Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut luulevat, että lihavat ovat kiinnostuneita toisista lihavista?

Vierailija
23.10.2015 |

Itse olen hieman ylipainoinen, vatsakas mies. Jostakin syystä tulin ajautuneeksi lukioaikaisten kaverieni kanssa keskusteluun naisihanteista. Jotkut kaverini kummastelivat aika suorasukaisestikin, kun sanoin viehättyväni lähes yksinomaan hoikista, jopa laihoista naisista. Ihan niin kuin lihavat pitäisivät automaattisesti lihavuutta viehättävänä!

Luulisi kavereiden osanneen päätellä naismakuni jo naisystävieni perusteella. Nämä kun ovat kaikki olleet hoikkia brunetteja.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laiha nainen ja pidän alottajan kaltaisista miehistä. En ole koskaan viehättynyt lihaksikkaista miehistä. Vastakohdat viehättää vai miten se meni :D

Jep, juuri näin. -ap

No ei todellakaan vastakohdat vedä toisiaan puoleensa. Olen hoikka ja paljon liikuntaa (osittain myös tavoitteellisesti) harrastava nainen, enkä pidä ylipainoisen miehen vartaloa millään tasolla seksikkäänä tai viehättävänä, minkä lisäksi ylipainoisen miehen elämäntavat eroaisivat omistani radikaalisti.

Niin, sinun henkilökohtainen asenteesi kertookin asiasta yleisen totuuden.

Huokaus. -ap

Vierailija
22/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen laiha nainen ja pidän alottajan kaltaisista miehistä. En ole koskaan viehättynyt lihaksikkaista miehistä. Vastakohdat viehättää vai miten se meni :D

Jep, juuri näin. -ap

No ei todellakaan vastakohdat vedä toisiaan puoleensa. Olen hoikka ja paljon liikuntaa (osittain myös tavoitteellisesti) harrastava nainen, enkä pidä ylipainoisen miehen vartaloa millään tasolla seksikkäänä tai viehättävänä, minkä lisäksi ylipainoisen miehen elämäntavat eroaisivat omistani radikaalisti.

En tietenkään tarkoittanut yleistää.  MINUN kohdalla tuo sanonta pitää paikkansa. Tarkentaisin vielä, että ihanteeni miehen suhteen olisi normaalipainon yläraja tai vain vähän sen yli. Ei mikään sairaalloisen ylipainoinen.

Ok, hyvä tarkennus. En kyllä ymmärrä, miksi koit tarpeelliseksi kertoa sen. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, juuri näin. -ap

En tietenkään tarkoittanut yleistää.  MINUN kohdalla tuo sanonta pitää paikkansa. Tarkentaisin vielä, että ihanteeni miehen suhteen olisi normaalipainon yläraja tai vain vähän sen yli. Ei mikään sairaalloisen ylipainoinen.

Ok, hyvä tarkennus. En kyllä ymmärrä, miksi koit tarpeelliseksi kertoa sen. -ap

"Itse en välitä lihavista miehistä, koska koen heidät seksuaalisesti vastenmielisinä. Kamala ajatus, jos mies huohottaa huonokuntoisena eikä näe edes omaa vehjettään. (Sori nyt brutaalista tekstistä, makukysymyksiähän nämä....)"

Koska olen samaa mieltä tästä.

Vierailija
24/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, juuri näin. -ap

Huokaus. -ap

Mene tekemään galluppia meidän hoikkien ja treenaavien naisten keskuudessa, että pidetäänkö me viehättävänä ylipainoista ja läskin pyöristämää miesvartaloa vs treenattu kroppa ;)

Vierailija
25/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ilmiö on vielä laajempikin. Aika monet nimittäin kuvittelevat, että ihmisten romanttiset vetotekiät menevät täysin symmetrisesti ristiin: nörttimäiset runopojat pitävät nörttimäisistä runotytöistä, salikissat salikolleista, ulkoilmahipit toisista ulkoilmahipeistä.

Näinhän asia ei ole. Hoikalle ihmiselle voi toisen kroppa olla ihan samantekevä, kunhan tämä on älykäs ja herkkä. Toiselle taas älykkyys on toisarvoista, kunhan kroppa on jumalainen. Ja kaikki mahdolliset yhdistelmät näistä.

Älä muuta virka. Minä tykkään peikkotytöistä, vaikka itse pukeudunkin usein pukuun. Mies

Vierailija
26/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, juuri näin. -ap

Huokaus. -ap

Mene tekemään galluppia meidän hoikkien ja treenaavien naisten keskuudessa, että pidetäänkö me viehättävänä ylipainoista ja läskin pyöristämää miesvartaloa vs treenattu kroppa ;)

En ole yleisesti kiinnostunut treenaavista ihmisistä, joten tuolla ei ole minulle merkitystä. Minulle ei ole koskaan tuottanut vaikeuksia löytää mieleistä naisseuraa, eikä ole tietääkseni ylipainoisille ystävillenikään.

Mutta kieriskele sinä toki läskivihassasi, jos siitä tulee sinulle parempi mieli. -ap

Vierailija
27/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden heti ajamaan PORVOOSEEN.

Vierailija
28/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää lihavista naisista. Enkä tykkää ylimielisistä naisista. Enkä tykkää myöskään liian laihoista naisista. En tykkää myöskään poikatukalla varustetuista naisista. Mielestäni naisella pitää olla pitkä hulmuava tukka. Lisäksi naisen tulisi käyttää hameita. Mies

Vierailija
29/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, juuri näin. -ap

Huokaus. -ap

En ole yleisesti kiinnostunut treenaavista ihmisistä, joten tuolla ei ole minulle merkitystä. Minulle ei ole koskaan tuottanut vaikeuksia löytää mieleistä naisseuraa, eikä ole tietääkseni ylipainoisille ystävillenikään.

Mutta kieriskele sinä toki läskivihassasi, jos siitä tulee sinulle parempi mieli. -ap

Pidän viehättävänä treenattua ja hoikkaa ihmistä = läskiviha?

Vierailija
30/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kouluaikaan opittiin, että läskit kuuluvat läskeille ja laihat laihoille, nynnyt nynnyille ja suositut suosituille. Joten kaipa se käsitys jatkuu läpi elämän.

Vierailija
31/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, juuri näin. -ap

Huokaus. -ap

Ollaanpas sitä heti syyttelemässä läskivihaajaksi :D Tiedoksesi: mulle on se ja sama mitä muut painavat. Osa ystävistä on ylipainoisia.

Mutta en koskaan viehättyisi ylipainoisesta miehestä. Parisuhteeseen nyt kuuluu seksi ja miehen vartalon täytyy olla seksikäs. Läski ei sitä ole...

Vierailija
32/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein se viehätysvoima on kuitenkin se, joka pariskunnilla on enemmän samanlainen kuin erilainen. Uskon siihen, että onnellisimmat parit on sekä henkisesti että fyysisesti jokseenkin samantyyppisiä. Poikkeuksia on, mutta usein ihminen hakee alitajuisesti tasapainoa. Ja olettehan te nyt naimanaamojakin nähneet, eli moni haluaa itsensä näköisen kumppanin.

Vaatiminen on eri asia kuin suosiminen. Lihava ja ruma mies voi toivoa saavansa missitasoisen kumppanin, mutta se, ettei suostu muihin päin katsomaankaan, on epärealistista ja siitä seuraa usein se, ettei sopivaa kumppania löydy lainkaan.

Vierailija
33/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietysti olwttavat, että olet kiinnostunut paksuista, koska laihat kauniit ei oo kiinnostunu susta. Eli tietty omantasoisesi kiinnostavat. Eli ne, joihin sulla on mahdollisuus.

Ne seukkukumppanisi ei ol kumminkaan olleet naimisiin asti rakastuneet vartaloosi.

Vierailija
34/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, juuri näin. -ap

Huokaus. -ap

Pidän viehättävänä treenattua ja hoikkaa ihmistä = läskiviha?

Miksi te nyt tappelette keskenänne? Sinä tykkäät hoikista miehistä ja ap tykkää hoikista naisista. Molemmat tykkäätte hoikista ihmisistä ja sen on teidän oikeus. Peace and love <3

Vierailija
35/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne seukkukumppanisi ei ol kumminkaan olleet naimisiin asti rakastuneet vartaloosi.

Aikaisemmat suhteeni ovat päättyneet minun aloitteestani. -ap

Vierailija
36/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei yksikään ylipainoinen mies ole ollut koskaan kiinnostunut ja olen ollut aikuisiällä alipainoinen, merkittävästi lihava ja kaikkea siltä väliltä. Minulle ei miehen painolla ole väliä.

Vierailija
37/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa siis valita kumppania oikein.

Vierailija
38/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole elämäni aikana lähestynyt kuin kaksi ylipainosta miestä. Olen ollut myös itse ylipainoinen, nykyään normaalipainoinen. Ylipainoisena olisin voinut mielelläni ottaa miehekseni hieman ylipainoisen miehen. Nykyään norm.painoisena saisi olla hieman vatsaa, kunhan löytyisi lihaksiakin. Miesystäväni on melko hoikka ja mieluummin saisi kyllä olla isompi mutta onneksi sentään on 20 senttiä pidempi. En ole ajatellut voivani vaatia miehen kropalta enemmän mitä itse pystyin antamaan. Lisäksi en halua miehellä olevan ainakasn kovin paljon parempi vartalo kuin minulla.

Vierailija
39/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että silmälasipäiset ihmiset ovat kiinnostuneita toisistaan; naiset tosin harvemmin miehistä. Missään ei ikinä kuvata silmälasipäisiä miehiä seksikkäinä toisin kuin naisia.

Tänään juttelin tosi rempseän ja kivannäköisen omaa ikäluokkaa olevan silmälasipäisen naisen kanssa. Tuntui erikoiselta. Kun nainen meni muutamien metrien päähän juttelemaan muiden kanssa, hän sanoi heipat kuin olisi lähtenyt lentokoneeseen.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
40/43 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa siis valita kumppania oikein.

Taitaa ottaa koville, kun tällaisella möhömahalla käy flaksi, ja sulla ei. :D -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi