takia).

Ennen pitkää saatat ehkä olla koiran asemassa itsekin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä iso koira siksi että purasee tolvanoita jos tuppaa sen reviirille.varo vaan...

Teillä on siis koira "pippelinjatkeena" eli heikkoa itsetuntoa kompensoimassa?

Vierailija

1. Koira taloudessa parantaa vastustuskykyä.

2. Koiran kanssa tulee käytyä ulkona enemmän, parantaa mielialaa.

3. Koira alentaa verenpainetta.

4. Pelkkä koiran näkeminen aiheuttaa ihmisen aivoissa oksitosiinin eritystä. Minkä tahansa koiran.

5. Koira on muiden eläinten tapaan kykenemätön valehtelemaan, kostamaan ja mikäli pitää omistajastaan, niin pitää oikeasti, vailla ehtoja.

6. Muista huolenpitäminen parantaa empatiakykyä.

Eiköhän tässä ole syitä ihan alkulämmittelyksi.

Vierailija

Hyi; ei kaikilla ole koiraa.

Meillä on. Se ei metelöi, oksenna tai ole oksettava vaan hirmu kiltti, kaikille ystävällinen ja tottelevaiseksi opetettu. Toki läheisyydestä tykkää, kun on kainaloon opetettu :-)

Liikuntani on lisääntynyt huimasti koiran tulon myötä, koko perhe on saanut ihanan ystävän ja pahanakin päivänä mieliala kohenee pelkästään koiraa silittämällä. Meillä kaikilla. 

Oispa sullakin koira ;-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat